Kirppislöytöjä

Aloittaja Aliisa, marraskuu 24, 2012, 14:57:08

« edellinen - seuraava »

Aliisa

Sopiikohan Basiron muuten tummaihoisellekin nukelle? Kun mulla on se 16 tuuman Integrityn Fit To Print Anais, jolla on nenänpäässä piste.

avotuli

Jaa-a. Ainakaan en kokeilisi heti nenään. Niskaan tms huomaamattomaan testi... jos lähteekin kaikki väri. Onkos kukaan siivonnut AA nukkea?
Kauppiaasta keräilijäksi taas

tokkopahka

Olen putsannut oransit saappaat ja väri haalistui käsitellyllä kohdalla  :-\ Tosin ne oli kumimaiset vintage Barbien joten minun tapaus ei ole suoraan verrattavissa integrityn päähään.
Muisti, palaa takaisin... Annan kaiken anteeksi..

Jasmiina2

Hienoja löytöjä taas täällä  :hbeat: Tässä pari alku kevään löytöä.

Dance Party Nichelle

Awesome Skateboard Whitney (Stacien asussa tosin), mutta ei pidä nirsoilla kun halvalla saa  :cuteno:

Ivla

Mahtavia löytöjä, Jasmiina2  :Look_Up: Hyvin harvoin (jos koskaan) löytyy noin superkuntoisia  :aplause:

Aliisa

Wau, tosi hyviä nuo Jasmiinan löydöt, onnea. :blush:

Jasmiina2

Päivän kirppislöydöt. Oli kyllä tosi paljon nukkeja kirppiksellä tänään  :Winner: Piti ihan kivoja nukkeja jättää muiden ostettavaksi kun jotain piti karsia pois.  :mad: Voi olla että näistä osa päätyy vielä myyntiin kunhan selvitetään tarvitaanko ehdottomasti nämä kaikki ja katsotaan kuinka hyvään kuntoon ne saadaan  :D

Aliisa

Wau, Ultra Hair Whitney täysmittaisilla hiuksilla. :shock: :faint: :palvoo: Onnitteluni. :aplause: Tuo on kaunis ja arvokas nukke, eBayssä hinnat on tosi korkealla. Mulla on kans tuo nukke, mutta hiukset ovat polvipituiset, eli ei täyttä mittaa. Hienoja löytöjä sulla muutenkin. :peukku:

Ivla

Mahtavia löytöjä totta tosiaan  :Look_Up:

HelloDolly

Onnea mahtilöydöistä, Jasmiina2!  :peukku:

Ninni-doll

Ohhoh! Mikä tuo vasemmalla oleva nivelikäs neito on?

HelloDolly

Nivelikäs neito on Mattelin Flavas-sarjan Tika.  :Look_Up:

Adalia

Hieno muotinuken auto priimakunnossa vitosella - oli pakko ostaa, vaikka autoja on ennestään nukkeväelläni vaikka kuinka :D

ES Toys, mikä firma?

Life in plastic
It's fantastic!

avotuli

Upeat kirppislöydöt!

Adalian Mersusta en teidä, muuta , kuin että on näpsän näköönen peli  :peukku: nykyysin on tosipaljon Kiinasta tuotuja leluja jotka on vaan yhteensopivia jonkun brändituotteen kuten  :barbie: kanssa.
Kauppiaasta keräilijäksi taas

Ninni-doll

Adalia, eikö näyttänyt mersu yhtään tutulta....?  :D Sehän on meidän Silky Streetin sankareiden auto, sillä ne ajeli sinne rotkoonkin. Oon ajatellut myydä sen nyt, sitä on käytetty niin paljon jo