Joulunukke vaihto 2013 ILMOITTAUTUMINEN PÄÄTTYNYT

Aloittaja Jasmiina2, heinäkuu 10, 2013, 16:34:30

« edellinen - seuraava »

Vivi

Kaikki palaset on koossa, mutta en oikein oo osannu aloittaa kokoamista. Kai sitä vois sen aikaavievimmän eli ompeluhommat tehdä ensin alta pois...  :whaddado:
If it makes you happy...

Avasund

Nyt on pää ja vartalo sekä tuhat ideaa. Seuraavilla vapailla kaivaudun kangaslaatikon uumeniin. Siellä pitäisi olla tarvittavia aarteita odottelemassa.

Mutta itseni tuntien, teen nukkea hullun lailla marraskuun viimeisellä viikolla stressin kaluamana. :devil:

Tää on aika kivaa!!
Töihin siitä!!

avotuli

Viime tinkaan jää mullakin lopuksi taas. Tiedän sen.  :blush:

Juuri sain yhden idean lisää. Ärmh. Vois kans alkaa vaatteita jo virittää ja laatikkoa, ja panna ideat paperille, osia on, oikeastaan useampaankin nukkeen. Ensi vkl aloitan oikeesti pistään kokoon (kunhan saan markkinakurin kauppaan, hiukan saldot sekasin vielä).
Kauppiaasta keräilijäksi taas

Louhi

Eilen se tuli kuumeessa; nimittäin idea!  :aplause: Kaikki tarvikkeet löytyvät loputtomista kätköistäni. Tuskin tarvitsee ostaa mitään, paitsi ehkä pakkaukseen paperit.

Milli

Miekin sain idean, suuruudenhullun sellaisen taas. Katsellaan, mitä tästä tulee...   :neurotic: :D
"From the deepest desires often come the deadliest hate." Socrates

"Jos olisin nuorempi, laihempi, lyhyempi, kauniimpi ja osaisin pitää suuni kiinni, en olisi enää minä." - Tove Idström

Rana

... Se tunne kun on ommellut vuorikankaan väärin  päin  :head-to-the-wall: Kannattaa ommella heti herättyään...
Olen vakavissani, se oli vitsi!

blogi

whitney

Voi Rana mikä ikävä tilanne... tsemppiä!

Itse sain juuri joulunuken roottauksen valmiiksi! Kyllä kannatti käydä suuri Snadissa, Aviksen ohjeilla ja asianmukaisilla välineillä se sujui paljon sukkelammin kuin ensimmäinen roottausnukkeni... että terveisiä vaan sinne pohjanmaalle!  :tongue:

Vivi

Lainaus käyttäjältä: Rana - marraskuu 03, 2013, 10:09:47
... Se tunne kun on ommellut vuorikankaan väärin  päin  :head-to-the-wall: Kannattaa ommella heti herättyään...

Miulla tuo kaikki on vielä edessä!  :D Päätin sittenkin aloittaa nukesta ja laatikosta. Kampaus valmistui, mutta pyydän jo etukäteen saajalta anteeksi sitä hiuslakan määrää, joka tarvittiin kiinnittämään kampaus!  Toisaalta, niinhän ne "aidotkin nuket" on tönkkölakattuja, joten Mattelin mallin mukaan tässä vaan mennään!  :rofl:
If it makes you happy...

avotuli

Lainaus käyttäjältä: whitney86 - marraskuu 05, 2013, 23:38:47
Voi Rana mikä ikävä tilanne... tsemppiä!

Itse sain juuri joulunuken roottauksen valmiiksi! Kyllä kannatti käydä suuri Snadissa, Aviksen ohjeilla ja asianmukaisilla välineillä se sujui paljon sukkelammin kuin ensimmäinen roottausnukkeni... että terveisiä vaan sinne pohjanmaalle!  :tongue:

:hug: Kiva että olin avuksi Whitney86!

Voihan ompelukset. Joo ei ihan tokkurassa lähe niinku Strömsössä hommat.  :hug:

Kaikkia näitä joulunukkeloita, ilman muuta tönkkölakattuja  :peukku: , odotamme innolla näkyviin!

Aviksen tekele on hyvässä vaiheessa, ruumis ja pää löysivät toisensa, laatikko, korut, ja vaatteen viimeistely vielä eli työtä piisaa.
:head-to-the-wall: Otti lujille kun ensin ei löytynyt aateltu pää, ja sit tuli toinen hyvä setti vastaan onneksi epätoivon jo kaahiessa esiin, ja kun sen sain ajateltua loppuun, eka pää kieri kaapista. Hitto 2 nukkeaihiota... Nah. Plan B onnistui niin hyvin etten palaa ekaan.
Kauppiaasta keräilijäksi taas

Vivi

#99
 :Look_Up: No mut siullehan kävi sit hyvin! Mie löysin vihdoin viimein rakkaan kuumaliimapistoolinikin ja pistin boxia vähän kasaan. Parisataa paljettia pitäis liimata, kun keksin vähän koristella sisäboxia... Auts, sanoi sormenpäät, jotka ei voi siinä hommassa välttyä palovammoilta. Helpompiakin tapoja ois ehkä ollu, mut tuolla mennään!  :naamakämmen:
If it makes you happy...

DarkJedi

Itse etsin eilen kampausta varten pari testipäätä arkistoista. Kokeilen ensin miten onnistuu ennenkuin alan väkertää kampausta joulunukelle.

Louhi


Jennijee


Jennijee

Pieni huokaisu helpotukseksi. :singing: Sain joulunuken asun valmiiksi. Seuraavaksi siirryn nukkeen ja viimeiseksi laatikkoon. :cool:

Adalia

Life in plastic
It's fantastic!