Barbie-bongaus

Aloittaja minnastardust, marraskuu 30, 2012, 17:21:04

« edellinen - seuraava »

Vivi

Minuu taas ihmetyttää, että vaivautuivat ylipäätään tekemään mainoksen Moschino Barbiesta, kun niitä tehtiin niin rajoitettu erä ja nukke on tarkoitettu aikuisille keräilijöille. Ei vanhemmat varmaan hirveen hanakasti ostele 150 dollarin nukkeja lapsilleen...  ::)
If it makes you happy...

Hunajasieni

Minustakin vähän kummallinen tuo mainos, oisivat ees mainostaneet lapsille sopivampia nukkeja, toki joku voi noita kalliimpiakin ostaa muksuille, mut. :/ Kiva kuitenkin nähdä poikakin vihdoin barbie-mainoksessa!

---

Mä nyt vasta tajusin että voisin tämän linkata tännekin, itselleni tämä on jo vanha, mutta ehkä joku ei teistä ole nähnyt. Barbie-peleistä kertova video. :D

https://www.youtube.com/watch?v=ml8gK3B3daE

Kukaan teistä omista jotain näistä ja olis pelannut? Tai lapsellisilla (siis jolla on omia lapsia) jos on lapsilla joku noista?

Lizette

Mulla on pc:lle joku ratsastuspeli, jonka ostin kirppikseltä jokunen vuosi sitten todella halvalla. Ihmeen hyvä oli vaikka aikuisena pelasikin, uskoisin että lapsena olisin pelannut useammin kuin kerran läpi. Harmi vain että on tehty jollekin vanhemmalle windows-mallille joten tarttee jotain kikkailuja että pääsee pelaamaan, muuten vois ihan huvin vuoksi pelata se jälleen läpi :)

Hunajasieni

Hoo. Aivan. Se on hyvä ettei ole ihan surkea peli aikuisellekaan, lapsi tosiaan pelaisi ehkä enemmänkin (tosin itse pelaan paljon joitain samoja pelejä uudelleen, ja sisko pelaa vielä enemmän, siis sellaisiakin joissa juoni, tai esineet jne. ei vaihdu yhtään tai juuri yhtään seuraavalla kerralla). Hyvä että peli vaikeuksista huolimatta kuitenkin pyörii!  :cuteyes:

http://www.vau.fi/Perhe/Huvitukset/Barbienukke-Midge-sai-keskenmenon/
Tuommoinen artikkeli tuli vastaan. Huvitti kovasti noi linkit tuolla tekstin välissä, ei nyt ihan mennyt yksiin tämän artikkelin kanssa!  :rofl:
Harmittaa kyllä kovasti, sillä jos tollaisia maha flippaavia raskausbarbeja ei ole tätä enempää, on juuri tuo se millä itse leikittiin penskana (ei ollut oma) ja se on luonnollisesti se jonka haluan. Toi toinen raskausbarbi oli vaan 30$ kieppeillä.  :-\

Merineiti

Mitä ihmettä?!

Jännä juttu, mattelilla lienee nimittäin myös vauvanukkesarja... millä logiikalla jotkut voi vetää herneet nenään ja ajatella, että raskaana oleva aikuista esittävä nukke on vaarallinen, mutta sen sijaan on ihan ok lasten leikkiä olevansa äitejä vauvanukkien kanssa -_-

And all I ask is a tall ship and a star to steer her by;

Hunajasieni

Merineiti: Joo en minäkään ymmärrä tätä logiikkaa ollenkaan, eikö se nimenomaan ole hyvä että on aikuisnukke raskaana, normaali ja luonnollinen asia. Hemmetin jenkit.

Edit: Siirsin osan viestistä toiseen ketjuun.

DarkJedi

Älyttömiä nuo amerikkalaisten vouhotukset. Ei sielläkään ole tainneet teinit enää nukeilla leikkiä että ihan turha syyttää lelua siitä ettei nuoret saa seksivalistusta tai että vanhemmat joutuu kertomaan lapsille ettei haikara tuokaan vauvoja ja siinä sivussa joutuu vielä vastailemaan kysymyksiin miten se vauva sinne äidin mahaan joutuu.

Alice

Juttu Mattelille työskentelevästä Barbie-stylistista:

http://www.wsj.com/articles/a-doll-stylists-tools-make-barbie-picture-perfect-1452016027

Miten hauskaa olisikaan jos käyntikorttiin voisi laittaa ''Barbie-stylisti''  :D

kitecat

Miksi olla vaikea,
kun vähällä vaivalla
voi olla täysin mahdoton?
                - Seinäkirjoitus-

Xara

Aika äklö tuo Barbie-aalto... :-\ Ja onhan nuo nuket huonosti kohdeltujakin, takkutukkia ja päättömiä seassa. En myöskään oikein näe taiteellista arvoa tämäntyyppisissä "teoksissa".

Hyvä bongaus silti!

Nata

Mitä tuhlausta mokomakin aalto"taideteos"!  :cry: Tunsin joskus yhden tyypin, joka kans teki "taidetta" mm. liimaamalla Barbien ja monstereiden päitä ties mihin tauluihin muiden juttujen (sulkien, ruuvien, kolikoiden jne) kanssa... Loppuosat nukeista lensi roskiin ja se jopa käytti lastensa nukkeja. Ehkä mä en sit vaan ymmärrä taidetta, mut jotenkin kyllä tykkään enemmän vaikka romantiikan ajan maalauksista -tai vaikka naivistisesta taiteesta...  ::)
"Light up the darkness"
* Bob Marley

myrva

Kierrätys mielessä ymmärrän nukkejen käytön taiteessa, mutta en selvää haaskausta. Ittelläkin on jemmassa muovikassillinen rikkinäisiä raatoja, joista olen aatellut jotain taiteen tapaista joskus väkertää. Paria kroppaa tuli jo muottina käytettyäkin ja nekin otin käytön jälkeen talteen. "Mitään ei olis jossei säästettäis."  :lecture:

Milia C

Kierrätyksen ymmärrän mutta... jokin tuossa menee vähä yli...  :chuckle:
"I reject your reality and substitute it for my own"
-Adam Savage-