Joulunukke vaihto 2013 ILMOITTAUTUMINEN PÄÄTTYNYT

Aloittaja Jasmiina2, heinäkuu 10, 2013, 16:34:30

« edellinen - seuraava »

Jasmiina2

Jipii, joulu lähenee ja osa on jo saanutkin joulunukke lähetyksen. Toivottavasti kaikki muistavat/ehtivät laittaa paketit ajoissa postiin.  :aplause:

kitecat

Nyt on sekin tressiaihe pois mielestä ku nukke on tehty ja postitettu :faint:
Miksi olla vaikea,
kun vähällä vaivalla
voi olla täysin mahdoton?
                - Seinäkirjoitus-

Vivi

 :Look_Up: Hyvä hyvä! Miekin sain paketin postiin tänään, tosin se venähti alkuiltaan, kun tuolla isolla kirkolla meni aikaa... Se lähtee sit maanantaina. Onhan sillä vielä viikko aikaa seikkailla jossain, kunhan seuraavana maanantaina on perillä!  ;)
If it makes you happy...

Milli

Miun nukke lähtee maailmalle näillä näkymin maanantaina. Tänään koristelin laatikon, nukke tykötarpeineen odottaa kiinnittämistä.

Huh mikä urakka, mutta oon aika tyytyväinen lopputulokseen. Toivottavasti saajakin tykkää.
"From the deepest desires often come the deadliest hate." Socrates

"Jos olisin nuorempi, laihempi, lyhyempi, kauniimpi ja osaisin pitää suuni kiinni, en olisi enää minä." - Tove Idström

jenniliini

Multakin lähti nukke postiin tänään.

Nukke on ihan ok, mutta laatikosta tuli ihan kamala  ::) :neurotic:. Jätin laatikon koristelun viime tippaan ja laatikko olikin sitte lopen liian pieni ja jouduin sitä vähän jatkamaan... jatkoskohta olikin sitte ihan hirvee hökötys ja yritin sitä peitellä kaikin tavoin ja sen se on näkönenki  :eieieiei:. No, sisältö on tärkein  :shuting-up:.
Hiuksetkin suostuivat vähän asettumaan, mutta sähköinen muovi laatikossa sai ne taas haralleen... eli nuken saaja joutuu hiukset siloittamaan uudestaan, niin halutessaan  ;).

Eli nukkeen oon tyytyväinen mutta laatikkoon en. Toivottvasti paketti kotiutuu ajoissa  :cuteyes:

Louhi

Minunkin nukke lähtee huomenna postiin. Sain sen katastrofini korjattua ja tein siitä nukesta, mistä olin alun perin aikonutkin.

DarkJedi


Milli

"From the deepest desires often come the deadliest hate." Socrates

"Jos olisin nuorempi, laihempi, lyhyempi, kauniimpi ja osaisin pitää suuni kiinni, en olisi enää minä." - Tove Idström

kuuma92


whitney


avotuli

PS otittehan smarttimaatista kuitin jotka sillä lähetitte? Siinä on seurantakoodi kuten muissakin paketeissa.

Kyllä jänskättää saako Itella paketin koska Seinäjoelle asti...

Nuken tekeminen on aina yhtä kivaa, se on kovasti henkilökohtainen juttu se. Uutta putkeen vaan hyvissä ajoin!
Kauppiaasta keräilijäksi taas

whitney

Koska tänne voi laittaa kuvan tekemästään nukesta? Vai saajako laittaa?

Vivi

If it makes you happy...

Milia C

Jep, muuten menee vähän ylläri pilalle...  ;)
"I reject your reality and substitute it for my own"
-Adam Savage-

Milli

#164
Joo jouluaattoon asti ootellaan, kun suurin osa ilmeisesti avaa saamansa vasta aattona.  :D :aplause:

Miekin siis oottelen sinne asti. Saa laittaa kuvaa tekijäkin, vois taas sitten perustaa oman ketjun nukkekuville.  :peukku:
"From the deepest desires often come the deadliest hate." Socrates

"Jos olisin nuorempi, laihempi, lyhyempi, kauniimpi ja osaisin pitää suuni kiinni, en olisi enää minä." - Tove Idström