Joulunukke vaihto 2013 ILMOITTAUTUMINEN PÄÄTTYNYT

Aloittaja Jasmiina2, heinäkuu 10, 2013, 16:34:30

« edellinen - seuraava »

DarkJedi

Liikaa ideoita....Kroppa on, pääksi kolme vaihtoehtoa. Mahdollinen laatikko jos teen suunnitelman A. Onneksi on vielä aikaa.  :chuckle:

kitecat

Nukke on valmis, osa vaatteista ja oheisrekvisiitasta puuttuu. Argh! laatikkoa en oo ottanu viä ees huomioon  :neurotic: mut onneks vielä on aikaa  :faint:
Miksi olla vaikea,
kun vähällä vaivalla
voi olla täysin mahdoton?
                - Seinäkirjoitus-

Jennijee

Minulla on nukke ja idea johon ehkä jopa löydän kaikki materiaalit mitä mielessäni pyörii! Laatikko syntyy sitten viimeisenä :smiley:

Milia C

 :Look_Up: Vähän sama homma... Lootaankin idea tuli samalla kuin nuken idea.
Toteutusta vaille, matsku pitäisi olla. Onhan tässä aikaa kun ei ole Jussin synttäritkää viel, saati Halloween  :devil: :hbeat:
"I reject your reality and substitute it for my own"
-Adam Savage-

jenniliini

Minä löysin niin täydllisen sopivan aihion joulunukeksi, että pääsen nyt vähän liian helpolla  :D kun ei esim. juurikaan tartte roottailla (harmi sinällään ku tykkään sitä tehdä).
Vois väsätä sitten jotain oheistavaraakin vielä lisukkeeksi...hmm...
Oon taas jälleen kerran itekki kovin ihastunut luomukseeni, toivottavasti vastapuolikin tykkää  :smiley:.

Jasmiina2

Täällä on idea valmiina ja pään pitäisi jossain vaiheessa ilmestyä  :cuteyes: Sitten pääsee kroppaa metsästämään. Harjoitus versio puvusta on jo tehty ja hiuksetkin tilattu. Seuraavana olisi kai vuorossa varsinaisen asun tekeminen ja hiusten ruuttaaminen kunhan pää vaan saapuu  :aplause:

Milli

Miulla on idea jo, mutta toteutusta en oo ees harkinnut.  :D

Kroppa on, päästä ei mitään tietoa, asusta mielikuva päässä, rekvisiitta suunniteltu. Eihän tässä oo kun sen sata sun muuta asiaa käynnissä taas syksyn mittaan, mutta valmista tulee varmasti. Tarina sentään löytyy nukelle.  :cuteyes:
"From the deepest desires often come the deadliest hate." Socrates

"Jos olisin nuorempi, laihempi, lyhyempi, kauniimpi ja osaisin pitää suuni kiinni, en olisi enää minä." - Tove Idström

Louhi

Mulla on nukke valittu, mutta ei mitään ideaa  :naamakämmen:. Jospa se siitä muokatessa syntyy, kun tiedän jo, mitkä muokkaukset teen.

avotuli

Suunnitelmia, jotka ei täsmää saajan toiveisiin ja puuttuva ruumis.  :naamakämmen:
Kauppiaasta keräilijäksi taas

whitney

Minulla on mielestäni aivan mielettömän hyvä idea, toivottavasti osaan toteuttaa sen edes puolittain sinnepäin, kun en koskaan ole ollut kovin kätevä käsistäni. Mutta opetteluahan tämä elämä on kaikkineen.

Jasmiina2

Meillä on nukke vihdoin saanut edes vähän hiuksia päähän. Hiukan hitaasti tosin etenee tentti/essee suman takia.  :smiley:

jenniliini

Mulla on jo hyvällä mallilla ja omasta mielestäni nukesta tulee hieno  :cuteyes:.
Puvun värkkääminen oli vähän haastavaa tai siitä ei tullut ihan niin hieno esm. ompelusten osalta, mutta kokonaisuudessa virheitä ei huomaa.
Ongelma on nyt se, että osaanko lopettaa ajoissa tekemisen... kun koko ajan tekis mieli lisäillä sitä tätä ja tuota ja ihan pikkasen maalata vielä kasvoihin jotain jne.
Missä vaiheessa sitä voi todeta, että valmista tuli  :D?
Mää oon kyllä melkeen satavarma, että saaja tykkää nukesta, sen verran olen hänen mieltymyksistään tältä palstalta lueskellut  ;)

Rana

Idea on viimein lyöty lukkoon ja nukke hankittu : D Hilpetööriä pitäisi vähän metsästää, mutta niitä keräillään tässä matkan varrella
Olen vakavissani, se oli vitsi!

blogi

kuuma92

Mulla on  hyvässä vauhdissa nukenteko 
kampaus tehty ja asu löydetty  :peukku: olen tehnyt viikonloppuisin
ja jotain aina  viikollakin näpräillyt
vielä olisi vähän vaatteide etsintää ja laatikon tekoa tiedossa  ja uskon että
saaja tulee pitämään nukesta  hieno tulee  :smiley: 
kuvia tulee räpsittyyn  vähän joka päivä  :photo:   :D

Louhi

Siirsin nuken keittiöön, että sitä tulisi tehtyä.  :cry: