Barbie-bongaus

Aloittaja minnastardust, marraskuu 30, 2012, 17:21:04

« edellinen - seuraava »

Milo

Paljon tuo Barbie-kirja maksaa museokaupassa? Mulla alkoi loma (jee!) ja aattelin käydä tuolla näyttelyssä. Kirjankin haluan, mutta en tiedä kannattaako se ostaa sieltä vai nettikirjakaupasta...
Ajattele suuria, mutta nauti pienistä.

Clairis

Museokaupassa 39 €.

Miiuli

itse tilasin adlibriksestä ja hintaa postikuluineen 32,90

Silky

~~~~
www.flickr.com/silkysdolls
~~~~

Adalmina

Olipas kiva nähdä näyttelykuvia! Kiitos  :smiley:

Aliisa

Lainaus käyttäjältä: Silky - kesäkuu 14, 2018, 20:31:54
Marie Antoinette oli siellä  :D Mua se ei niin himota, mutta sen sijaan Ponytail ykkönen on mun lottovoittolistalla  :cuteyes:

Marie Antoinette toki, eikä mikään Madame Antoinette. Mistähän minä tuonkin keksin. :chuckle: Ponytail ykkönen olisi minullekin se lottovoittolistan ykkönen (sekä myöskin Bild Lilli). :smiley:

Milo

Kiitos Clairis ja Barbiedoll! Näin vähän tuumailin ittekin, että nettikauppa rules!
Ajattele suuria, mutta nauti pienistä.

Louhi

Minäkin kävin tuon näyttelyn viime viikolla kesälomareissulla. Oli tosi hieno. Aluksi oli vaikeaa, kun siellä oli niin paljon porukkaa, mutta nopeasti onneksi totuin ja pystyin nauttimaan näyttelystä. Yhdessä huoneessa oli niitä Barbie-ystäväkirjoja, joihin sai kirjoittaa omasta Barbiesta. Olisin halunnut, mutta ne olivat ihan täynnä. En tiedä, laitetaanko sinne uusia ikinä. Ihana oli myös video, jossa ihmiset kertoivat Barbie-leikeistään. Oli siinä sentään yksi, jolla oli vähän minun tapaiset leikit, se nainen jolla dinosaurukset söivät Barbiet. Mutta eipä ne minun leikit olisi päivänvaloa kestäneetkään Kansallismuseon screenille.

HelloDolly

Kukas on ollut tuunailemassa näköisnukkeja?

https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/201806272201038359_vd.shtml

Maritsa

Onkohan Jaajon ja Annin näköisnuket Mattelin valmistamia? ::)

Clairis

Meni lukeminen nyt "pakkoruotsiksi"! Hyviä kuvia ja mielenkiintoista juttua Barbien Ruotsin valloituksesta 60-luvulla.

Merineiti

https://www.tokmanni.fi/l-o-l-big-surprise-yllatyspallo-0035051549093

Onko kukaan hankkinut barbie yllätyspalloa? Hinta 99€ tuntuu suolaiselta ilman takeita siitä, mitä yllätys on (kun miettii että barbie kalenteri oli "vain 30-40€ ja siinä oli sentään nukkekin mukana), mietinkin mitä se sisältää? Onneksi paikallisesta kaupasta loppu niin en voi tuhlata vähiä varoja jos se onkin ihan krääsää.
And all I ask is a tall ship and a star to steer her by;

Puppeteer

Minulla näkyy Lol surprise yllätyspallo, joka ei tietääkseni liity Barbieen mitenkään. Olen nähnyt pienempien pallojen avaamista ja niissä on pieniä nukkeja ja niiden tarvikkeita, vaatteet tuskin sopivat Barbieille, mutta oheistavarat saattaisivat olla sopivaa skaalaa.

Merineiti

nyt kun klikkasin niin totta! Ei sano enää barbiesta mitään? Tokmannin omalla sivulla oli laitettu nukkejen/ja barbien osioon... antaa nyt kyllä entistä hämärämmän kuvan, mitä se oikeasti sisältää. 
And all I ask is a tall ship and a star to steer her by;