Keräilynuket

Aloittaja Adalia, marraskuu 30, 2012, 15:36:36

« edellinen - seuraava »

Milo

Onnea Satumaa hienoista nukeista!
Toi Cleopatra olis kelvannut mullekin, pitkään olen kanssa metsästänyt sitä ebaystä mutta ovat aika hinnoissaan...
Ajattele suuria, mutta nauti pienistä.

Täti Monika

:shock: Oho, Satumaa,  sullahan on kokoelma täydentynyt varsinaisilla herkuilla  :drewl:
Brunette Brilliance on tosi upea, lyhyttukkaisia nukkeja on niin paljon vähemmän että aina kun sellaisia tehdään, niin ne on lähes poikkeuksetta upeita. Kleopatra on itseäkin houkuttanut jo vuosia. Mutta toi Sunflower- nukke se vasta viehättääkin: ihanat kasvot, hiukset ja koko värimaailma  :hbeat:
"On vaikea löytää rauhaa itsestään, mutta mahdotonta mistään muualtakaan"

avotuli

Hurja saalis, ooo mikä ihaileva kateus kihelmöi tukanpohjassani  :peukku: upeita neitoja! Onnittelut!
Kauppiaasta keräilijäksi taas

Satumaa

Kiitos! Oli kyllä kieltämättä niinkun nukkeunta olis nähnyt  :blush:
sometimes being invisible has it's advantage

Adalia

Kateutta täälläkin, mutta myös myötäonnea! Loistavaa, Satumaa  :palvoo: :palvoo:
Life in plastic
It's fantastic!

Ninni-doll

Onnea! Myykö se kaikki nukkensa pois?

Satumaa

Kiitos!  :blush:

Kyllä ilmeisesti, jonkun saattaa jättää muistoksi, mutta muuten näemmä. Mun pitäis laittaa linkki vielä jäljellä oleviin, tuonne kirppispuolelle, siihen kuvaan missä on tämän rouvan sekä kuvien laittajan omia myytäviä... Kysyin tuossa luvan vielä siltä sivun laittajaltakin, kun ovat muuallakin myynnissä, että saa laittaa tännekin linkin.

Adalia

Sehän on itse asiassa palstamme entinen jäsen  :shuting-up:

Kiitos linkistä!
Life in plastic
It's fantastic!

Satumaa

Joo tämä kuvien välittäjä, joka myy itsekin osaa näistä, on tosiaan Kristiina (Tempokisu). Mutta hänen kuvassaan on myös tämän vanhemman rouvan, Rosen, nukketavaraa.  :cuteyes:

Alice

Coach:

Mun pitää kyllä hankkia tällekin nivelletty kroppa  ::) Harmi että Mattel tykkää tehdä näitä jäykkiksiä. Takki on tosi kiva ja hyvin tehty, laukkukin hieno, mutta vähän iso barbille. Mallasin jo Tulan kanssa ja sen kokoiselle sopii musta paremmin.

whitney

Sinullekin saapunut ihana Coach!  :aplause: On tuo vaan niin kaunis. Alkuperäistä asua ei mulla olekaan, takki näyttää laadukkaalta ja yksityiskohtauselta työltä. Ja jäykkikset on just kivoja :D

Siama

Huurto, siä muovasit minut talviyöstä. Veistit kuurasta ja jäästä, valelit avannon veellä ja kovetit hyisellä viimalla.

- Siama -

Ninni-doll

Eilen saapui nukke jota oon himoinnut koko keräilyni ajan (4 vuotta) Hard Rock Cafe#1

Ihania yksityiskohtia mm masussa

Nyt puuttuu HRC-sarjasta enää yksi neito, nro 3.

Ivla

Valtavat onnittelut upeasta nukesta, Ninni-doll :Look_Up: Pitkä odotus palkittiin viimein :aplause:

avotuli

:winning bid: tuo on upea upea upea! Onnea Ninni-doll!
Kauppiaasta keräilijäksi taas