Uutiset:

SMF - Just Installed!

Main Menu

Näköisnuket

Aloittaja Jasmiina2, heinäkuu 19, 2013, 16:12:34

« edellinen - seuraava »

Siama

Totta vie!

Samoin James Dean!!!!

Angelicasta, että tuo Lara -muotti taipuu moneen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Kahtelin yahoosta kuvatuksia Penelopesta ja jeps, on näköä!  :peukku:
Huurto, siä muovasit minut talviyöstä. Veistit kuurasta ja jäästä, valelit avannon veellä ja kovetit hyisellä viimalla.

- Siama -

whitney

Voi ei miten hienoja  :hbeat: erityisen kunnoitettava tuo marilyn kokoelma, itse Audrey Hepburn -fanina haaveilen kyseisen näköisnuken liittämistä kokoelmaan... jossain vaiheessa sitten, ehlä itselleni joululahjaksi? :D

Tinttufia


Ihania nukkeja  :cuteyes:

Minulla on vain Heidi Klum, Priscilla ja Elvis näköisnukkeja



Priscilla on yksi lempparinukeista  :hbeat: :hbeat: :hbeat: Hmmm, jos ostaisin toisen joten voisin restylata?  :D

harakka

Ostin tänään Vantaan Toys r usista Justin Bieber setin, jossa on rummut, koskettimet ja kitara, kun hintaa ei ollut €19.99. Nuket taitaa olla vähän lyhyitä, mutta nivellettyjä, joten ainakin kroppa tulee käyttöön.

Ivla

Princilla on kyllä hyvin kaunis, Tinttufia  :cuteyes:

Harakan löytö kuulostaa mielenkiintoiselta  ^^

Milo

Komppaan, Priscilla on aivan  :hbeat:
Toi on mun toivelistalla, en oo vaan saanu vielä hankittua...

Harakka, eihän siel Toys R Us:ssa oo mitään keräilybarbeja? En oo köyny koskaan koska oletan et se on vaan playlineä.
Ajattele suuria, mutta nauti pienistä.

Alice

Mä ostin joskus tuon harakan mainitseman Bieberin, mutta se ei enää asu täällä, vaan myin sen foorumin kirpparilla. Löysin kuitenkin vanhoja kuvia Bieber-poitsuista, ne oli kyllä hauskoja  :smiley: Aika paljon lyhyempiä kuitenkin kuin esim. Kenit.




HelloDolly

Priscilla  :hbeat: on tosi kaunis!

harakka

Lainaus käyttäjältä: Milo - heinäkuu 30, 2013, 21:16:57
Harakka, eihän siel Toys R Us:ssa oo mitään keräilybarbeja? En oo köyny koskaan koska oletan et se on vaan playlineä.

Nykyään ei taida olla keräilynukkeja, joskus ne yritti myydä joitain kalliimpia nukkeja, tais olla ainakin Barbie Pop Icon ja Pantone Pink Barbie. Valitettavasti pyysivät nukeista n. €80, eli moninkertaisesti jenkkeihin nähden ja mikä vielä pahempaa, valitsivat myyntiin nukkeja, joita kukaan keräilijä ei varmaan halunnut alun perinkään. Vaikeahan se onkin olla sisäänostajana, jos ei itsellä ole mitään kiinnostusta aiheeseen.

Bieber-nuket on aika huppanoita, varsinkin nilkkojen rakenne on erikoinen. Sääli ettei tänne tullut pelkkiä vaatesettejä, niitä olisin ostanut jokusen. No, nyt mulla on edes jonkinlaiset rummut. Parempia on varmasti saatavilla, esim. Liv-nukeilla, mutta postarit nostaa hinnan liian korkeaksi. Nämä saavat kelvata  :cuteyes:.

Priscilla on ihana :hbeat:

whitney

Minä pidän tuosta Heidi Klum barbiesta  :hbeat:

Ja siamalla taas niin upeat kuvat, taustat ja kaikki!

Jasmiina2

Mary-Kate & Ashley Olsen  :smiley:


Ivla

Kääk! Jasmiina2, olet(te) ollut taas myöhään hereillä  :shock: Söpöt kaksoset!

Satumaa

Oi, nuo vaatteet Olseneilla taitaa olla leffasta "Päivä New Yorkissa". Tuo kuuluisa kalenteri ja kaikki, ja paidassa Roxyn nimi. :) Tosin sitä ei tainnut olla leffassa kuin roolinimenä.
sometimes being invisible has it's advantage

Jasmiina2

Joo tuli taas valvottua aika pitkään :D Ja kyllä nuo vaatteet ovat Päivä New Yorkissa leffasta :cuteyes:

karrieerik