Joulunukke vaihto 2013 ILMOITTAUTUMINEN PÄÄTTYNYT

Aloittaja Jasmiina2, heinäkuu 10, 2013, 16:34:30

« edellinen - seuraava »

Milia C

Mie olen vasta rootannut pari riviä mutta kyllä siitä tulee kaunis  :cuteyes:
"I reject your reality and substitute it for my own"
-Adam Savage-

Jasmiina2

Huh, hiukset ja asu melkein valmiit. Maalaus hiukan jännittää. Saa nähdä onnistuuko suunnitelmissa oleva maalaus  :chuckle:

Ninni-doll

Mulla on idea tällä kertaa pysynyt samana läpi toteutuksen. Laatikko rekvisiittoineen melkeen valmis.

DarkJedi

Laatikkoon pakko ottaa suunnitelma B.  :blaah: Kun ei millään löytynyt juuri sitä mitä olisin halunnut materiaaleiksi.


whitney

Voisiko joku antaa vinkin laatikkoon. Onko nuken näyttävä siitä läpi, eli onko siinä oltava lasi tai muovi tai pleksi?

Vivi

Ei kai siinä ole mitään rajoituksia. Itse tein ainakin sellaisen, että nukke näkyy läpi, mutta kannen voi ottaa poiskin, jos haluaa. Nuken teemaan sopivan kehittelin. Tulipa korkattua varmaan 10 vuotta vanha decoupage-lakkakin siinä hommassa. Pelitti ihan hyvin, vaikka oli vähän liian iso ja jäykkä sivellin!  :D
If it makes you happy...

Jennijee

Ei ole rajoituksia. Tee sellainen laatikko, kuin nukelle sopii. Iso/pieni/avoin/umpi....

Edellisvuosien kuvia kannattaa tiirailla vinkkejä etsien :smiley:

Vivi

Niin ja ylipäätään barbie-laatikoita. Jos nurkissa sattuu olemaan tyhjiä boxeja, niin niitähän on helppo kustomoida.
If it makes you happy...

whitney

Kiitos  :smiley: Jennijeen 2011 joulu-Jokerin "vitriini" mykisti minut niin tuli vähän paineita siitä kelpaako oma hahmotelmani laatikoksi...

Mulla oli aiempien katselukertojen perusteella muistikuva, että suurin pirtein kaikki aiempien vuosien nuket olivat vanhassa, kustomoidussa barbielaatikossa. Nyt kun katselin uudestaan, niin huomasin että onhan siellä myös "avolaatikoita", joissa ei ole mitään muovia  :smiley:

Enhän tätä muuten hätäilisi mutta ohjeessa korostettiin erikseen että paketti on osa nukkea, joten se pitää tehdä huolella. Pohdin siinä että pyritäänkö siinä jäljittelemään keräilynukkejen laatikoita. Minulla ei ole vanhoja ehjiä bokseja joihin joulunukke mahtuisi... mutta minäpä teen sitten ihan oman mielikuvitukseni mukaan laatikon  :smiley:

Jasmiina2

Juu kyllä avobokseja on ollut ja ei laatikon tosiaan tarvitse miltään keräilynuken laatikolta näyttää. Idea lienee lähinnä siinä, että on hauskempi avata paketti, kun laatikkoakin on hiukan mietitty ja koristeltu. Jos joku vaikka haluaakin säilyttää joulunuken laatikossa niin ei tarvitse sitten harmitella sitä kun taustana on vain perus ruskea pahvilaatikko  :smiley:

Adalia

Life in plastic
It's fantastic!

Ninni-doll

Juu todella inhottavaa, mulla kun aina jää kaikki viime tippaan  :eieieiei: Mutta onhan muitakin lähetysfirmoja olemassa  :devil:

Vivi

 :Look_Up: Juu, vois ihan periaatteesta boikotoida Itellaa...
If it makes you happy...

whitney

Onkos Smartpost Itellan? SItä kautta olen ajatellut lähettää joulunuken.

Milli

Lainaus käyttäjältä: whitney - marraskuu 26, 2013, 20:45:40
Onkos Smartpost Itellan? SItä kautta olen ajatellut lähettää joulunuken.

On.  :smiley:

Mutta eiköhän tässä ehditä. Jos ei, niin sitten tulee kun tulee. Miulla ainakin on vielä homma siinä vaiheessa, ettei lähettämisestä oo puhettakaan.
"From the deepest desires often come the deadliest hate." Socrates

"Jos olisin nuorempi, laihempi, lyhyempi, kauniimpi ja osaisin pitää suuni kiinni, en olisi enää minä." - Tove Idström