Joulunukke vaihto 2013 ILMOITTAUTUMINEN PÄÄTTYNYT

Aloittaja Jasmiina2, heinäkuu 10, 2013, 16:34:30

« edellinen - seuraava »

Jasmiina2

HUOM! HUOM! Ne, jotka eivät ole vielä vastanneet joulunukkekysymyksiin, niin laittakaa vastauksia tulemaan. Vielä on viikko aikaa lähettää vastaukset (ja tietysti ilmoittautua mukaankin jos joku vielä haluaa)  :D Vastaukset siis yksärinä Jasmiina2:lle ja kysymykset löytyvät omasta ketjustaan tai alla olevan linkin kautta.

http://www.thebdoll.com/keskustelupalsta/index.php?topic=905.0

tokkopahka

Koska näyttää hyvin vahvasti siltä etten tule jaksamaan tätä projektiä loppuun niin perun ilmoittautumisen  :eieieiei:
Muisti, palaa takaisin... Annan kaiken anteeksi..

Jasmiina2

Sääli tokkopahka. Toivottavasti ensi vuonna jaksat taas osallistua  :cuteyes:

Rana

Minäkin tahtoisin osallistua, mutta kun en ole ollut kovin aktiivinen keskustelija foorumilla niin onko minulla "luottoa" tähän juttuun? Lueskelin jostain ketjusta, että tämä olisi vaan foorumin aktiiviporukalle (tai sitten se oli vaan suunnitteilla oleva muutos).
Olen vakavissani, se oli vitsi!

blogi

Jasmiina2

Jos olet varma että haluat/aiot hoitaa projektin loppuun asti ajallaan niin tervetuloa mukaan  :aplause: Muistathan vastata mahdollisimman pian yksityisviestillä joulunukke kysymyksiin, jotka löytyvät erillisestä ketjusta. Vastausten 'eräpäivä' on 31.8.

HOPI HOPI myös muut, jotka ette ole vielä vastanneet kysymyksiin. Jos ette haluakaan osallistua, ilmoittakaa asiasta kiitos  :cuteyes:

whitney

Koska saa tiedon millaisen nuken itse tekee? Tällaiselle aloittelijalle olisi hyvä että jää runsaasti aikaa hankkia ja muokata nukkea :)

Milia C

#51
 :Look_Up: Ne jotka ei ole vastannut kysymyksiin lauantaihin mennessä kannattaisi jättää sitten pois, koska jos heillä ei ole aikaa vastata niin ei heillä ole aikaa tehdä nukkea eikä sen puoleen halua/aikaa sitoutua projektiin. Minuakin kiinnostaisi tietää milloin saamme sitten tiedon kelle tehdään? ;D Voisi ruveta napsimaan talteen materiaalia. Kokea inspiraation ja kokea projektin ylä- ja alamäet!  ;)
"I reject your reality and substitute it for my own"
-Adam Savage-

Milli

Lainaus käyttäjältä: Milia C - elokuu 29, 2013, 09:37:22
:Look_Up: Ne jotka ei ole vastannut kysymyksiin launtaihin mennessä kannattaisi jättää sitten pois, koska jos heillä ei ole aikaa vastata ei heillä ole aikaa tehdä nukkea eikä sen puoleen halua/aikaa sitoutua projektiin. Minuakin kiinnostaisi tietää milloin saamme sitten tiedon kelle tehdään? ;D Voisi ruveta napsimaan talteen materiaalia. Kokea inspiraation ja kokea projektin ylä- ja alamäet!  ;)

Milia!  :D
Mie vastaan heti ku kerkeen ja aikaahan on vielä. Tää on ku tenttiin lukiessa, hullu paahtaminen viimesenä päivänä. :naamakämmen: Nyt meen heti tän viestin jälkeen vastaamaan.

Eiköhän tieto tuu ens viikolla, kun Jasmiinat saa vastaukset kaikilta ja ehtii parittamaan tasot.
"From the deepest desires often come the deadliest hate." Socrates

"Jos olisin nuorempi, laihempi, lyhyempi, kauniimpi ja osaisin pitää suuni kiinni, en olisi enää minä." - Tove Idström

Milia C

"I reject your reality and substitute it for my own"
-Adam Savage-

Milli

Lainaus käyttäjältä: Milia C - elokuu 29, 2013, 12:34:39
Kuulostanko jo malttamattomalta?  ;)  :dance-to-the-groooowe:

Kyllä! Sama fiilis täällä, vastaukset on nyt laitettu.  :D
"From the deepest desires often come the deadliest hate." Socrates

"Jos olisin nuorempi, laihempi, lyhyempi, kauniimpi ja osaisin pitää suuni kiinni, en olisi enää minä." - Tove Idström

Jasmiina2

Ei onneksi puutu enää kuin ihan muutamalta nuo vastaukset ja noille muutamille laitan tänään yksityisviestillä muistutusta, jos eivät vaikka ole huomanneet katsoa ketjua  :peukku: Kunhan ilmoittautumisaika loppuu niin yritetään parin päivän sisällä sumplia kuka tekee kenellekin nuken, niin päästään sitten kunnolla aloittamaan   :aplause:

Aliisa

Minä tyydyn tänä vuonna vaan ihailemaan muiden tekemiä upeita nukkeja jälkeenpäin. Omat kiireet eivät anna yhtään ylimääräistä aikaa. :eieieiei: Mutta odotan innolla, että näen muiden suunittelemat nuket taas. :smiley:

Jasmiina2

Viimeinen ilmoittautumispäivä on käynnissä!  :cool:

Milia C

"I reject your reality and substitute it for my own"
-Adam Savage-

Jennijee