Keräilynuket

Aloittaja Adalia, marraskuu 30, 2012, 15:36:36

« edellinen - seuraava »

whitney

Voi miten kaunis kreikkalainen jumalatar!  :aplause: Uskalsitte ottaa sen pois laatikosta? :)

Jasmiina2

Juu, meillä lähtee oikeastaan kaikki nuket aina laatikoista :cuteyes: Hiukset on ihan istutettu nukelle. Piti oikein mennä tarkistamaan kiharoiden tilanne tuon Vivin kommentin jälkeen  :D

minnastardust

Tässä mun tän vuoden joululahjat vanhemmilta:

Roman Holiday oli pakko saada Italia-obsession ja Audrey Hepburnin takia. :D

Ja The Sterling Silver Rose, joka ilmestyi minulle unessa... ::)

TaruinenAave

Mä olen myös haaveillut tuosta Roman Holidaysta. Se on niin kertakaikkisen ihana leffakin.  :cuteyes:

whitney

Audrey Hepburn nukke  :hbeat: minunkin haaveideni kohde. Kyllä nyt käy sua kateeksi minnastardust :)

minnastardust

Minäkin mietin tuota hankintaa siitä lähtien, kun tuli tieto siitä että tällainen tulee! On se ihana, eikä varmasti tule olemaan ainoa Audrey minun kokoilmassani tulevaisuudessa. :D Ainakin My Fair Lady -nukke Ascot-mekolla on pakko saada! :cuteyes:

Adalia

The Sterling Silver Rose - wau wau wau  :palvoo:
Life in plastic
It's fantastic!

karrieerik

Audrey on todella nätti :cuteyes: Onkohan näitä Suomessa myynnissä? ::)

Jasmiina2

Kauniita nukkeja. Silver Rose on upea  :dance-to-the-groooowe:

minnastardust

Lainaus käyttäjältä: karrieerik - joulukuu 30, 2013, 20:33:42
Audrey on todella nätti :cuteyes: Onkohan näitä Suomessa myynnissä? ::)

Tuskin Suomessa on myynnissä, ei ainakaan ole tullut missään vastaan. Tämä on eBay-hankinta. :smiley:

Letizia

Stockmannilla (Helsingin keskustan) näkyi muuten olevan housuasuisia Jennifer Lopezeja. Oli myös Holiday-nukke ja jokin keräilyballerina. Jos nyt oikein muistan, niin kaikilla oli hintaa 79 euroa....

Lopezeja oli sellainen kasa että mietin ihan, että niinköhän nuo kaikki menevät kaupaksi, ottaen huomioon että eivät kaikki Suomen keräilijät sitä varmaan halua, vaikka hinta olisi vähän vähempikin. :)

Marianne

Herve Leger Barbie huimalla alennuksella! Ja se on voimassa vain tänään!

http://www.neimanmarcus.com/Herve-Leger-Herve-Leger-by-Max-Azria-Collector-s-Barbie-Doll/prod163720206/p.prod

Jos tilaa yli sadalla dollarilla, tulee ilmainen postitus. Muut tavarat on kyllä tuolla aika tyyriitä, niin ei välttämättä kannata lisätä mitään. Mutta tilatkaa nyt jotkut ihmeessä vaikka kaksi nukkea kerralla!  :peukku:

Yleensä en sorru Barbeihin, mutta nyt oli pakko.  :naamakämmen: Toivottavasti mun tilaus nyt meni läpi, kun maksoin Visa Electronilla. Ainakin sähköpostiin tuli vahvistus. Tuolla voi valita maksaako mahdolliset tulliverot jo tilauksen yhteydessä vai jättääkö myöhemmäksi. Mä jätin ne verot pois ja sain nuken postituksineen noin 80 eurolla. Ties vaikka välttäisi tullin, jos on tuuria. Hehe!  :D
Never take beauty for granted - for beauty does not lie upon your shell, but upon your mind and your soul.

Milli

Kiitos vinkistä  :palvoo:
Mie olin tuota himoinnut, mutta hinta oli yli kipurajan. Nyt saan oman.  :hbeat: :hug:
"From the deepest desires often come the deadliest hate." Socrates

"Jos olisin nuorempi, laihempi, lyhyempi, kauniimpi ja osaisin pitää suuni kiinni, en olisi enää minä." - Tove Idström

Alice

Herve Leger on kyllä kaunis, kiva että saamme siitä tänne fortsallekin kuvia  :smiley:

Marianne

Lainaus käyttäjältä: Milli - tammikuu 02, 2014, 23:30:30
Kiitos vinkistä  :palvoo:
Mie olin tuota himoinnut, mutta hinta oli yli kipurajan. Nyt saan oman.  :hbeat: :hug:

Ole hyvä!  :hug: Kiva että sait sen ostettua.

Näkyykö kenellekään muulle tuolla nyt tällainen teksti: "We are sorry, but we are unable to ship this item to Finland"?  :shock: Eilen sitä ei vielä ollut. Kai ne nyt kuitenkin maksetut tavarat toimittaa?  ::)

Never take beauty for granted - for beauty does not lie upon your shell, but upon your mind and your soul.