Joulunukke vaihto 2013 ILMOITTAUTUMINEN PÄÄTTYNYT

Aloittaja Jasmiina2, heinäkuu 10, 2013, 16:34:30

« edellinen - seuraava »

jenniliini

Joulunukelle oon kampausta tehnyt ja että osaa olla vaikeaa tehä semmonen, että ois takaakin siisti, huoh. tuntuu että hiuksia harottaa sieltä sun täältä...
Mutta seuraavaksi laatikon väsääminen... ja sitte alkaa olla valmista.

Milia C

 :Look_Up: Mulla on töksaännyt tuohon kampauksen tekemiseen ja törröttämiseen  :-\ :tongue:
"I reject your reality and substitute it for my own"
-Adam Savage-

avotuli

Kenkälaatikko on hyvä keksintö, hamstraan pitkin vuotta niitä, käytän tosin muuhunkin...

Matkahuoltoa jo mietin... Smart on itellaa joo, eli sitäkin koskee lakko.
Kauppiaasta keräilijäksi taas

kitecat

Miun aikataulu pissii ja kovasti, mutta nuken teen ja huolella kun kerran leikkiin oon lähteny. Ja valitettavasti autottomana joudun turvautumaan Itellaan, Matkahuolto on hankalan matkan päässä.

Törkeään aikaan ne keksivät lakkoilemaan alkaa  :-\ Vaan mie maltan nukkeani odottaa jos se lakon vuoksi viipyy. Oma tekeleeni ei ole lähestulkoonkaan siinä pisteessä että sen ehtisin jo lähettää. Ens viikolla ehdin taas laittaa ison vaihteenpäälle nuken suhteen.
Miksi olla vaikea,
kun vähällä vaivalla
voi olla täysin mahdoton?
                - Seinäkirjoitus-

Milia C

#124
 :whip:  :eat-this:

Kiitos lähettämästänne viestistä.
Käsittelemme asianne ja otamme teihin yhteyttä mahdollisimman pian.

Posti- ja logistiikka-alan Unioni PAU:n asettama yli- ja lisätyökielto aiheuttaa häiriötä postinjakeluun eri puolella Suomea ja ruuhkauttaa asiakaspalvelua. Lisätietoa tilanteesta saatte verkkosivuiltamme posti.fi tai itella.fi. Viimeisin tieto tilanteesta on, että 2-10 % kotitalouksista eri puolilla Suomea on joinakin päivinä jäänyt postitta. Postittomat päivät ovat vaihdelleet alueiden ja paikkakuntien sisällä. Jakeluhäiriöiden vaikutusta ja kohdentumista samoille talouksille peräjälkisinä päivinä yritetään välttää tai vähentää. Jakamatta jääneitä posteja jaetaan heti seuraavana arkipäivänä mahdollisuuksien mukaan.

Itella Posti pahoittelee PAU:n toimenpiteiden aiheuttamaa haittaa ja tekee kaikkensa, jotta häiriöt jäisivät mahdollisimman pieniksi.

Itella Posti pyytää asiakkaitaan lähettämään joulutervehdykset ja paketit normaalia aikaisemmin sekä tilaamaan mahdolliset verkkokauppaostoksensa jo mahdollisimman pian, jotta lähetykset eivät joutuisi mahdollisen, 9.12. alkavaksi ilmoitetun lakon aiheuttamaan ruuhkaan.

Postin asiakaspalvelu

Itella Viestinvälitys
PL 6, 00011 ITELLA
puh. 0200 71000 (pvm/mpm)
ma-pe klo 8-18
"I reject your reality and substitute it for my own"
-Adam Savage-

Milia C

#125
Millonkas näitä saa aikasintaan ruveta lähettelemään? Mulla on paketin viimeistely viitä vaille valmis joten koko homma ois kasassa  ;) :D
"I reject your reality and substitute it for my own"
-Adam Savage-

whitney


Jasmiina2

Kai ne voi lähettää kunhan valmistuvat. On sitten vastaanottajan vastuulla ettei nukke pääse paketistaan ennen joulua  :D

avotuli

Hämmentävää kyllä, mulla on joulunukke postitusta ja siihen tarvittavaa pakkauslaatikkoa vaille valmis, joulupapereissa ja kaikki rusetit piällä!

Vien ensi viikolla postiin, kandee laittaa ajoissa, koska posti, vaikkei lakko tullutkaan, tökkii aina joulun alla.
Kauppiaasta keräilijäksi taas

Milia C

 :Look_Up: Niinpä, kerkes nuo kai pari päivää olla täällä päin kun kyselin kaupassa kun ei tullut edes mainoksiakaan muutamaan päivää viime viikolla. Vielä entinen posti on purettavana ja koko ajan tulee lisää... = varmasti tökkii.
"I reject your reality and substitute it for my own"
-Adam Savage-

Jennijee

Minulla on nukke kuvaamista ja pakkaamista vaille valmis! Sitten se lähtee matkalle. :aplause:

Adalia

ÄSh, unohdin kuvata - no saaja ottakoon kuvat. Postitusboxin ostamista vaille täälläkin  :peukku:
Life in plastic
It's fantastic!

Louhi

No niin, nyt meinasin ruveta tekemään ja huomasin, että nuken pää on pilalla. Olin säilyttänyt sitä tavararöykkiössä ja silleen.  :naamakämmen:  :naamakämmen:  :naamakämmen: Ei mulla taida olla muuta sopivaakaan päätä. Yritän pelastaa tilanteen jotenkin, joten näillä mennään  :whaddado:         

Milli

Lainaus käyttäjältä: Louhi - joulukuu 05, 2013, 11:02:40
No niin, nyt meinasin ruveta tekemään ja huomasin, että nuken pää on pilalla. Olin säilyttänyt sitä tavararöykkiössä ja silleen.  :naamakämmen:  :naamakämmen:  :naamakämmen: Ei mulla taida olla muuta sopivaakaan päätä. Yritän pelastaa tilanteen jotenkin, joten näillä mennään  :whaddado:         

Jos se on vaan lytyssä, niin kuumavesihöyrytys palauttaa muodon.  :smiley:
"From the deepest desires often come the deadliest hate." Socrates

"Jos olisin nuorempi, laihempi, lyhyempi, kauniimpi ja osaisin pitää suuni kiinni, en olisi enää minä." - Tove Idström

whitney

Louhi, tuskin lahjaan saaja on niin tiukka toiveissaan etteikö joku toinenkin pää kelpaisi pilalle menneen tilalle :smiley: