Playline

Aloittaja minnastardust, marraskuu 29, 2012, 22:46:04

« edellinen - seuraava »

Ninni-doll

No sitten ei kannata sieltä tilata! Stockalla nuo nuket maksaa 29

Letizia

Lainaus käyttäjältä: Ninni-doll - elokuu 23, 2013, 09:37:53
Midgeä oli keskustan Stockalla vaan tuo yksi ja sitten oli muutama Raquelle. Hintaa oli 29,90  :peukku:

Oli siellä muuten myös Teresoita ainakin eilen. Ostin Raquellen... oikeastaan siksi, että sillä on rintakehästä nivelletty kroppa toisin kuin naapurihyllyn fashionistoilla, mutta koko nukkekin oli monella tavalla positiivinen yllätys. Tukka on tosi paksu ja pehmeä, Sarania, sellainen jota tekee mieli laittaa ja kammata. Ihana! Ei ole kovetettu geelillä eikä päässä ole liimaa. Moldista tykkäisin paljonkin, jos vain pää olisi vähän pienempi.

Paketin avaamisessa oli ihan samaa fiilistä kuin vanhan hyvän 90-luvun sarjoissa... hyvälaatuinen nukke, jolla on "henkilöllisyys" eikä vain "sen-ja-sen värinen fashionista xyz" kapeassa paketissa. ;)

DarkJedi

Raquelle ja Midge on kyllä saatava.  :cuteyes:

Jennijee

Onpas he vekkuleita! ^^ Kyllä kovasti haluaisin, mutta en tykkää isoista päistä, joten siihen niitten hankinta jää..  :eieieiei:

whitney

Tamperenkin Stockalla oli peräti yksi nukke tätä sarjaa,  juuri tuo Raquelle.

Ninni-doll

TaruisellaAaveella on ollut jonkin aikaa tuo Raquelle ja olen ihaillut sen persoonallista ilmettä. Kiva kun sillä on tuollainen vekkuli hymy  ;)

avotuli

Aijai kun on kivannäkösiä tyttöjä nuo! Raquellella on tosivinkee hymy! Ja Midge on kaunis ja asut ihanat... iso pää kyllä haittaa ostohaluja permanto soikoon. Nähtävä livenä ennen ostoa ja eipä noita tänne mettään tuu... Lisää kuvia ja Haminaan mukaan!
Kauppiaasta keräilijäksi taas

Jasmiina2

Raquelle näyttää kyllä aika hauskalta. Alun perin ajattelin että Raquelle on ihan outo enkä ainakaan sitä halua, mutta kun olen näitä kuvia katsellut niin ihan kivaltahan tuo on alkanut näyttää  :cuteyes:

TaruinenAave

Kävin äsken tossa Kampin keskuksen BR-leluissa ja siellä näytti olevan aika runsaasti noita Dreamhouse-typyköitä, ainakin Teresa, Barbie, Midge, Summer ja Raquelle.  :cuteyes: Mä ostin itse ton Raquellen nudena eBaysta jo pari viikkoa sitten (käväisipä tuo jo Silky Streertilläkin :D) ja on kyllä niin suloinen ja veikeä ettei tosikaan.

Letizia

Raquelle on kyllä viehättävä, vaikka oikeastaan ostin sen kropanluovuttajaksi. On noissa kuvissa jo downgreidattu rintanivelettömään kroppaan, koska entinen Kiinan keisarinna tarvitsi paremman. :P

Voisin kyllä pitää Raquellen tuollaisena, mutta ei voi mitään että iso pää häiritsee, kun en ole niitä harrastanut. Vinkeä nukke silti!

Tässä muuten jonkun kiva vertailukuva uudesta ja vanhasta Steffie-Midgestä:
http://www.flickr.com/photos/49587000@N07/9542690276

whitney

Tampereellekin oli tullut useampia tuon sarjan nukkeja, myös Midge on jos joku haluaa että diilaan  ;)

edit. Lisäys:
Halvimmillaan 27.90 Prismassa.

Tinttufia

Dreamhouse Teresa ja Midge

Teresa

Midge

Jos joku löytää Nikki nuken saa dealata mulle!  Onko näistä nukeista muuten tehty kaksi versiota? Esim. Doll Collector sivuilla on Summer nukke jolla on suu auki, sekä suu kiinni http://www.barbiecollector.com/shop/doll/barbie-life-dreamhouse-summer-doll-y7438
En ole nähnyt näitä muuta livenä, tilasin Teresan ja Midgen nettikaupasta.

Milia C

On ilmeisesti -> linkki
"I reject your reality and substitute it for my own"
-Adam Savage-

Tinttufia

Kiitos Milia! Sitten haluan ehdottomasti juuri toi Summerin jolla on suu kiinni  :cuteyes:

kitecat

Oulussa Anttilassa oli noita nukkeja pitkä rivi: Teresaa, Summeria, Midgeä ja Raquellea. Onneks noilla on niin iso pää ja liian suuret silmät, ettei tartte ostaa yhtäkään
Miksi olla vaikea,
kun vähällä vaivalla
voi olla täysin mahdoton?
                - Seinäkirjoitus-