Joulunukke vaihto 2013 ILMOITTAUTUMINEN PÄÄTTYNYT

Aloittaja Jasmiina2, heinäkuu 10, 2013, 16:34:30

« edellinen - seuraava »

Vivi

Hain eilen pakettini tuosta meidän lähi-Siwasta. Piti jo myyjälle tuskailla, miten monta päivää joutuu vielä odottamaan, että saa aukaista tuon paketin. Mut joo, se avaaminen menee varmaan taas aattoiltaan, kun haluan tehdä sen rauhassa. Ei sitä aamukiireessä, ennen töihin lähtöä voi tehdä!  :D Pitää olla aikaa fiilistellä ja hypistellä pakettia!  :hbeat:
If it makes you happy...

Milia C

 :Look_Up: Mie oon varmaan niin "kakara" että hyökkään paketin kimppuun kun "luvan" saa.... tietysti voisi kiusasta itseään aamiaisen ja kahvin verran...  :D ;)
"I reject your reality and substitute it for my own"
-Adam Savage-

Vivi

 :Look_Up: No arvaappa onko tuo miun paketti heiluteltu, koputeltu ja vaikka miten yritetty urkkia?  :D Mutta sitkeesti oottelen sinne iltaan, että saan sit ottaa kuviakin, kun avaan sen.
If it makes you happy...

whitney

Jännittävää.... En ole oikein edes ehtinyt ajatella että tosiaan minäkin saan nuken. Olen ollut vain niin tohkeissani lahjan tekemisestä :) Nyt pikkuhiljaa voi alkaa jännittämään omaakin nukkea.

Milli

Lainaus käyttäjältä: Milia C - joulukuu 19, 2013, 09:23:05
:Look_Up: Mie oon varmaan niin "kakara" että hyökkään paketin kimppuun kun "luvan" saa.... tietysti voisi kiusasta itseään aamiaisen ja kahvin verran...  :D ;)

Joo miulla on semmonen aamuperinne jo, joulunukke ja kaverilahjat aamulla heti. Lähtee iloisesti aatto käyntiin. :P
"From the deepest desires often come the deadliest hate." Socrates

"Jos olisin nuorempi, laihempi, lyhyempi, kauniimpi ja osaisin pitää suuni kiinni, en olisi enää minä." - Tove Idström

DarkJedi

Paketti haettu postista ja taitaa avaaminen jäädä ihan myöhään aattoiltaan kun isäntä lähtee yövuoroon ja lapset on nukkumassa.

Adalia

Pakettini on odottamassa mua postissa, ilmoitus tuli tänään  :aplause:
Life in plastic
It's fantastic!

Louhi

Mullekin tuli ilmoitus tänään. Käydään huomenna hakemassa se postista.  :aplause:

Jasmiina2

Meillä on sellainen tapa, että avataan yleensä muutama lahja aamulla kun "tontut" on yöllä jättäneet ne kuusen alle. Illalla sitten avataan loput lahjat. Joulunukke on yleensä päässyt noitten aamupakettien joukkoon  :drewl: Ehtii sitten päivän aikana ihastella ja kuvailla sitä  :cuteyes:

Jennijee

Minäkin olen saanut paketin ja tuolla se kuusen alla odottaa! Kyllä se lähtee lahjapapereista heti aamupalan jälkeen aattona :D

Rana

Minulle toi postisetä paketin hetki sitten. Raahauduin ovelle ihan unipökkyrässä ja oletin että siellä on joku tarjoamassa taas jotain joko hengellistä tai huonekaluja, heh. Mutta oli niin iloinen yllätys kun sain paketin!

Ja-aa... koska minä olin niitä lapsia jotka kävivät köh köh tarkistamassa joululahjat etukäteen niin en malttanut olla avaamatta  :D Sieltä löytyi aivan ihana mies kaikkine tykötarpeineen ja taustoineen < 3 Sillä oli jopa paita, jota olen metsästellyt! Laatikko on niin hienon näköinen, että ensimmäistä kertaa musta tuntuu, että nukke saa hetken olla esillä vain boksissaan. Ehkä sitten joulun jälkeen päästän sen pois, heh. Aivan ihana ja sopii jengiini erinomaisesti  :cuteyes:
Olen vakavissani, se oli vitsi!

blogi

Ninni-doll

 :Look_Up: Laitoin sen ovelle-pakettina  :D Ja olin ihan paniikissa ettet tykkää siitä. Se jakkara on siinä rumasti koipeen köytettynä ja kuuluu siihen tiskin toiselle puolelle johon voit laittaa asiakkaan istumaan :cuteyes:
Minäkin sain eilen haettua paketin postista  :smiley:

Tinttufia



Hain joulunukkeni eilen postista ja odotan kuumeisesti että saan avata sen jouluaattoaamuna.... :cuteyes:

jenniliini

Minäkin hain jo paketin postista, ei malta odottaa  :smiley:

Louhi

Kyllä minäkin jossain vaiheessa aamupäivää avaan sen ennen kuin lähden joulua viettämään. Pekka sanoi, että se pitäisi avata vasta illalla yleisessä avauksessa. Ei käy! Haluan, että se on yksityinen lahja. Tosi iso paketti kyllä oli, ei mahtunut kunnolla rattaiden alaosaan. Kiitos, Milli!