Joulunukke vaihto 2013 ILMOITTAUTUMINEN PÄÄTTYNYT

Aloittaja Jasmiina2, heinäkuu 10, 2013, 16:34:30

« edellinen - seuraava »

Milia C

#60
Heheh! Hassut nuo Jennijeen laittamat hymiöt, kuvastaa hyvin omaakin fiilistä. Lisätään vielä  :winning bid:
"I reject your reality and substitute it for my own"
-Adam Savage-

Jasmiina2

Jee, kaikki ovat vastanneet kysymyksiin. Kiitos, kun vastasitte ajallaan. Kunhan saan esseeni valmiiksi niin alkaa sumpliminen että kuka tekee kenelle  :beast: :Pole_Spinning:

Jasmiina2

No niin... Nyt pitäisi jokaiselle olla ilmestynyt yksäri siitä kenelle nuken tekee. Jos jostain syystä et ole saanut viestiä niin ilmoita minulle pikaisesti. Taas on niin paljon osallistujia, että vainoharhaisena pelkään aina jonkun jääneen ilman  :overworked: Toivottavasti jokainen saa projektinsa mukavasti alkuun.

HUOM! Sen välttämiseksi,että joku jäisi ilman nukkea, ilmoitathan Jasmiina2:lle tai tähän ketjuun, kun olet postittanut nuken!

Jos sinulla on jotain kysyttävää tekemääsi nukkeen liittyen (esim. haluat tietää kelpaako vastaanottajalle jokin tietty kroppa, joka sinulla on mielessä) lähetä kysymys yksärinä Jasmiina2:lle. Lähetän viestin eteenpäin ja välitän sitten vastauksen sinulle. ÄLÄ LÄHETÄ VIESTIÄ SUORAAN NUKEN SAAJALLE. NUKEN TEKIJÄN ON TARKOITUS PYSYÄ YLLÄTYKSENÄ JOULUUN ASTI  :cuteyes:

Eipä sitten muuta kuin työniloa kaikille :peukku: Pianhan se joulu jo tulla jollottaa :smiley:

avotuli

Kiitos. Ihanaa saada nukketilaus ennen Haminankeikkaa, ehtii hyödyntää apajat!  :blush:

:voltti: :Awww: :cool: :jam: :tuuletus: :big_yey: :winning bid:

fiiliksissä... vaikka orkkissuunnitelma ei ihan istunut tilaukseen sen saa sovellettua... :cuteyes:

Ja kohta onkin taas KIIRE  :shuting-up:
Kauppiaasta keräilijäksi taas

Ninni-doll

Hii  :D Minulle tuli kamala hätä kirjautua kun näin että parit on jaettu ja paniikissa kirjoitin salasanan kolme kertaa väärin  :rofl: Päässä risteilee sata ideaa tulevasta nukesta. Jännää!  :dance-to-the-groooowe:

Jasmiina2

Täällä myös jo suunnitelmat hyvässä vauhdissa. Vaikka saa nyt nähdä mitä siitä tulee, kun ei  oo ennen ihan vastaavaa värkätty :winning bid:

Milia C

Oijoi! Mulle sattui juuri hyvä kohde ja salamana ideakin. Olen jo värkkillyt kasaan sitä sun tätä...  :devil: Voihan tuo vielä muuttuakin ja mennä uusiksi mutta jotain pohjaa jo ois...
"I reject your reality and substitute it for my own"
-Adam Savage-

Jennijee

Miunki päähän putkahti jo monta ideaa lukiessani saajan toiveita! Pitkät kirjoitukset auttaa hahmottamaan mitä saaja haluaa ja mitä teen hänelle! Aijaijai! Ideaa on! :dance-to-the-groooowe: :cuteyes:

jenniliini

Mullakin alkoi heti ideat jylläämään! Jee  ^^ :aplause:

Ihana kun saa taas antaa luovuuden kukkia, mulla kun ei oo pitkään aikaan ollu aikaa/inspiraatiota nukeille tai muullekaan askartelulle, nyt sain sen tarvittavan potkun ja inspiksen taas  :smiley:

kitecat

Ensimmäinen kerta kun idea tuli heti samana päivänä  :aplause: Into piukeena oon jo heti alottanu rojektia   :hyppely:
Miksi olla vaikea,
kun vähällä vaivalla
voi olla täysin mahdoton?
                - Seinäkirjoitus-

Vivi

Tein vähän taustatöitä ja etsin ideakuvia. Nyt ois semmonen idea, joka toteuttas jotakuinkin saajan toiveet aika moneltakin osalta, mutta osaanko mie toteuttaa sen tarpeeksi hienosti... No jouluaattona se nähdään!  ;) Kiva, että saatiin tääkin homma polkaistua käyntiin!  :peukku:
If it makes you happy...

Milli

Ja nyt kaikki lopettaa hehkuttamisen heti.  :D Tulee paineita.

Miulla on totaali ideablokki päällä, vaikka moneen suuntaan voisi toiveista lähteä ja varmasti se kuningasidea vielä tulee.  :cuteyes:
"From the deepest desires often come the deadliest hate." Socrates

"Jos olisin nuorempi, laihempi, lyhyempi, kauniimpi ja osaisin pitää suuni kiinni, en olisi enää minä." - Tove Idström

whitney

Aluksi näin painajaisia nuken tekemisestä  :neurotic: mutta sen voi laittaa ehkä kuumehoureilun piikkiin.

Nyt idea on pikkuhiljaa varmistunut ja olen tehnyt pieniä hankintojakin. Nyt suunnittelu tuntuu jo mukavalta ja jännittävältä. Toivottavasti osaan tehdä tarpeeksi hienon nuken!  :smiley:

Adalia

Mulla on jo nuken pää + yksi pusero :D Kroppaa ettimään...
Life in plastic
It's fantastic!

EmmiKristiina

Täällä ollaan ihan intona  :aplause: nukke on tulossa postin kautta, joten aloittelen laatikkoa, hyvät viitisen tuntia on tullut kuvitettua laatikon ulkopuolta, mutta voi että mä nautin tästä. Toivon mukaan onnistuu nappiin kaikki suunnitelmat ja lahjansaaja huomaa kaiken vaivan ja rakkauden jota tähän vuodatan  :cuteyes: :hbeat: