Barbie-bongaus

Aloittaja minnastardust, marraskuu 30, 2012, 17:21:04

« edellinen - seuraava »

Hunajasieni

Silky: Lisäksi toi äiti-tarina oli ilmeisesti esitetty vähän väärästä näkövinkkelista ja äidin masentuneimpaan aikaan, eli oli leikelty se halutunlaiseksi. :eieieiei: Että oikein tahalteen oli sitten haettu tollaista draamaa tähän. (Ja ilmeisesti tilanne on heilläkin koko perheenä nykyään parempi.) Tästä tuli puhe joskus toisella foorumilla ja siellä yksi tuntee paremmin kyseisen harrastajan. Lisäksi ei kuulemma olisi suostunut jos olisi tiennyt millaisia muut osaanottajat on, ei varmaan ihan parhaalta tuntunut olla seksinukkejen kanssa samassa dokkarissa... :whaddado:
Ja vielä kun kaikki esitettiin enempi tai vähempi vinksahtaneina. Että saa yleisö töllistellä mitä kummajaisia nämä nukkeilijat on!

Itsekin katoin tuon ja olin aika lailla samaa mieltä, en voinu kuin pudistella päätäni sille vanhempien helmoissa asuvalle "pojalle" ja...  :naamakämmen:

Louhi

Keniä bongattu lehdistä.
http://www.iltalehti.fi/fiidifi/201706222200226005_fd.shtml

Uusia tönkköjä Kenejä. Suhtaudun kyllä hieman ristiriitaisesti näihin. Ihan kivoja, mutta en halua vitriiniini tai vaatehuoneeseeni nykyajan 15 - 20-vuotiaan pelimiehen näköistä nukkea. Toki näitä voisi muokkailla jne., mutta taidot on huonot.

Aliisa

Lainaus käyttäjältä: Louhi - kesäkuu 26, 2017, 17:02:58
Keniä bongattu lehdistä.
http://www.iltalehti.fi/fiidifi/201706222200226005_fd.shtml

Ihan kivoja Kenejä, mutta minua harmittaa, että vieläkään Mattel ei ole kokonaan luopunut noista Kenien muovihiuksista vaan ne on olleet ihan alusta alkaen. Toki osa Keneistä on vuosien varrella ollut rootattuhiuksisiakin, mutta silti vaan erityisesti playline-nuket tuntuu olevan muovihiuksisia. Ehkä se rootattu lyhyt tukka on sitten vaan niin vaikea tai kallis tehdä. Ja erilaiset hiustyylit voi olla vaikeaa toteuttaa nukelle lyhyeen rootatuun tukkaan. Jossain vaiheessa oli jo ihan kivasti playline Keneillä rootattuja hiuksia, mutta viime vuosina taas vähenemään päin.

Marianne

Aika karseita mun mielestä. Muovitukka sopii hyvin harvalle nukelle. Se näyttää tyydyttävältä vain nukeilla joilla kuuluu olla todella lyhyt tai päätä pitkin menevä tukka. Tai ei oikeastaan niilläkään, kun kiiltää liikaa.  :eieieiei: Flokattu tukka olisi parempi. Noissa on hyvää se, että tuli kaksi uutta kroppatyyppiä. Olisivatpa vaan nivellettyjä, niin voisi edes harkita kropanluovuttavaksi. Ja tosiaan kaikki niistä näyttää joltain Youtube- ja tv-tähdiltä. Yhdelläkään ei ole edes pitkää tukkaa, kun sehän vaattisi roottausta, eli vähän enemmän vaivannäköä.  :chuckle:

Integrity onnistui kyllä loistavasti sen miesnutturan teossa rootatuilla ja flokatuilla hiuksilla.  :cuteyes: --> https://flic.kr/p/Kosnu8
Never take beauty for granted - for beauty does not lie upon your shell, but upon your mind and your soul.

Xara

Luin Ken-nukeista tällaisen englanninkielisen artikkelin, oli mielestäni ihan mielenkiintoinen niin ajattelin linkittää teillekin.

The Ken Doll Reboot: Beefy, Cornrowed, and Pan-Racial

Silky

Xara, kiva artikkeli, kiitos!

Barbieta löytyy niin monennäköistä versiota nyt että täytyyhän Kentsun vastata siihen. Siinä mielessä fiksu veto Mattelilta. Itseäni häiritsee Kenissä sama kuin Barbiessakin; nukke näyttää nuortuvan vuosi vuodelta, kohta ovat varmaan vauvoja  :D Tuo uusi Ken näyttää todellakin Youtube-tyypiltä, osallistuisi varmasti riemusta kiljuen näihin vähäpukeisiin deitti-realityihin. Ei kiinnosta mua, ei mua tosin kyllä kiinnosta Barbienkaan uusi ilme...  :chuckle:
~~~~
www.flickr.com/silkysdolls
~~~~

Alice

Mielenkiintoinen artikkeli ja hauskasti kirjoitettu! Mä tykkään uusista Kentsuista muuten, mutta miksi niiden pitää olla jäykkiksiä ja vielä muovitukkaisia  ::) Tosin huomasitteko sen yhden kuvan tuossa linkatussa artikkelissa, siinä näkyi erilaisia nivellettyjä Ken-nukkeja, mutta ne on varmaan OOAK-nukkeja eikä tuotantoon tulevia, harmi.

Hunajasieni

Louhi

Nyt on bongattu Kainuun museosta Laps' Suomen -näyttelyn leluvitriinistä ontto muovinen klooninukke, jolla naamassa hometta ja lapussa lukee "Barbie-nukke 1960-luvulta". En näitä klooneja niin hyvin tunne, mutta näytti vähän jonkunlaiselta Uneeda-kloonilta.

Laitoin sähköpostia amanuenssille, että tietävät, jos kukaan muu ei ole sanonut mitään. Saas nähdä.

Jasmiina2

Eilen tuli bongattua Turun pääkirjaston nuortenkirja puolelta tällainen vitriini.

Louhi

Ihanaa, kun lempiasiat yhdistettynä eli nuket ja kirjat!
Tuo hämähäkki on kyllä ihan hirveä!

Jasmiina2

Älä muuta sano! Hämähäkkikammoinen kun olen  :D

Hunajasieni

Voi miten ihania! :hbeat: Harmi ettei ole lähempänä, oisin lähteny kattomaan! Kiva että otit kuvia meillekin!  :aplause:

Aliisa

Todella hienoja nukkeja, wau!! :faint: :palvoo: Erityisesti jotenkin mun mieleen on tuo kolmannen kuvan vaaleahiuksinen, jolla hiukset toisella sivulla. Tyylistä tulee mulle mieleen Marilyn Manson. Jos se olisi mun nukke niin sen nimeksi tulisi varmaan Manson ja se olisi sitten Manson-fani. :blush: Heti mulla lähti mielikuvitus laukkaamaan. :D

avotuli

Ihania nukkeja, mahtava näyttely! Monipuolisesti vaikka mitä! Hämppis on ihana!
Kauppiaasta keräilijäksi taas