Barbie-bongaus

Aloittaja minnastardust, marraskuu 30, 2012, 17:21:04

« edellinen - seuraava »

Adalia

Life in plastic
It's fantastic!

avotuli

:waves: taas harvinaisuuksia joo  :rofl:
Kauppiaasta keräilijäksi taas

Marianne

Sehän on Jaakko! Ja Jaakkima ja Joakim!  :rofl: Nyt ne voi sitten Silky Streetissä sanoa olevansa harvinaisia ja vintagea. Jaakko voisi lohkaista jotain sen tapaista Caitlinille, joka tietenkin ottaisi asian todesta.  :tongue:
Never take beauty for granted - for beauty does not lie upon your shell, but upon your mind and your soul.

Adalia

Lainaus käyttäjältä: Aurora - syyskuu 09, 2014, 22:23:19
Sehän on Jaakko! Ja Jaakkima ja Joakim!  :rofl: Nyt ne voi sitten Silky Streetissä sanoa olevansa harvinaisia ja vintagea. Jaakko voisi lohkaista jotain sen tapaista Caitlinille, joka tietenkin ottaisi asian todesta.  :tongue:

Juuri niin  :chuckle:
Life in plastic
It's fantastic!

Jennijee

Letizia

Lainaus käyttäjältä: Jennijee - syyskuu 21, 2014, 18:55:59
Kenin seikkailuja, joka tykkää pukeutua mekkoihin! :D http://susannantyohuone.blogspot.fi/search/label/ken

Hieno. Muistan tämän Susannan Barbielle ja Kenille tekemät vaatteet nettisivuilta vuosien takaa - mukava nähdä häneltä uusia töitä.

avotuli

Kauppiaasta keräilijäksi taas

Adalia

:Look_Up:  :rofl:

Nuohan ovat hienoja  :palvoo: Ja onhan Barbie tavallaan palvottu  :chuckle:
Life in plastic
It's fantastic!

Rana

Täällä on muutamia kuvia noista Xaran linkkaamassa uutisessa olevista nukeista jos ei omista Facebookkia

Tosi hienon näköisiä ja kun uskonnot kiinnostavat minua kovasti niin olen tosi tohkeissani näistä. Tosi hienosti tehtyjä ja oi että noita yksityiskohtia. Nyt jos Mattel innostuisi ja ottaisi myyntiin  :D
Olen vakavissani, se oli vitsi!

blogi

whitney

Nyt selkis mitä päälle ensi keväänä 2015!

Jeremy Scott on luonut Moschinolle "barbien unelma" - malliston:
http://fashionista.com/2014/09/moschino-spring-2015-barbie#moschino-rs15-3611jpg

Muutama maistiainen:

Adalia

Life in plastic
It's fantastic!

Merineiti

Mulle sais kyllä heti muuttaa nuo pinkit bootsit...  Nuo ylisuuret asusteet on myös ihanat, hauska idea.
Tulee ihan mieleen Clueless ja Blondin kosto elokuvien vaatteet noista, niin se muoti kiertää :)
And all I ask is a tall ship and a star to steer her by;

Alice

Onpas makeita vaatteita ja asusteita!