Joulunukke vaihto 2013 ILMOITTAUTUMINEN PÄÄTTYNYT

Aloittaja Jasmiina2, heinäkuu 10, 2013, 16:34:30

« edellinen - seuraava »

Jasmiina2

Voi ei Louhi! Toivottavasti tilanne selviää jotenkin  :cuteyes: Meidän nukella on vihdoinkin hiukset päässä. Nyt pitäisi vielä maalailla kasvoja ja askarrella laatikko.

DarkJedi

Minä taas en saa nuken hiuksia tottelemaan.  :head-to-the-wall: ne ei suostu millään totelemaan minun visiota.  :mad:

avotuli

Kauppiaasta keräilijäksi taas

Vivi

 :Look_Up: Onnittelut! Minä aattelin jättää tuon kliimaksin ens tiistaihin. Täytyy vielä sukia nuken tukka kuosiinsa, kun se on vähän päässyt pörrööntymään ja laittaa nukke laatikkoonsa. Siinäpä se sit olikin tää projekti. Jännittää kyllä ihan hitsisti, mitä saaja tuumaa.  :dance-to-the-groooowe:


If it makes you happy...

Ninni-doll

Minusta tuntuu, ettei saaja tykkää  :gonna-cry: Kaikki on jotenkin hankalampaa kuin vuosi sitten ja jatkuvasti kiire. Nyt vielä tulin kuumeeseen  :naamakämmen:

Rana

Nukke on valmiina, mutta laatikon koristeluun pitäisi inspis saada. Kaikenlaista meteriaalia on mutta en oikein saa niitä sopimaan kokonaisuuteen  :blaah:
Olen vakavissani, se oli vitsi!

blogi

kitecat

Keksin tuossa nukkea tehdessä, että hyvä ohje nuken tekemiseen on sellanen, että jos itte sais kyseisen nuken,ni mitä tykkäis. Unohtaen sen, millanen tyyli on kyseessä. Vaikka et jos saaja haluaa prinsessan, niin tekee niin hyvää jälkeä, että nukke kelpais ittellekki, vaikkei prinsessanukeista tykkäiskään.
Miksi olla vaikea,
kun vähällä vaivalla
voi olla täysin mahdoton?
                - Seinäkirjoitus-

whitney

 :Look_Up: Hyvä peraate! Tee toiselle mitä haluaisit sinulle tehtävän.

Jasmiina2

IIIIHHH!! Juuri haettiin paketti smart postista kotiin. Sillä on kokoakin vaikka kuinka  :o Kuinkas tässä nyt jouluun asti malttaa odottaa :dance-to-the-groooowe: Vaikka kelpaahan tuota kaunista pakettia näinkin katsella :D

kitecat

Nukke paketteineen valmis. Nyt sit pitäis uskaltaa antaa se vielä postin kuljetettavaksi. Toivottavasti kaikki säilyy ehjänä... :neurotic:
Miksi olla vaikea,
kun vähällä vaivalla
voi olla täysin mahdoton?
                - Seinäkirjoitus-

Vivi

 :Look_Up: Siinä sitä onkin jännitystä kerrakseen. Mie pistin kans nuken boxiinsa tänään. Koskapa miulla ei oo sopivaa postituslootaa, varsinainen postitus siirtyi enintään perjantaihin. Luulisi sen kuitenkin perille ehtivän, jos varsinainen viimeinen postituspäivä on 18.
If it makes you happy...

Milia C

Mie vein kanssa jo Itellan huomaan... onneksi on seuratakoodi!  ;)
"I reject your reality and substitute it for my own"
-Adam Savage-

Adalia

Mä vein pakettiautomaattiin, mutta siinä tuli näppäilyvirhe tms. ja lähetystoiminto peruuttui, luukku aukesi kahdesti ja tietty suljin luukun.. Paketti jäi sinne ja eikun soittamaan neuvontaan.  :neurotic:

Näkivät, ettei ole lähetystä sisällä (olihan se, muttei kirjattuna) joten neuvoivat tekemään uuden lähetyksen tyhjällä lokerolla. Eihän mulla ollut edes kännyä mukana, josta saisi vastaanottajan numeron... eikun numerotiedusteluun ja sitten uusi lähetys. Virkailija sanoi ohjeistavansa postimiestä ottamaan siitä uudesta lähetyksestä puuttuvan paketin aiemmasta lokerosta...  :naamakämmen:

Että toivottavasti vastaanottaja saa sen paketin... kuitti on tallessa kyllä vahvistuksena...
Life in plastic
It's fantastic!

Rana

Kävin viemässä paketin postiin tänään. Myyjä pisti sen menemään maksikirjeenä ja en siinä ajatellut ollenkaan, että eihän siihen sitä seurantakoodia silloin saa  :-\ Ja maksoikin muutaman sentin enemmän kuin tavallinen postipaketti, kun kotona katsoin hintoja... pitäisi postitella useammin niin olisi perillä asioista. Mutta jospa paketti perille löytää ilman koodeja

Mutta oli todella hauskaa tehdä nukkea  :aplause: Lisäsi intoa omienkin kanssa puuhata
Olen vakavissani, se oli vitsi!

blogi

Vivi

#149
Lainaus käyttäjältä: Rana - joulukuu 12, 2013, 22:45:58

Mutta oli todella hauskaa tehdä nukkea  :aplause: Lisäsi intoa omienkin kanssa puuhata

Samat fiilikset täällä! Intoa tuli ihan hitsisti käsillä tekemiseen. Se oli tosi kadoksissa pitkän aikaa! Nyt on tullut kuvailtua noita omia nukkeja ja taitaapa ompelukonekin jäädä keittiön pöydälle odottamaan joulunjälkeistä luppoaikaa. Sit alan tehtailemaan noille muovimisseilleni niitä iltapukuja, joista oon kauan aikaa haaveillut!   :aplause:

Ai niin, pakkauslaatikko löytyi työmaalta, joten joulunukke lähtee huomenaamulla kohti uusia seikkailuja...  ;)
If it makes you happy...