Keräilynuket

Aloittaja Adalia, marraskuu 30, 2012, 15:36:36

« edellinen - seuraava »

Marianne

Mä olen vähän huolissani siitäkin, että maksoin Visa Electronilla. Tuolla on ilmeisesti tarkoitus maksaa luottokortilla, mutta oli pakko kokeilla sillä Visa Electronilla, kun ennenkin vastaava on onnistunut.  :tongue: Toivottavasti ne nyt lähettää mulle sen nuken kun maksu tulee perille (mun tilillä näkyy varaus), tai sitten rahat takaisin. Onkohan niillä joku eurooppalainenkin pankkitili, kun hyväksyvät maksun myös euroissa? Vai vaihtuuko se valuutta jotenkin automaattisesti luottokortilla maksettaessa?
Never take beauty for granted - for beauty does not lie upon your shell, but upon your mind and your soul.

Milli

Sinne on eilisen jälkeen tullut hurja määrä klikkauksia nukkekeräilijöiltä ja ne toimituskulut oli aika halvat. Jospa ne ei halua toimittaa halpaa tuotetta Eurooppaan halvoilla kuluilla enää? Miulla näkyy nimittäin sama ei Suomeen-maininta nyt sivustolla.
Vaikuttaa nimittäin kaupalta, missä iso osa katteesta tulee kalliista tuotteista.  :tongue:

Kassellaan nyt miten käy. Ei sieltä ainakaan mitään peruutusta sähköpostiin oo tullu.
"From the deepest desires often come the deadliest hate." Socrates

"Jos olisin nuorempi, laihempi, lyhyempi, kauniimpi ja osaisin pitää suuni kiinni, en olisi enää minä." - Tove Idström

Marianne

Ei mullekaan tullut peruutusta, mainos vaan. Sama kävi mielessä, että ehkä ne hoksasivat antaneensa liian paljon alennusta ympäri maailmaa.  ::)
Never take beauty for granted - for beauty does not lie upon your shell, but upon your mind and your soul.

Marianne

Mun nukke on jo lähetetty, eli toivon mukaan tulee sitten jossain vaiheessa. En vaan tiedä mistä saan sitten haettua paketin, kun se tulee DHL:llä ja en usko että olen kotona siihen aikaan päivästä sitä vastaanottamassa.  :naamakämmen:

Ninni-doll

Sain eilen joululahjan TaruiseltaAaveelta, odotettu Haunted Beauty Vampire

Alice

Oh wow, ihana! Ja mitkä upeat hiukset  :faint:

Ninni-doll

Odotas, käyn luuraamaan. Laitoin neidin jo vitriiniin  :D

Bambi

Oi, toi Roman Holiday Audrey on ihana  :palvoo:!! Rakastan itsekin tuota leffaa, samoin kuin aamiainen Tiffanyllä!  :hbeat:

Milia C

wauwuauuaaau! On se vaan ihana tuo vampyyri!  :hbeat: :devil: Must.. resist... must... gnaah! :D
"I reject your reality and substitute it for my own"
-Adam Savage-

Ninni-doll

Ei ollut neppareita, ihan yhtenäinen puku takaa

Adalmina

Oi hitsi mikä vamppyyri!  :faint:  :hbeat:  Melkein alkaa jo iskeä pakko saada tunne  :naamakämmen:  Onko sillä muuten koko nivelletty kroppa?

Ninni-doll

:Look_Up: Kädet on nivelletty, muuten muusakroppa

Letizia

Olen jupissut keskenäni 2013 uutuuksia -ketjussa Kentucky-Christiestä, jota ei ollut löytyä mistään. Jupina varmasti auttoi lopulta, koska asia korjaantuikin yllättävän helposti!

Ikävämpi ylläri oli, että nukella on päässään liimaa, vaikka Flickr-tiedon mukaan jollakulla oli liimaton yksilö. Tarkoittaa, että jossain vaiheessa on pakko leikata liimaletti, putsata pää ja istuttaa uusi tukka... mutta en jaksa ihan vielä. -__-

karrieerik

Todella nätti Christie :cuteyes: Asu vaikuttaa upealta!

Letizia

Kiitos, pidän paljon tuon nuken kasvoista. Ja Christien oli jo aikakin päästä takaisin keräilysarjaan! :)

Asuhan ei ole tämän alkuperäinen vaan Mistress of Ceremonies Barbien; tämä tuli chearleader-tamineissa.