Kirppislöytöjä

Aloittaja Aliisa, marraskuu 24, 2012, 14:57:08

« edellinen - seuraava »

Ivla

Hienot löydöt, Adalia! Etenkin Fashon Queenin pää  :Look_Up:

Adalia

Siivouspäivän kirppissatoa: Daisyn tai muotinuken vai Barbien? Säläloota. Ja tuolo, jossa takana teksti Director. Hieno neonkeltainen.

Life in plastic
It's fantastic!

DarkJedi

Aikasta hienot löydöt, varsinkin tuo tuoli.

Minullakin muuten on tuolla arkistoissa tuo samanalinen sininen mekko. Kenenkähän lie, tuli lotissa jossa oli 80- luvun ja 90- luvun alun Barbieita, Petroja, Susyjä ja Hasbron Sindyjä.

Adalia

Torikirppikseltä Kira/ Marina! Myyjä sanoi nuken olevan alkuperäisessä mekossaan - täh, tuohan on Fashion Avenue - mekko  :chuckle:

Life in plastic
It's fantastic!

Jussi

Tällaisia kirpparilöytöjä tänään.

Tuo Sindy on miulle täysi mysteeri, mutta kiva lisä kokoelmaan.

Ninni-doll

No ohhoh! Laatikossaan!

Xara

Ihana Sindy Jussilla, ja kivoja vaatteitakin mukana! Kengät on ainakin kaikki alkuperäisiä, noiden vaatteiden tunnistamisessa taas olen ihan onneton. :cuteno:

Jussi

Kengissä lukikin että Sindy :) Ja googlaamalla sain tietää että tuo keltainen hame on alkuperäinen.

Ivla

Oi, mahtava löytö tuo Sindy! :cuteyes: Onnittelut, Jussi!

minnastardust

Eräällä Lohjan kirpputorilla tuli My Size Barbie vastaan 40 eurolla. Itse sitä en ostanut, mutta voisin käydä sen jollekulle hakemassa, jos kiinnostaa ja nukke kirpparilta vielä löytyy.

Mulle voi pistää vaikka yv:tä jos kiinnostaa ;)

avotuli

Kauppiaasta keräilijäksi taas

Aliisa

Jussin Sindy on upea löytö. :palvoo: En ole koskaan nähnyt Pedigree Sindyjä kirppareilla. Ja tuo mekko sopii sille hyvin, tosi upea kokonaisuus.

Minnastardust, Aivan mahtava löytö. :peukku: Maisat on kyllä niin harvinaisia, etten ole edes livenä nähnyt muita kuin tuon omani, jonka ostin varmaan jo vuosia sitten. Kirpparilla en ole nähnyt koskaan niitä myynnissä.

DarkJedi

Minua kiinnostaisi tuo Maisa jos se siellä kirpparilla on eikä kukaan muu siitä ole kiinnostunut.  :D

Jennijee

Maisalle on löytynyt uusi adoptiokoti ja hänen matkastaan uuteen kotiinsa saatte pian kuulla :peukku:

Rana

Kesällä Helsingistä sellaiselta torikirppikseltä löytyi tämä sulotukka  :hbeat: Nyt on kaksi pientä poikaa ja yksi tyttö tässä talossa  :D Mutta ei näin pieniä lasketa ~
Olen vakavissani, se oli vitsi!

blogi