Keräilynuket

Aloittaja Adalia, marraskuu 30, 2012, 15:36:36

« edellinen - seuraava »

Xelha

Gah, katselin Peetasta kuvia Flickrissa ja on komea mukke! Lähti meitillä tilaukseen vaikkei pitänyt tänä vuonna ostaa mitään...  :faint: (Onneksi ensi vuoteen ei ole pitkä aika  :D)

Alice

Milo

Mulla on jo Katniss ja Effie. Finnick on tullut shipping buddylle ja Peeta tilattu, mutta ei ole vielä tullut perille. Toi Peeta varsinkin on kiva kasvomuotti. Oli pakko tilata kaksi niitä, että pääsee mukkeilemaan toisen kaa...  :aplause:
Ajattele suuria, mutta nauti pienistä.

Xelha

Kiitos kuvista Alice!  :hug: Nami tuo Peeta  :hbeat: Mietin kans pitäisikö tilata toinenkin varmuuden vuoksi... Miksei raha kasva puussa...

Jasmiina2

:drewl: :drewl: :drewl: :drewl: :drewl: Nettiostoksille.... :nettikaffi:

Xelha

:Look_Up: Haha! Tämähän on tarttuvaa!  :dance-to-the-groooowe:

TaruinenAave

Toi Finnick meni saman tien mun hankintalistalle, mutta siitä olisi tarkoitus alkaa väkertämään sitten OOAK Clint Eastwoodia.  :cuteyes:

Marianne

Finnickillä on muuten sellaiset kasvonpiirteet, että voisi sopiakin Clintiksi!  :peukku:

Mun tekisi mieli hankkia se myös... ja ainakin yksi niistä Katniss-nukeista. Mutta saavat odottaa nyt ensi vuoteen.
Never take beauty for granted - for beauty does not lie upon your shell, but upon your mind and your soul.

TaruinenAave

Juu, olen saanut sellaisen neuvon, että Clintin saisi kätevimmin harrikkakasvomuottisesta ja siinähän se nyt sitten onkin kätevästi eikä niin holtittomaan hintaan kuin se varsinainen harrikka-Kentsu.  :D

Marianne

Ai, se on sama kasvomuotti?  :shock: Näyttää niin erilaiselta. Luulin että se on uusi muotti.
Never take beauty for granted - for beauty does not lie upon your shell, but upon your mind and your soul.

TaruinenAave

Kappas perhanaa, olit oikeassa, sillä on oma kasvomuotti!  :shock: Mä vaan katselin, että näyttää harrikkamuotilta, se on varmaan se. Hyvä että totesit ääneen, googlasin ja omahan sillä tosiaan näyttää olevan.  :cuteyes: En levitä siis enempää väärää informaatiota. :D Eiköhän siitä kuitenkin se Clint tule siitä huolimatta.

Marianne

Tulee varmasti. Mun mielestä tuossa on jopa enemmän potentiaalia Clintiksi kuin siinä harrikkakasvoisessa.  :peukku:

DarkJedi

Vaikka en ole vielä saanut aikaiseksi katsoa Hunger Gamesia (tai lukea kirjaa) nuo uudet miekkoset vaikuttavat hyvin kiinnostavilta. Ei joku viitsisi diilata... :pleeeaaasse:

Jasmiina2

Tässä yksi pukin tuoma keräilynukke. Grecian Goddess  :smiley:

Vivi

Kaunis! Olen monesti miettinyt, että ovatko nuo otsakiharat kiinni tuossa päähineessä vai onko ne istutettu nuken päähän.
If it makes you happy...