Keräilynuket

Aloittaja Adalia, marraskuu 30, 2012, 15:36:36

« edellinen - seuraava »

whitney

Aivan ihana Hollywood kokoelma! Tämä on kyllä vaikuttava ku  on kaikki koolla. :shock:

Vivi

Ai miten kivoja täydennyksiä olette saaneet kokoelmiinne! Minunkin piti täydentää Haunted Beauty -sarja, mutta kun en tykännyt uusimmasta nukesta yhtään, "sijoitin" sitä varten säästetyt varat toiseen taruolentoon. Tätä nukkea olen tosissani kuolannut pari vuotta ja nyt se löytyi melkein sopuhintaan.  Ja pääsee muuten puettavaksi...  :smiley:

The Mermaid vuodelta 2012

If it makes you happy...

Milo

Uuu-la-laa! Miten multa on mennyt tää ihan ohi. Upea neito  :palvoo:
Ajattele suuria, mutta nauti pienistä.

Silky

Ihanat Hollywood-neidot Tinttufialla  :cuteyes:

Vivin merenneito on myös tosi upea -en olekaan tainnut nähdä sitä näin läheltä! Onpa kaunis, oikeat ripset ja kaikki  :hbeat:
~~~~
www.flickr.com/silkysdolls
~~~~

Tinttufia

Vivi

Tarina on niin ihanan pinkki!  :hbeat:
If it makes you happy...

Siama

Huurto, siä muovasit minut talviyöstä. Veistit kuurasta ja jäästä, valelit avannon veellä ja kovetit hyisellä viimalla.

- Siama -

Jasmiina2

Aika kiva tuo Sweet Tea. En ole siihen ennen törmännytkään. Claudette Gordonia olen vähän miettinyt...se pitäisi ehkä joskus ostaa.  :D

Siama

Mä kävin ihan puolivahingoissa kattoos B-collectorin sivuja ja toi Tee -nukke pomppas esille =D
Huurto, siä muovasit minut talviyöstä. Veistit kuurasta ja jäästä, valelit avannon veellä ja kovetit hyisellä viimalla.

- Siama -

Vivi

Tuolla Sweet Tea -nukella on Karl Lagerfeld -kasvomuotti. Sen hankkiminen olis jo sinänsä kiinnostavaa, koskapa itse KL Barbieta tuskin koskaan saan. Andy Warholiakin on tulossa ilmeisesti kahden nuken verran. Toinen on rajoitettu, alle 1000 kpl erä ja toista on sit enemmän. Paljon muutakin uutta on tulossa, mm. Oscar De La Rentan suunnittelemaan hääpukuun puettu kasarimorsian. Mut näistä 2016 julkaistavista nukeista vois taas tietty tehdä oman ketjunsa.  ::)
If it makes you happy...

Adalmina

Oi! Vivillä on upea merenneito!  :hbeat:
p.s. jos et merenneitoasua meinaa pitää niin täältä löytyy ostaja  ;)

Tinttufian Tarina on myös söpö kuin mikä pinkkeine hiuksineen  :cuteyes:

Vivi

Toi asu pysynee ainakin toistaiseksi itelläni. Aattelin, jos tuunaisi tuota yläosaa, kun se on niin simppeli.  Ihan vähän jotain blingblingiä siihen täytyy saada lisää! :smiley:
If it makes you happy...

kuuma92

Mullakin   olis  tuo  upea merenneito   :hbeat:   jos  en  olis mennyt  myymään sitä  pois.  :-\
Se  oli  mun  parhain   nukke  ikinä   minkä   olen  ostanut.  Sitä  kun ei  aina ajattele loppuun näitä asioita.

Marianne

Mulla on merenneidolta vain asu. Itse nukkekin on kyllä upea.  :smiley:

Claudette Gordonin sain äskettäin hankittua tuolta Barbie Collectorista amerikkalaisen tuttavan avulla. Harmi, että Mattel ei edelleenkään halua rahaa ulkomailta.  ::) En aina viitsisi vaivata toisia kun haluan jotain tilata. Toisaalta se on kai ihan hyvä, kun eipähän sitten uudet Barbiet hirveästi houkuttele.  :tongue:
Never take beauty for granted - for beauty does not lie upon your shell, but upon your mind and your soul.

whitney

Voi miten kaunis on tuo merenneito! Ihanat meikit.

Ja Tarina on suloinen niinkuin aina :)