Barbie-bongaus

Aloittaja minnastardust, marraskuu 30, 2012, 17:21:04

« edellinen - seuraava »

talo-i-sa

Onko teillä jotain muslimeita vastaan?

HelloDolly

^ Sehän riippuu täysin ihmisestä (tässä tapauksessa nyt sattuu olemaan kyseessä muslimi), ihan niin kuin muidenkin uskontojen edustajissa, joista kaikista löytyy hyviä ja vähemmän hyviä tyyppejä...lähinnä mua vaan ärsytti tekstissä mainittu "nöyrä roolimalli tytöille", kun en jotenkin miellä sitä aivan tärkeimmäksi asiaksi mitä tyttöjen tulee oppia... ::) 

Sen toki myönnän, että tietynlainen nöyryys pitää (pitäisi) kaikilla ihmisillä olla, että on siis nöyrä, muttei nöyristelevä.

Sitten heräsi kysymys, että mikäs se on sitten vastaavasti (muslimi)pojille se "nöyrä roolimalli"? Vai eikö poikien sitten tarvitse olla nöyriä niin kuin tyttöjen?

Adalmina

Se vois olla sopiva nukkepaketti että se muslimipoika taluttaa sitä konttivaa hunnutettua rouvaa jonka asema on alhaisempi kuin koiralla  :mad:

HelloDolly

^ Että siinä sitä syytä tyttöjen opetella sitä nöyryyttä jo pienestä pitäen... :-\   :eieieiei:

Kevyempää settiä tällä kertaa  ;) :

http://www.iltalehti.fi/viihde/2016020921095315_vi.shtml  :D

Olis ihan hauskat nuket, saakohan noita mistään?

talo-i-sa

Lainaus käyttäjältä: Adalmina - helmikuu 10, 2016, 14:04:27
Se vois olla sopiva nukkepaketti että se muslimipoika taluttaa sitä konttivaa hunnutettua rouvaa jonka asema on alhaisempi kuin koiralla  :mad:

Voi hyvä luoja  :eieieiei:

Adalmina

:Look_Up:   :peukku:

Mutta toi Ben Stiller kentsu on kyllä aika pähee!  :D  Täytyy toivoa että eksyis tännekin asti!
Vaan tais  barbiellakin olla hauska ilme jossain kuvassa  :cuteyes: 

Silky

Lainaus käyttäjältä: talo-i-sa - helmikuu 10, 2016, 16:23:14
Voi hyvä luoja  :eieieiei:

Mitä mieltä itse olet asiasta?

Jokainen tavallaan, mutta minä en tykkää että tytöille tulisi antaa nimenomaan NÖYRÄ roolimalli. Mitä vastavuoroisesti opetetaan pojille? Nöyryyttä heillekinkö? Jos annettaisiinkin tasa-arvoinen roolimalli ihan molemmille!  :dance-to-the-groooowe:

Tuon Zoolanderin ehdin minäkin jo bongata Barbien instassa  :D
~~~~
www.flickr.com/silkysdolls
~~~~

Marianne

Lainaus käyttäjältä: Alice - helmikuu 09, 2016, 17:50:40
Mä seuraan Barbieta  :D Sillä on tosiaan siellä paljon kivempia asuja kuin kauppojen playlinelle (iso osa Barbien instassa näkyneistä asuista on vanhoilta tai tulevilta Silkstoneilta).

Eilen vasta hoksasin, ettei se Barbiestyle olekaan se ihan virallinen Barbien Instagram-tili, vaan pikemminkin tämä: https://www.instagram.com/barbie/

Ja tuolla on niitä kauppojen hyllyiltä löytyviä kuteita. Kai se Barbiestyle sitten on joku vapaampi tili... Kun vaan tietäisi mistä ne kaikki hienot vaatteet on peräisin! Mä en siellä bongannut juuri mitään Silkstonejen vaatteita. Lähes kaikki on ihan uppo-outoja.  :smiley:

Never take beauty for granted - for beauty does not lie upon your shell, but upon your mind and your soul.

Tutu

Tuolta ihastuin v.1993 sea holiday fashions valkoiseen barbien jakkuasuun mutta ei löydy ebaystä eikä googlella.
How we behave toward cats here below determines our status in heaven.

tokkopahka

Toi Zoolander on ihan mahtava  :chuckle:
Ja tuon muslimibarbien kohdalla täytyy ihmitellä et miksi hän ei käyttää Fulla nukkea, kun se on jo valmiksi musliimi ja sillä on ainakin kuvien perusteella aika kiva vaatevalikoima. Ja samalla voisi viestietellä muulle maailmalle ettei Barbie ole ainoa muotinukke mitä maailamssa tehdään.
Muisti, palaa takaisin... Annan kaiken anteeksi..

Tutu

Pitää miehellekkin näyttää toi zoolander  :aplause:
How we behave toward cats here below determines our status in heaven.

Alice

Lainaus käyttäjältä: Aurora - helmikuu 10, 2016, 17:09:42
Lainaus käyttäjältä: Alice - helmikuu 09, 2016, 17:50:40
Mä seuraan Barbieta  :D Sillä on tosiaan siellä paljon kivempia asuja kuin kauppojen playlinelle (iso osa Barbien instassa näkyneistä asuista on vanhoilta tai tulevilta Silkstoneilta).

Eilen vasta hoksasin, ettei se Barbiestyle olekaan se ihan virallinen Barbien Instagram-tili, vaan pikemminkin tämä: https://www.instagram.com/barbie/

Ja tuolla on niitä kauppojen hyllyiltä löytyviä kuteita. Kai se Barbiestyle sitten on joku vapaampi tili... Kun vaan tietäisi mistä ne kaikki hienot vaatteet on peräisin! Mä en siellä bongannut juuri mitään Silkstonejen vaatteita. Lähes kaikki on ihan uppo-outoja.  :smiley:

Ai jaa, mä en ollut myöskään tiennyt tuosta pelkästä Barbie-tilistä, mutta pikavilkaisulla Barbiestyle on paljon mielenkiintoisempi  :smiley: Jokin aika sitten oli selkeesti Silkyjen juhlamekkoja instassa, samoin yksi ruudullinen hame on ilmeisesti jonkin tulevan Silkstonen asusta, ja esim. tämä mekko on sen uuden nivelletyn Silkin

https://www.instagram.com/p/-mZgjjw4ll/

Se joka stailaa noita Barbiestylen nukkeja on kyllä taitava, oon kateellinen niiden vaatevarastosta  :D

Alice

Mikä ettei Mattel voisi valmistaa hunnutettua barbietakin, ei kaikki huntu päässä kulkevat naiset ole alistettuja uhreja. Ja huom. alkuperäisessä jutussa, jota Iltis lainaa, Hijab-Barbien tekijä käyttää sanaa modest, jonka käännökseksi iltiksen toimittaja on valinnut nöyrän, vaikka tässä yhteydessä minusta parempi ilmaisu olisi ollut peittävä/hillitty, koska käsittääkseni se nigerialainen tyttö halusi nimenomaan tehdä barbien, joka ei pukeudu paljastavasti minihameeseen, vaan asuun johon moni muslimityttö voi samaistua.

Louhi

Mattel on amerikkalainen firma, joten sen pitäisi ensin tehdä amerikkalaista kristillisyyttä edustava Barbie. En kyllä näe sitäkään tapahtuvaksi, koska uskonto on niin poliittinen kysymys ja Barbie haluttanee pitää epäpoliittisena tuotemerkkinä.

Adalia

Mä seuraan BarbieStylea Instassa, ihania kuvia!

Life in plastic
It's fantastic!