Barbie-ostopaikat netissä

Aloittaja Aliisa, marraskuu 28, 2012, 21:07:59

« edellinen - seuraava »

TaruinenAave

Toi Esmeralda jäi jotenkin vaivaamaan, mulla oli toi samainen lapsena. Olisi näköjään nimittäin todella kohtuullisen hintainen kun eBayn hintoihin verrataan. Sääli että Heinolaan pääseminen autottamana ihmisenä on sula mahdottomuus.  ::)

Vaikka toisaalta lompakko kiittänee.  :rofl:

myrva

Esmeraldaa jäin minäkin kuolaaman... :drewl:

Täti Monika

Toi on mullekin tuttu paikka. Heinolassa tulee käytyä kaupassa melkeinpä viikottain, joten jos teitä myrva ja TaruinenAave vaivaa noi Esmeraldat, niin voin seuraavalla kauppareissulla käydä hakemassa ja diilata teille? Laittakaa yksäriä jos kiinnostaa.
"On vaikea löytää rauhaa itsestään, mutta mahdotonta mistään muualtakaan"

Aliisa

Tuo Heinolan kauppa olisi kyllä ihan unelma vierailukohde!!! :peukku:

TaruinenAave

Täti Monika, valitettavasti budjetti ei anna tällä hetkellä periksi.  :eieieiei: Mutta ehkä jos lähitulevaisuudessa on hiukan leveämmät ajat, niin kyselen sitten, jos vaikka olisit silloin Heinolaan menossa lähiaikoina ja Esmeraldat siellä vielä ovat. :D

kitecat

JEEEEEE  :aplause: Ouluun avataan tulevana viikonloppuna Ideaparkki. Olin koko ajan siinä luulossa, että sinne tulee BR toys, mutta sinne avataankin Toys R Us!!!!!!  :dance-to-the-groooowe: Ei sen puoleen, ei mulla oo varaa sieltä mitään ostaa tässä elämäntilanteessa, mutta toivon, että munkin rahatilanne jossain vaiheessa paranee. Mutta siis mahtavaa! Ouluun tulee Toys R Us!!!!!!!!!!  :dance-to-the-groooowe:  :aplause:  :dance-to-the-groooowe:
Miksi olla vaikea,
kun vähällä vaivalla
voi olla täysin mahdoton?
                - Seinäkirjoitus-

tokkopahka

Onko tietoa avajaistarjouksista?
Muisti, palaa takaisin... Annan kaiken anteeksi..

kitecat

Miksi olla vaikea,
kun vähällä vaivalla
voi olla täysin mahdoton?
                - Seinäkirjoitus-

Sunako

Osaako kukaan sanoa, missä Tampereella olisi hyvä valikoima nukkeja? Kävin tänään Koskikeskuksen BR Leluissa ja petyin kun siellä paikan päällä oli vain ihan minimaalinen määrä tavaraa niiden veppisivuihin verrattuna.

tokkopahka

Ei Tampereella enää ole missään hyvä valikoimaa. Stokkalla on yllättäen paras mutta sekin vain siksi että sillä oli Jenifer Lopes Barbie  :chuckle: Se on Ideaparkki missä on isompi BR-kauppa ja Toy4us

Nata

Juu ei taida Tampereella häävit valikoimat olla missään...   :whaddado: Eilen käytiin Pirkkalan puolella Verkkokaupassa niin sielläkin oli Jennifer Lopez! Eli sillä perusteella Verkkis ei paljon Stockaa huonompi vaihtoehto ole.  :tongue:

Pitää vielä uudestaan hehkuttaa Kanariaa ostopaikkana. Muistakaa ny ihmeessä käydä lelukaupoissa ja tavarataloissa ja jopa Prisma-tyyppisissä marketeissa jos rantalomalle Kanarialle suuntaatte. Me oltiin Las Palmasissa (missä toki voi olla verrattain hyvät valikoimat kun on koko saariryhmän pääkaupunki) ja mun mukaan lähti 3 Silkstonea ja 2 Barbie-näköisnukkea. Dolls of the Worldejä olis ollu joka lähtöön ja monia muitakin keräilynukkeja noiden mun Tuulen viemää -nukkejen lisäks, esim Harley Davidson -Barbie jne. Ja meidän tulevalle nukkekeräilijälle (minähän en toki ole etukäteen jo päättäny, että vielä nahan alla majaileva tytär tulee jakamaan äitinsä nukkeinnostuksen, pois se minusta  ;) ) ostettiin kaksi espanjalaista (Famosa) Nancy -tyttönukkea, jotka on hitsin edullisia vieläpä ja niinikään espanjalainen tyttövauvanukke, eikä sekään kallis ollu. Vauvanukkeja siellä on ihan mielettömät valikoimat! Ja on kauniita, ei mitään Baby Borneja, vaan oikean vauvan näköisiä.  :hbeat:
"Light up the darkness"
* Bob Marley

DarkJedi

Voi kun pääsisi joskus (lottovoiton ensin saatuaan) jonnekin jossa olisi kunnon valikoimat ihan mitä tahansa kiinnostavaa lelua. Tänään käytiin Kuopiossa ja siellä Partasen lelukaupassa on kaupungin laajin Barbievalikoima eikä sekään ole päätä huimaava.... :-\ Muistan kun käytiin hamalla 80- luvulla Kyproksella ja Espanjassa lelukauppojen ja markettien valikoimat oli ihan mielettömät meikäläisiin verrattuna. Ja kaikki muu paitsi Legot oli reilusti halvempia kuin täällä.

Nata

Sepä se... Valikoima on ihan mieletön ja hinnatkin paljon mukavammat...  :Look_Up:
"Light up the darkness"
* Bob Marley

Milo

Upeita löytöjä oot tehnyt Nata! Kattelin noita kuvia tuolta kahdesta muusta ketjusta...
Minkä hintaisia nuo muuten olivat, noin suurin piirtein?

Pitää vissiin ruveta suunnittelemaan Las Palmasin matkaa ens vuodelle. Ollut jo jonkin aikaa kyllä muutenkin mielessä, että pitäisi lähteä siellä käymään. Oon keskittynyt pari viime vuotta enemmänkin noihin Kreikan saariin ja sieltä voin kanssa hehkuttaa noita Jumbo -tavarataloja. Niitä oon katsastanut Rhodoksella, Kreetalla ja Kyproksella. Sieltä tosin vähemmän löytyy keräilynukkeja (Kyproksella oli Basic sarjaa) mutta muuten  :barbie: hyllyt on kuin Suomessa 80-luvulla, jos silloinkaan. Eli Playlineä ja klooneja on hyllyt täynnään. Ja hinnat on mutu-tuntumalla puolet Suomen hinnoista.
Ajattele suuria, mutta nauti pienistä.

tokkopahka

Tästä kai vetää sellaisen johtopäätöksen että nukkekräilijät valitse lomapaikkoja nukkekauppjen valikoiman mukaan  :rofl: