Keräilynuket

Aloittaja Adalia, marraskuu 30, 2012, 15:36:36

« edellinen - seuraava »

Letizia

Angie eli Angervo (eli Kwanzaa Barbie) Final Cut Ishan puvussa, josta olen haaveillut kauan...

Adalmina

Upeat! Angervolle sopii niin hyvin tuo väri! 

Jennijee

Oooooh! :shock:

Olisin kyllä voinut lyödä vetoa, että tuo puku on Letizian itsensä valmistama :tongue:

Letizia

Minustakin väri on juuri sopiva tälle nukelle. :>

Hehe, kiitos luottamuksesta, Jennijee. :D Olen kyllä ommellut kerran bjd-nukelleni vihreän silkkipuvun, jossa on punainen alushame (kuten myös tässä), ja ne ovat nyt tuossa kaapissa vierekkäin tämän kanssa.

Tinttufia

Adalia

Life in plastic
It's fantastic!

Ivla

Coco on kyllä upea :faint: Niin kuin kaikki sarjan muutkin nuket. Meinaatko ottaa pois boksista?  :wink:

Ninni-doll

Minä raastoin Sugarin samantien irti  :tongue: Laatikko kyllä on säilyttämisen arvoinen, saatan laittaa eteiseen hattuhyllylle jopa! Ja kohta niitä bokseja on 2, sain sen Pepperin niin hyvään hintaan että oli pakko ottaa  :cuteno:

Louhi

Dorothy of Oz stailattuna.

Satumaa

Hääpäivälahja mieheltäni (sain kyllä itte valita  :blush:) :hbeat:

sometimes being invisible has it's advantage

Jennijee

Ai noi kaikki!!!? Vautsi! :faint: Toi orkidea on ollu miun kuolauslistalla jo viisi vuotta :tongue:

Jasmiina2

Oih, Calla Lily!  :cuteyes: Upeita nukkeja olet saanut.

Adalmina

Ompa ihania kukkasia!  :hbeat:

Satumaa

Joo, sama myyjä myi noi kaikki, niin ostettiin koko poppoo.  :blush: Oli aika edulliseen hintaan.
sometimes being invisible has it's advantage

Nata

Kyllä ne miehet sitte osaa! :aplause: Ja onnea hääpäivän johdosta!  :smiley:  :hbeat:
"Light up the darkness"
* Bob Marley