Keräilynuket

Aloittaja Adalia, marraskuu 30, 2012, 15:36:36

« edellinen - seuraava »

whitney

Apua miten upeita Elvis Barbie ja Hope Diamond! Vaatteet ovat aivan upeita molemmille kyllä  :shock: Ja kaikki yksityiskohdat, korut ja meikit.

Päivitystä omaan tilanteeseeni. Prisman verkkokaupasta pahoiteltiin sotkua ja sain korvaukseksi 5 euron lahjakortin verkkokauppaan. Nukkea tosin en ole vieläkään saanut mutta hyvää kannattaa odottaa  :cuteyes:

Adalia

Onnea Hope Diamondista  :hbeat: On se hieno, pitäisi kai itsellekin hankkia :D
Life in plastic
It's fantastic!

whitney

Huh, nyt vihdoin noin 6 viikkoa alkuperäisestä tilaukseta sain Pink in pantne nuken hyllyyni! Tässäoli Prisman kanssa monenlaista vastoinkäymistä mutta selvisihän asia lopulta. En ottanut kuvaa kun kyllähän te tiedätte miltä se näyttää  :D

minnastardust

^ Hyvä että tuli!!

Mulle tuli Star Trekin Captain Kirk tässä yks päivä. Vieläkin mietin, että lähteekö se laatikosta vai ei. Siitä vois saada ihan hauskoja seikkailuja.... :D

Ninni-doll

:faint: Kuolen kateuteen Vivi! Mun piti hankkia nämä mutta oon unohtanut koko nuket!!!

minnastardust

Lainaus käyttäjältä: Vivi - marraskuu 23, 2013, 22:57:36
:Look_Up: Onkos Kirk tullut jo laatikosta?  :D 

Juu, se oli miitissä seikkailemassa ;D

Letizia

Minusta Coach Barbie on tavattoman soma! Ota ihmeessä pois paketista, Vivi. :D

Neiti Coach on minusta paljon raikkaamman näköinen kuin useimmat keräilynuket, ei niin meikattu.  Pakko tähän linkittää jonkun ihana uudelleenstailattu versio: http://www.flickr.com/photos/disenchanted-2012/9632039372

whitney

Apua, tuo Coach on kyllä niin upea!

whitney

Kuukausikaupalla olen kuolannut tätä nukkea ja nyt se on minulla.

Tämä on kyllä kauneimmista kaunein nukke  :hbeat:  :hbeat:  :hbeat:

Marzipan in the Nutcracker 1998 Barbie Doll

Jasmiina2

Kaunis ballerina  :cuteyes: Onnittelut hienosta nukesta!

Alice

Nämä tulivat  :aplause: Olin itseasiassa ihan unohtanut, että tilasin poitsut, ja avasin Amazonin laatikkoa odottaen paria kirjaa, jotka myös tilasin tässä jokin aika sitten  :blush: Mutta olivat kyllä kiva ylläri, tykkään näistä uusista kasvomuoteista.

Vivi

:Look_Up: Onnittelut Alice! Mie tullasin just tänään paketin, jossa on se uusi Katniss ja Peeta. Finnick saattaa kyl kans mennä ostoslistalle... Ei noita hyvännäköisiä miehiä ole koskaan liikaa!  :D
If it makes you happy...

Alice

Ei todellakaan  :D

Mullakin kävi ostoskorissa uusi Katniss, sehän jopa näyttää Jennifer Lawrencelta. Jäi vielä ostamatta, mutta eiköhän sekin saavu tänne jossain vaiheessa  :smiley:

Xelha

Hmm! Mielenkiintoisen näköisiä mukkeja! Ja ilmeisesti nivellettyjäkin?? Saako kuvia näistä?  :D

Jasmiina2

Oiii, Peeta ja Finnick  :tuuletus: Nyt olen kateellinen. Munkin pitää kyllä ostaa  :cuteyes: