Joulunukke vaihto 2013 ILMOITTAUTUMINEN PÄÄTTYNYT

Aloittaja Jasmiina2, heinäkuu 10, 2013, 16:34:30

« edellinen - seuraava »

Siama

Mä helpotan malttamattomuuttani ja haen paketin vasta huomenna postista :D Avaan sen heti aattoaamuna aamukaffien jälkeen :D
Huurto, siä muovasit minut talviyöstä. Veistit kuurasta ja jäästä, valelit avannon veellä ja kovetit hyisellä viimalla.

- Siama -

whitney

Tänään tuli nukke ihan kotiovelle asti!  :aplause: Aattoa jännityksellä odotellen :)

Jennijee

Miä tunnustan, että kurkkasin hieman lahjakäärön sisälle minkä värinen laatikko siellä oli. :blush:

Ninni-doll

Voi apua teidän kanssanne  :D Ei saa olla tuhmia ja luurata!  :cuteno: Minä puolestani tutkin paketin sisältöä vähän eri kantilta. Koska tiedän nyt keneltä se on, luin kaikki nuken tekovaiheet tästä ketjusta mitä tekijä oli kirjoittanut  :tongue:  :rofl: Ja tulin entistä malttamattomammaksi (voi tätä suomen kieltä)

Milli

Miunkin nukke odottaa avaamista tuossa tuolilla, mihin laitoin sen pölyjen pyyhkimisen ajaksi.  :D ihanaa hopeisenhohtavaa paperia päällä.

Louhi, laatikko on iso, kun aina tuntuu, ettei mahdu, vaikka ihan normaalimittaisesta joulunukesta kyse.  :D Miten Mattel saakin nuket pieneen tilaan ja vieläpä nätisti.

Saisko muuten jouluaattona listaa esiin, kuka teki ja kenelle? Joskus ainakin oli, se salailu kun on osa jännitystä ja hauska katsoa listaa lopulta.  :smiley:
"From the deepest desires often come the deadliest hate." Socrates

"Jos olisin nuorempi, laihempi, lyhyempi, kauniimpi ja osaisin pitää suuni kiinni, en olisi enää minä." - Tove Idström

kitecat

Lainaus käyttäjältä: Milli - joulukuu 22, 2013, 20:59:43


Saisko muuten jouluaattona listaa esiin, kuka teki ja kenelle? Joskus ainakin oli, se salailu kun on osa jännitystä ja hauska katsoa listaa lopulta.  :smiley:

Salailu tosiaan on osa jännitytstä, siksi suoraan sanottuna en tykkää kun täällä on paljastettu kuka keltäkin on nuken saanut...
Miksi olla vaikea,
kun vähällä vaivalla
voi olla täysin mahdoton?
                - Seinäkirjoitus-

Milli

Lainaus käyttäjältä: kitecat - joulukuu 22, 2013, 21:34:08
Lainaus käyttäjältä: Milli - joulukuu 22, 2013, 20:59:43


Saisko muuten jouluaattona listaa esiin, kuka teki ja kenelle? Joskus ainakin oli, se salailu kun on osa jännitystä ja hauska katsoa listaa lopulta.  :smiley:

Salailu tosiaan on osa jännitytstä, siksi suoraan sanottuna en tykkää kun täällä on paljastettu kuka keltäkin on nuken saanut...

Miulla ainakin luki nimi saamassani paketissa ja itsekin sen laitoin, turvallisempaa postin kannalta kun laittaa lähettäjänkin tiedot. Tosin itse en vielä kertonut, keneltä nuken sain.  :tongue:

Onhan yksi malttamaton hupsuke jo nuken avannutkin, mitäpä tässä enää salailemaan saajia ja tekijöitä.  :D
"From the deepest desires often come the deadliest hate." Socrates

"Jos olisin nuorempi, laihempi, lyhyempi, kauniimpi ja osaisin pitää suuni kiinni, en olisi enää minä." - Tove Idström

Milia C

#187
 :Look_Up: sama täällä, mullakin luki lähettäjän nimi ja itsekin laitoin oman nimen kun lähetin paketin.... koska Itella
"I reject your reality and substitute it for my own"
-Adam Savage-

Siama

Miun saapumisilmotuksessa oli nimikirjaimet ja paikkakunta.. Arvasin siitä =)
Mutta itse vein saajalle nuken ja kans kirjotin myös edelliseen tekemääni joulunukkeen nimeni =)

Huurto, siä muovasit minut talviyöstä. Veistit kuurasta ja jäästä, valelit avannon veellä ja kovetit hyisellä viimalla.

- Siama -

Siama

Hain paketin tänään ja EN malta odottaa huomista!! Tai siis nyt on jo '' huominen '' mutta ehtoompaa, jotta voin avata paketin  :cuteyes:

Toivottavasti miun kokoamani nukke miellyttää saajaansa  :smiley: Näin unta, että hän heitti suutuksissaan koko pakenin miun ikkunasta :D Tosin se oli avaamaton, niin unen henkilö voinu tietää tykkääkö vai ei =D
Huurto, siä muovasit minut talviyöstä. Veistit kuurasta ja jäästä, valelit avannon veellä ja kovetit hyisellä viimalla.

- Siama -

Jasmiina2

Paketti vartoo jo kuusen alla. Pitää avata heti aamulla  :D Me voidaan laittaa tänne lista siitä kuka teki kenelle nuken, kunhan vain ehditään  :peukku:

Milia C

Miun nukke on UPEA! :kaffitanssi:
Levottomasti nukuttu yö...  :chuckle:
Kuvia sitten myöhemmin (omaan osioonsa?)
"I reject your reality and substitute it for my own"
-Adam Savage-

Jasmiina2

Joulunukke kuville on nyt avattu oma ketjunsa.

http://www.thebdoll.com/keskustelupalsta/index.php?topic=1330.0

Sinne sitten kuvia nukeista sitä mukaa, kun ehditte kuvata.  :cuteyes:

Jasmiina2

Piti avata nukke ennen kuin toinen meistä lähti töihin, joten avattu on  :D Paketista löytyi aivan upean kaunis keijukuningatar. Sopii mainiosti fantasia/keijuhyllyymme. Nukkeen on varmaan uponnut melko lailla aikaa & vaivaa ja on kyllä mahdottoman hieno lopputulos  :shock: Kuvia tulee toiseen ketjuun kunhan ehditään kuvata.

Milli

Ihana tyttö tilpehööreineen ja tuktuu ku miun jokaista toivetta ois kuunneltu! On villasukkaa ja Potter-kirjoja ja merkkilaukku ja ja ja  :faint:

Kiitos!  :hug: :deal: :aplause:
"From the deepest desires often come the deadliest hate." Socrates

"Jos olisin nuorempi, laihempi, lyhyempi, kauniimpi ja osaisin pitää suuni kiinni, en olisi enää minä." - Tove Idström