Uutiset:

SMF - Just Installed!

Main Menu

Näköisnuket

Aloittaja Jasmiina2, heinäkuu 19, 2013, 16:12:34

« edellinen - seuraava »

whitney

Ihana  ja kaunis Katniss! Yllättävän yhdennäköinen esikuvansa kanssa  :cuteyes:

Siama

Huurto, siä muovasit minut talviyöstä. Veistit kuurasta ja jäästä, valelit avannon veellä ja kovetit hyisellä viimalla.

- Siama -

avotuli

On se aika hauska Kylie! Lisää kuvii!  :photo: :photo: :photo:
Kauppiaasta keräilijäksi taas

Siama

Huurto, siä muovasit minut talviyöstä. Veistit kuurasta ja jäästä, valelit avannon veellä ja kovetit hyisellä viimalla.

- Siama -

kitecat

 :Look_Up: Aika hauskan näköinen nukke, muttei kyllä Kylie Minoguen näköönen...  :naamakämmen:
Miksi olla vaikea,
kun vähällä vaivalla
voi olla täysin mahdoton?
                - Seinäkirjoitus-

Jennijee



Elvis Jailhouse rock

Olen miettinyt useamman vuoden minkä Elviksen hankin ja nyt viimeinkin päätös on tehty. ^^

Louhi

Tuli mieleen lähinnä Kylie Minoguesta eräs miehen sukulainen.

whitney

Elvis, siinä kyllä nukke joka pitäisi saada. Tämä Elvis on varsinaisen upea ja näyttää kyllä esikuvaltaan.  Meinaatko jennijee ottaa paketista pois?

Marianne

#53
Jennijee: hanki kaikki Elvikset!  :D Mulla on tällä hetkellä neljä: Army Elvis, Comeback Elvis, Jailhouse Rock Elvis ja Blue Hawaii Elvis. Puuttuu vielä se Elvis ja Priscilla - hääsetti, ja sitten mulla oikeastaan onkin kaikki jotka tarvitsen.  8) Niillä vanhemmilla 2000-luvun taitteen Timeless Treasures -sarjan Elviksillä on kivemmat kasvomaalit kuin uusilla, vasta muutama vuosi sitten julkaistuilla. Ne näyttää enemmän Elvikseltä. Comeback on mun suosikki. Sen nahkapuku on UPEA!  :cool:

Mulla on lisäksi se kultapukuinen Elvis Barbie, mutta ostin sen lähinnä kropanluovuttajaksi.

Paitsi ehkä pitäisi vielä se kultapukuinen Elviskin hankkia...  :drewl: Ja sitten se Aloha from Hawaii Elvis, jos vaan löytyy kohtuuhintaan. Ja Barbie Loves Elvis -setti. Siinä ne oliskin vissiin kaikki. :D

Ai niin, tämä vielä: http://www.ebay.com/itm/2003-Barbie-Tommy-Elvis-Dolls-Collection-Edition-Set-B3465-MIB-NRFB-/291372131106?pt=LH_DefaultDomain_0&hash=item43d721e322  :rofl:
Never take beauty for granted - for beauty does not lie upon your shell, but upon your mind and your soul.

Merineiti

And all I ask is a tall ship and a star to steer her by;

Jennijee

Aurora älä yllytä hullua! :D Nyt täytyy taas laittaa rahahanat kiinni, koska ylimääräistä rahaa ei ole. Onneksi viimeaikoina olen saanut monta nukkea :smiley:

Jasmiina2

Twilight Jane/Dakota Fanning


Illuusia

Jasmiina2, onpas aivan upea Jane siinä :hbeat:

Tässä vähän toisessa sarjassa ? painiva näyttelijä, Mary-Kate Olsen :smiley:



Aikoinaan rahat riittivät tähän yhteen ja kaksossisko Ashley jäi kauppaan itkemään... Jospa Ashley tulee luokseni joskus vaikka kirppikseltä - tuleehan :cuteyes:

Jasmiina2

Kivan näköinen Mary-Kate.  ^^ Meilläkin on joitain noita Olsen nukkeja. Ihan hauskat kasvot niillä. Lapsena ei tullut juuri seurattua Olsenin kaksosten touhuja, mutta aikuisena on tullut hankittua pari nukkea.  :chuckle:

Illuusia

En minäkään tuntenut Olseneja nuorempana, vaan vasta jonkin varhaisen hömppäleffan ja niiden pintajulkisuuden myötä :) Mutta vaikka en olisi yhtään tiennyt, ketä ovat, olisin ostanut nuken - niin kivoja!

Lisää pieniä nukkeja: Harry ja Hermione ovat tässä sarjan alun tunnelmissa eli vielä aika nuorina. Nämä ovat onnistuneet kohtuullisen hyvin, vaikka eivät nyt mitään täydellisen yhdennäköisiä olekaan. Näin äskettäin kirppiksella luudalla lentävän suurikokoisen Harry-figuurin ja se ei näyttänyt juuri yhtään esikuvaltaan, kuten eivät aina kaikki muutkaan pikaisesti kyhätyt fanikamat. Hauskan pienet nämä nuket ja kivat vaatimattomat asut.