Kirppislöytöjä

Aloittaja Aliisa, marraskuu 24, 2012, 14:57:08

« edellinen - seuraava »

DarkJedi

Minulla oli lapsena tuo venesetti. Ostin sen omilla rahoilla paikallisesta kemikaliosta eli ei ole alunalkaenkaan voinut olla kovin hintava. Kun noita on nyt ilmaantunut myyntiin vähän joka puolelle niin kävi mielessä olisiko joku 80- luvun varastonjämä löytynyt jostain?

emmentaali

Ah, siis aivan ihana tuo Swirl ponytail -nukke. <3 Ekoilla Barbieilla oli mielestäni ihana vartalo ja varsinkin nuo sormet :smiley:
'When childhood dies, its corpses are called adults.' ~Brian Aldiss

Ninni-doll

Emmentaali, ai Kallentorin kirppikseltä vai mistä?

emmentaali

'When childhood dies, its corpses are called adults.' ~Brian Aldiss

Sunako

Olen hirmuinen kirpparien kiertäjä, mutta nyt kävin ensimmäistä kertaa nukkeja metsästämässä. Ensimmäiseltä kirpputorilta ei löytynyt mitään, mutta toiselta sitten tuli ihan mukava saalis.

Eli kaksi aikuista Blätsiä ja yksi tuollainen pikku-Bläts, ja joitain ylimääräisiä vaatteita niille. Tuolla Cleo-nukella ei ole erityisen kaunis meikki, mutta kun minulla ei ennestään ollut näitä yhtään vaaleatukkaisena, niin otin sitten tämän.

Siellä olisi ollut joitain muitakin nukkeja; kaksi My Scene-nukkea, jokin Lumikki, yksi josta en osaa sanoa mikä se oli sekä erittäin löysäksi päässyt täysnivelletty miesnukke joka vain valui joka puolelle  :cuteyes: En katsonut hintaa, mutta saatan käydä sieppaamassa vielä sen äijän sieltä kun minulla ei tuota äijävalikoimaa ennestään ole.

Louhi

Tässä tämän syksyn kirppislöytöjäni Raatihuoneentorilla olevalta itsepalvelukirppikseltä, jossa myydään myös paljon kalliita astioita ja tauluja ym. muuta.

Karvalankamatto, silkkipaperikangashattu tms., Daisyn kokoa oleva paita ja krinoliini.

Ninni-doll

Minulla ei taaskaan ole kirpparilöytöä, vaan roskislöytö tältä päivältä!  :shock:

Täti Monika

:shock:  :Look_Up: No tota voi kyllä sanoa Löydöksi isolla L:llä!
"On vaikea löytää rauhaa itsestään, mutta mahdotonta mistään muualtakaan"

Ivla

Wow, Ninni-doll! Mistä roskiksista tuollaisia löytöjä oikein tekee?  :D :faint:

Ninni-doll

Se oli tuolla Tapulikaupungissa  :aplause:

Rana

Miullekin tuollaisia roskia  :D Upee löytö
Olen vakavissani, se oli vitsi!

blogi

DarkJedi

Tipitii

Onneksi olkoon - hieno löytö! Joko testasit toimiiko lamput?

Mulla vähäsen kronaa tuo hellan sisällä oleva lamppu - mutta hauskan näköinen kun kaikki lamput palavat.

Ninni-doll

No piti käyttää kahta ruuvaria, että sain paristoluukun edes auki! Ne vanhat patterit oli yhtä mössöä vaan. Yritän saada ne mönjät pois ja sitten tunkea muovipussin sinne luukkuun ja uudet paristot, että suojaisi vähän ettei ne koske hapettuneisiin osiin. Mutta upealta näyttää tuo sinun kun siinä on valot!

Tipitii

Tänks - on se mukavan oloinen valot päällä.
Toivottavasti saat henkiin herätettyä sun ja ylimääräset töhringit pois sieltä patteriosastolta   :peukku: