Kirppislöytöjä

Aloittaja Aliisa, marraskuu 24, 2012, 14:57:08

« edellinen - seuraava »

Aliisa

:Look_Up: Katsoin heti et mikäs söpö pieni rumpalipoika se siinä. :blush: Mun piti sit etsiä sille identitettikin, hän taitaa olla Nutcracker Tommy: http://di1-1.shoppingshadow.com/images/pi/66/f4/0c/105257060-260x260-0-0_Mattel+Barbie+Nutcracker+KELLY+TOMMY+Set+of+6+Doll.jpg Onnittelut kivasta löydöstä, Rana. :aplause:

Jussi

Eilen tuli tehtyä paljon (melkein liian paljon) kirppari- ja muita löytöjä. Oon nyt tosi tylsä ja laitan vain linkin tänne kun en jaksa kaikkia kuvia pienentää tänne.
http://fashionistasfever.blogspot.fi/2014/09/vakea-on-kuin-pienessa-kylassa-tai-ehka.html

Adalia

Ohhoh Jussi  :shock: Hauskasti muuten kirjoitettukin blogipostaus :D
Life in plastic
It's fantastic!

Ninni-doll

Pistän kuulkaas vielä kirppislöytöjä "paremmaksi"!  :D Tässä nimittäin roskislöytöjä parin viikon ajalta:

(tuon pöydän synnystä kerrotaan Barbie-silmällä-ketjussa)

Jennijee

Ihania juttuja ja vielä roskiksesta! :shock:

Adalia

Hienot roskislöydöt!
Life in plastic
It's fantastic!

Tipitii

Hyviä löytöjä  :peukku:

Pieni valkoinen tuoli ja lasipullo (onko siinä sisällä purjevene) tosi hyvät!

Milia C

:Look_Up: Dyykkaus näköjään kannattaa  :D Parempaa kuin vartavasten tehyt  :barbie: -tavara  :big_yey:
"I reject your reality and substitute it for my own"
-Adam Savage-

Adalia

Pitkästä aikaa tehty kirppiskierros tuotti tulosta :D

Cali Girl Summer (lättäjalka) alkuper. vaatteissaan ja tuo muotinuken auto :D

Life in plastic
It's fantastic!

Magia84

:Look_Up: Naapurin likalla oli pienenä tuollanen auto ja kyllä olin kateudesta vihreä, kun sen barbit körötteli tuolla ja mun meni pahvilaatikolla.  :eieieiei:

Hienot löydöt Adalia.  :cuteyes:

Ninni-doll

Hienoja Ada! Magia84, repesin täysin mielikuvalle, että masentuneella ilmeellä vedät pitkin lattiaa pahvilootaa jossa nuket "autoilee"  :rofl:

kitecat

Kerrankin tein jonkun kirppislöydön, mikä kannatti poimia mukaan! Onhan noita perusnukkeja ollu Oulussakin tarjolla, muttei ne enää oikein kummemmin kiinnosta. Mutta tämä! Barbien auto, 1,50 euroa!!!!  :aplause: Kaiken huipuksi autossa aukeaa etuovet, kattoluukku, takaluukku ja konepelti. Etupenkit on siirrettävissä eteen ja taakse, etupenkeissä on turvavyötkin tallella. Ainoa oleellinen vika on, että tuulilasi puuttuu ja vaihdekeppikin on lähtenyt kävelemään. Mutta tuohon hintaan saa jo tuollaisia melko mitättömiä vikoja ollakin

Miksi olla vaikea,
kun vähällä vaivalla
voi olla täysin mahdoton?
                - Seinäkirjoitus-

Jennijee

No tuohan oli melkein ilmainen auto! Eikä tuulilasin puuttuminen varmaan menoa haittaa. :cuteyes:

Milia C

Oho, no kannatti käydä!  :peukku:
"I reject your reality and substitute it for my own"
-Adam Savage-

avotuli

:faint: wau. Viis tuulilasista. Hiano yksilö!

(Mullon jossain paksua piirtoheitinkalvontapasta... kun joskus tuloo etehen lähetän sulle. Tai jos töistä osuu sopivaa käteen)
Kauppiaasta keräilijäksi taas