Barbie-bongaus

Aloittaja minnastardust, marraskuu 30, 2012, 17:21:04

« edellinen - seuraava »

Xara

Minäkin katsoin dokumenttia jonkun puoli tuntia. Se oli periaatteessa ihan mielenkiintoinen, mutta kaikki leluharrastajat vaikuttivat siinä olevan aika kummallisia... Ihan hyvin voisi tuollaisen katsottuaan ajatella, että aina joku mielenterveyden ongelma on leluharrastuksen taustalla. Tietysti se nyt olikin tuollaisen genren dokumentti - haettiinkin sellaista draamaa ja kummasteltavaa katsojille.

Louhi

Onpa hyvä kuulla, että Debbien tilanne on parempi kuin annettiin ymmärtää.  :hbeat:

Aliisa

Mattelille uusi pomo:

http://mynewsla.com/business/2017/01/17/barbies-got-a-new-boss-googles-loss-is-mattels-gain/

Saa nähdä tuoko tämä muutoksia tulevaisuuden Barbeihin. :smiley:

Olen kyllä itse tyytyväinen tällä hetkellä nukkeen mihin se on muuttunut ulkonäöllisesti. Uudet vaatteet ovat olleet ihan kivoja sekä vaatteiden muovinen ulkonäkö ja  vaaleanpunaisuus on vähentynyt. Noin viisi vuotta sitten ei olisi kiinnostanut ostaa paljon mitään kaupan Barbeista, nyt siellä olisi jo useampikin mielenkiintoinen. :smiley:

Kasvoihin kaipaisin kyllä enemmän erilaisuutta. Tuntuu, että nykyään melkein kaikki Millie-kasvoiset näyttävät ihan samalta. Esim. vanhaa Superstar-muottia valmistettiin vuosikausia ja aina vaan kasvot poikkesivat toisistaan, että kaikki nuket pystyi tunnistamaan kasvoista. Samalta näyttäviä nukkeja oli kuitenkin tosi vähän, ei juuri muita kuin Fashion Play Barbiet.

Mitä mieltä muut foorumilaiset? :smiley:

Nata

:Look_Up: Oon kyllä samaa mieltä. Muutama vuosi sitten kaupoissa myynnissä olleet Barbiet oli vaan jotenkin tosi, ikävästi sanottuna, bimbon näköisiä ja vaikka vaaleanpunaisesta / pinkistä ym. tykkäänkin paljon, niin silti liika on liikaa. Ostamatta jäivät. Fashionista-kroppaisia oon tietenkin kirppiksiltä ostanut, jos on ihan halvalla saanut ja katsotaan josko löytyisi uusia päitä kroppiin, tai sitten maalaan naamat uusiksi. Nykyisissä on tosi paljon kivoja ja silmät ei näytä enää niin leimamaisilta, mutta esim. "Lea"-kasvot on sitten pelkistetty jo liiaksikin. Sattuneesta syystä meni maalit uusiksi.  :wink:

En jaksa lukea koko ketjua läpi, joten voi olla, että on bongattu jo aiemminkin, mutta mä näin myöhäisherännäisenä (harmillista siksi, että nyt oon missannut Yleltä 3. tuotantokauden alusta vaikka kuinka paljon ja pitää odottaa ties mihin hamaan tappiin saakka, että pääsen sen jostain kautta joskus näkemään) katsoin just Velvetin :hbeat: 1. ja 2. tuotantokauden Netflixistä ja siinä toka kauden ehkä 5. jaksossa (tai sit se oli joku ihan muu jakso, mutta 2. kausi kuitenkin) oli kaksi Silkyä, tumma ja vaalea, "minimallinukkeina", jotka sitten juonenkäänteissä hukkuivat johonkin matkalaukun mukana välillä Madrid - USA. Kääk!  :shock: :D
"Light up the darkness"
* Bob Marley

Aliisa

Uusi Barbie mainosvideo:

https://twitter.com/barbie/status/823213670658240513

Aika söpöä. :hbeat: Tykkään myös hirveesti siitä vuoden 2015 Barbie mainoksesta "Imagine The Possibilities":

https://www.youtube.com/watch?v=l1vnsqbnAkk

Tutu

hmm, en saa töissä tuota katsottua, mutta tarvii kattoo myöhemmin  :smiley:
How we behave toward cats here below determines our status in heaven.

Milo

Aikas ihana toi uusi video.  :hbeat:
Ajattele suuria, mutta nauti pienistä.

Tutu

Kone sanoo ettei videota voi "toistaa" vaikka ei se edes pyöriny?
How we behave toward cats here below determines our status in heaven.

Aliisa

En tiedä tarvitseeko Twitter-videon katsomista varten asentaa joku plugin tai jotain. Mulla se lähti tietokoneella automaattisesti pyörimään, kun avasin sivun.

Mutta tässä on sama video YouTubesta:
https://www.youtube.com/watch?v=PGPbKS8XUMY

Xara

Minustakin se "Imagine The Possibilities" -mainos on todella herttainen ja onnistunut. :smiley: Tuosta isä-mainoksesta oli oikein juttu Nytissä: linkki. (Pitäisi pystyä lukemaan selaimen in private -tilassa.)

Louhi

Olipas hauska mainos. Pitäisi varmaan itsekin vähän skarpata lapsen kanssa, mutta kun enää en kelpaa tunneliksi.  ::)

Nata

Jee, kiva! Mukava fiilis tossa mainoksessa.  :aplause:

When a girl plays with :barbie: she imagines everything she can become. Mutta meniköhän se ihan noin omalla kohdalla back then...? Tai no, kai se komea rokkistara olisi vierelle kelvannut.  :chuckle:
"Light up the darkness"
* Bob Marley

Aliyah82

Lainaus käyttäjältä: Alice - marraskuu 15, 2016, 13:56:29
Malli Ashley Grahamista on tehty barbie, ja se on curvy-kroppainen ja  nivelletty!

Miksi Mattel ei tee niitä tavallisia curvy-barbeja nivellettynä  :cry:

Tosi nätti tämä Ashley-nukke kyllä.

http://www.huffingtonpost.com/entry/ashley-graham-barbie_us_5829e1f6e4b060adb56f5203

Oletteko nähneet Curvy kroppaa nivellettynä myynnissä missään? :)

Louhi

Lainaus käyttäjältä: Nata - helmikuu 04, 2017, 01:52:52

When a girl plays with :barbie: she imagines everything she can become. Mutta meniköhän se ihan noin omalla kohdalla back then...? Tai no, kai se komea rokkistara olisi vierelle kelvannut.  :chuckle:

No ei kyllä minun kohdalla pitänyt ollenkaan paikkaansa. Tai pitihän se omalla tavallaan, kun leikin vastakkaisesti ihan.

Aliisa

Lainaus käyttäjältä: Nata - helmikuu 04, 2017, 01:52:52
Jee, kiva! Mukava fiilis tossa mainoksessa.  :aplause:

Mun lapsuuden barbileikit painottuivat lähinnä hurjaan ihmissuhdedraamaan (tyyliin Kauniit ja Rohkeat) ja sitten oli paljon missikisoja. Kauppaleikkejä tuli kyllä leikittyä myös, oli iso myyntihylly jossa oli elintarvike- ja taloustarvikepakkauksia minikoossa, joita barbit möi ja osteli.

Niin no, aika hyvin sattui, sillä aikuisena suuntasin kaupan alalle ja elämään on kyllä myös mahtunut missijuttuja ja ihmissuhdedraamaakin. :D En olekaan tuota ennen tullut ajatelleeksi. Voihan se olla, että leikit alitajuisesti ohjasi minut noihin, tai sitten se oli vaan sattumaa.

Nykyään on kyllä niin paljon eri ammattien barbeja myynnissä. Sillon kun olin pieni, ei niitä ollut kovinkaan paljon, en ainakaan ollut nähnyt. Mulla oli lentokapteeni Ken (Flight Time Ken) ja siskolla "toimistosihteeri" Barbie vai mikä se olikaan (Day To Night Barbie). Niiden urat eivät kyllä näkyneet minulla leikeissä. Kenilläkin oli lentäjän salkussa vain iso treffivihko, johon merkitsi sovittuja treffejä eri barbien kanssa. :D