Kirppislöytöjä

Aloittaja Aliisa, marraskuu 24, 2012, 14:57:08

« edellinen - seuraava »

Adalia

Hienot löydöt Xaralla  :aplause:
Life in plastic
It's fantastic!

Louhi

Kerrankin löytyi Kajaanista Barbie kohtuuhintaan ja hyvässä kunnossa! Totally Hair Barbie, jolla vielä korviksetkin ja tukka takamuksen alle ja ei aivan höttöäkään.

Sitten lisää kirppislöytöjä tämän vuoden puolelta:

Kirpputorin ilmaislaatikosta tuollainen jättiläispehmotyyny Shelly/Kellyille.
Nuket eivät ole kirppislöytö, vaan Princess-pääsiäismunien 3-packista, jonka ostin pääsiäisen jälkeen alennuksella. Olen tosi tyytyväinen  :tongue:

Kajaanin AMK:lla järjestettiin maaliskuussa kirppistapahtuma, josta ostin 15 euron lähes uuden toppatakin ja sain nämä minitaulut kaupan päälle. Tässä jouluinen taulu, minulla on toinenkin tämän kokoinen, mutta siitä ei ole nyt kuvaa.

Tässä samalta myyjältä vähän isompi kaupanpäällinen.

Samasta kirppistapahtumasta samettivuorattu arkku jotain alle euron ja tuollainen keraaminen taso esim. Barbien keittiöön tai baariin ilmaislaatikosta.

Tänään oli Kajaanin liikuntahallilla suurkirppis eli kirppishelvetti. Sieltä löysin tutulta myyjältä nämä kassit ja tuon pallon euron hintaan! Mukana tuli vielä joku maalaishahmo, ehkä Fisher Price, lapselle.

Xara

Facebookin Figuurikirppiksellä olisi kelta-asuinen Veikka Gustafsson (mukana vaatteet ja varusteita) hintaan 20e + 6,50 Ärräpaketti. :smiley:

Paukku

Meikäläiseltä lähti vähän mopo käsistä kun innostuin kiertämään paikalliset kirppikset.
Yhtenä päivänä kävin siskon miehen ja tyttären 1v.6kk. kanssa kirppiksellä ja tyhjensin kaksi pöytää Barbieista, yhteensä 13 kpl. Teemu katto mua ja totes että sillä lailla Paukku. Barbiet kärryissä kierrettiin kirppis loppuun ja vastaan tuli vanhempi herra joka totes, että tuossahan menee muutama viikko leikkiessä, Teemu katto mua ja tokas eipä setä taida tietää kelle nuket menee...

Nämä olivat omilla vaatteillaan

-92 Sea Holiday -94 Butterfun Princess, -97 Make-up Fun Teresa

Pari Fashion Playta, Great Shape, Benetton -90, Ultra Hair Whitney, My Scene Westley, 2000 luvun Skipper, ja Teresa minkä Veera sai omakseen.

Ja tuorein ostos on

Korituolit 1,- ja repro Enchanted Evening 25,- ekasta paikasat ja Rockersit toisesta 3,-/kpl

Niin ja Karo löysi Kissing Barbien, hieman huonossa hapessa, mutta kuitenkin.
Johan tuli taas stooria...
Ikuinen pikku tyttö

Adalia

No niin :D Onnea löydöistä Paukku!
Life in plastic
It's fantastic!

Täti Monika

Onnea runsaasta kirppissaaliista Paukku  :smiley: Korituolien selkänojapunokset on kauniit- saiskos niistä lähikuvaa?  :cuteyes:

(PS. Adalia- kaunis profiilikuva )
"On vaikea löytää rauhaa itsestään, mutta mahdotonta mistään muualtakaan"

Tutu

Onnea paukku! Miltä kirppikseltä onnistuit nuo löytämään?
How we behave toward cats here below determines our status in heaven.

DarkJedi

Paukulla mielettömät löydöt.  :aplause:

Kierrätyskeskuksesta 2€. Laarista jossa oli kaliimmalla hinnalla takkutukkaisia Steffejä, pureksittukätisiä uudempia perus- Barbieita ja sekalaisia matkamuistonukkeja. On taas hinnoittelu kohdillaan..... :D

Tinttufia

Ihania löytöjä kaikilla  :aplause:

Kerrankin minä olen löytänyt vähän nukkekamaa kirppiksellä....

Jasmiina2

Upeita löytöjä taas viimeaikoina itse kullakin! Onnittelut.  :aplause:

Paukku

Kiitos, olen kyllä toisaalta ihan tyytyväinen löytöihini, tilan puute rupeaa tulemaan vastaan pikkuhiljaa...

Tutu, nämä löydot on tehty Akaan Toijalan ja Viialan kirppiksiltä.
Täti Monika, tässä lähikuva korituolista

Ikuinen pikku tyttö

Paukku

Kiitos, olen kyllä toisaalta ihan tyytyväinen löytöihini, tilan puute rupeaa tulemaan vastaan pikkuhiljaa...

Tutu, nämä löydot on tehty Akaan Toijalan ja Viialan kirppiksiltä.
Täti Monika, tässä lähikuva korituolista

Sitten tein Hämeenlinnassa tämmöisen löydön. Yleensä en ostele kuin Barbieita, mutta tämä oli niin kaunis että Karokin sanoi että ota vaan...

niskassa 033055X Osaisko joku kertoa kuka hän on?
Ikuinen pikku tyttö

DarkJedi

Tutu

En nyt sanoisi, että varsinainen kirppislöytö tämä, mutta en tiennyt minne muaallekkaan julkaista? Mutta siis prismoissa (ainkin tre koivistonkylä prisma) on uutena myynnissä barbie sälää (6,95€) missä siis kaikkee sushi-rullia ja pirtelöitä barbeille jne.
How we behave toward cats here below determines our status in heaven.

Satumaa

Voih! Kun juuri eilen kävin Lielahden Prismassa, enkä tajunnu katsoa, olis varmaan ollu... oli niin kiirus ettei tullu mieleenkää Barbie-hylly... pöh  :-\
sometimes being invisible has it's advantage