Barbie-bongaus

Aloittaja minnastardust, marraskuu 30, 2012, 17:21:04

« edellinen - seuraava »

DarkJedi

Cittarissa oli Barbie ja salainen ovi kilpailukuponkeja, otin itselleni ja tytöille. 15.10 mennessä pitää lähettää eli pikkuisen kiire tulee.  :neurotic:

DarkJedi

1968....
Kävin Kuopiossa itsepalvelukirpparilla ja siellä oli vitriinissä pinkki Barbie kuljetuslaukku jossa kaksi Barbieta "vuodelta 1968". Toinen oli tuo ysäriblondi joka minullakin on kirpparilla myynnissä pinkkimustassa haalariasussa, päällä jonkun itsetekemät itsetehdyn näköiset vaatteet ja nenänpää poissa ja varpaita jyrsitty. Toinen oli 70- luvun perusbarbie ajalta ennen superstar nassua sekin itsetehdyissa vaatteissa ja hiukset takussa. Hintaa vaatimattomat 128€.  :shock:

Satumaa

Kun laittaa eteen sanan "vanha" vaikkapa vielä tuplaweellä, siitä voi pyytää mitä vaan...  :naamakämmen:
sometimes being invisible has it's advantage

Aliisa

Milia C

:naamakämmen:

Just... No vähän myöhäistä   :rofl:

"I reject your reality and substitute it for my own"
-Adam Savage-

Merineiti

Hmm... jaa että lapsuuden nukkekokoelmat pitää pistää kaappiin, mutta aikuisena hankitusta kokoelmasta ei sanota mitään :D
And all I ask is a tall ship and a star to steer her by;

Marianne

Mä naureskelin tuolle eilen töissä ja sanoinkin työkaverille, että mun kotiin ei ole sellaiset tervetulleita jotka ei hyväksy mun nukkeharrastusta, koska en todellakaan aio hankkiutua eroon kokoelmastani jonkun mieliksi.  :lecture: :rofl:

Harmi että tuota artikkelia ei voi kommentoida! En ole koskaan kommentoinut mitään Iltasanomien juttua, mutta nyt kyllä tekisi mieli!  :naamakämmen:
Never take beauty for granted - for beauty does not lie upon your shell, but upon your mind and your soul.

kitecat

Lainaus käyttäjältä: Satumaa - lokakuu 23, 2014, 19:31:44
Kun laittaa eteen sanan "vanha" vaikkapa vielä tuplaweellä, siitä voi pyytää mitä vaan...  :naamakämmen:

Oon huomannu aivan saman!  :rofl: Uskomatonta miten Wanhasta tulee yhtäkkiä arvokasta, vaikka se ois mitä romua tahansa.

Mitä tuosta Aliisan linkistä, niin kukakohan ton on oikein kirjottanu!!?? Uskomatonta sontaa! Jus mm. kohta 6. Kyllä mä olen aina vierailleni esitelly nukkehuoneen. Oon saanu tosi törkeitäkin kommentteja, mutta ne miehet onki sit mun listaltani heti tippunu kokonaan pois. Jos et hyväksy mun harrastusta, saat lähtee mun elämästä, ennenko ehdit tullakaan sinne. Yks mies kysyi, että mikä tarkotus näillä mun nukeillani on? Siis häh!!?? pitääkö niillä olla jokin tarkotus!!??  ::)

Ja oli kyllä muutenki todella typerä artikkeli, että oksat pois!  :faint:
Miksi olla vaikea,
kun vähällä vaivalla
voi olla täysin mahdoton?
                - Seinäkirjoitus-

Louhi

Nuo listaukset ovat tosi tyypillisiä. Oletteko koskaan nähneet listausta, joka olisi vakavasti ottaen tehty siitä, mitä miehillä ei saisi koskaan olla kotonaan.

Niinpä.

Merineiti

Olenpahan useammallakin miehellä nähnyt nukkeja vitriinissä tai tietokonemaskotteina. Mutta kun ne on action figuureja(?!)
Muutenkin miehillä tuntuu noita leluja riittävän, elektroniikkaa, moottoroituja-ihan-mitä-tahansa-purkinavaajasta-mönkijään mutta auta armias mikä riita jos kehtaat niitä leluiksi kutsua... vaikka juuri niitähän ne on, huviksi hankittuja turhakkeita, ja vielä huomattavasti kalliimpia kuin nuket...

ettei mene ihan off topiciksi, niin tässä muistaakseni täällä jo blogilinkki (Susannan työhuone) on jaettu, mutta transuKenin seikkailuihin törmäsin nyt myös instagramissa:
http://instagram.com/kenseikkailee
And all I ask is a tall ship and a star to steer her by;

Jasmiina2

Tallaisia Pez karkkeja bongasin taalla Hong Kongissa.  ^^

Satumaa

5D: Omituinen pakkomielteeni- ohjelmassa ensi yönä Rebecca, jolla on "pakkomielle Barbie-nukkeihin".  :tongue: Pistetääs nauhoitusta menemään jossei muuten tuu valvottua, joskus kahden jälkeen yöllä.  :peukku:
sometimes being invisible has it's advantage

Milo

Tää samainen ohjelma tuli jo viikonloppuna inhimilliseen aikaan. Siinä oli aikuinen nainen joka oli amerikkailaiseen tyyliin vetänyt homman ihan ääri-höperöksi. Se hyppeli kadulla Barbiensa kanssa joka oli puettu samanlaisiin vaatteisiin kuin se. Ja kampaamoon se meni kanssa sen kanssa ja laittoi sen istumaan viereiseen tuoliin. Sitten se meni kaivelemaan roskiksia ja löysi olevinaan useamman ehjän Barbien roskien seasta. Tuli sellanen olo että hohhoijaa...
Toivottavasti ihmiset ei vedä tosta johtopäätöksiä normi-harrastajiin.
Ajattele suuria, mutta nauti pienistä.

avotuli

Oivoi. Oma lehti-ilmentymiseni onneksi sai ihan hyvää palautetta kuntotanssiporukalta, eivät vissiin ole nähneet k.o. dokkaria...   ^^
:naamakämmen: Huolestuttavaa jos meidät normikeräilijät rivitetään samaan näitten wannabe-weirdojen ja ihme-ameriikankerääjä-kummajaisten kanssa, varsinkin kun jenkkidokat on mitä on.
Kauppiaasta keräilijäksi taas

Alice

Wildfoxilta tulee Mattelin kanssa yhteistyössä tehty Barbie Welcome to the Dreamhouse-vaatemallisto:

http://www.mtv.co.uk/wildfox/news/life-in-plastic-is-fantastic-thanks-to-wildfoxs-new-barbie-lookbook