Kirppislöytöjä

Aloittaja Aliisa, marraskuu 24, 2012, 14:57:08

« edellinen - seuraava »

Louhi

Olisi kyllä minunkin mukaan lähtenyt, jos kirppikseltä muusan löytäisin, vaikka en niitä enää enempää kerääkään.

Jennijee

Lainaus käyttäjältä: Nata - helmikuu 26, 2016, 01:50:51
Viikko sitten löytyi Jonnan kirppikseltä (Tampereelta) nämä:

Lielahden Citymarketissa noita myytiin joten lähellä se sitten uudelleenmyytiin :D Onnea!

Jasmiina2

Tässä pari kirppislöytöä. Birthday Sasha, prinsessa Rayla sekä Super Hair Barbie Style Magic Barbien mekossa.  :smiley:

Eilen bongasin myös Kaarinassa yhdellä kirppiksellä laatikossaan olevan Cinderella Barbien hintaan 45€. Kyseessä siis 2015 elokuvaan perustuva, sinimekkoinen, Lily James näköisnukke. Jos jota kuta sattuu kiinnostamaan niin voin toki käydä hakemassa nuken ja lähettää sen eteen päin.  :peukku:

Silky

^ Ovatpa hyväkuntoiset  :smiley: Rayla tuo muistoja mieleen; oli eka Barbie jonka ostin aikuisena itselleni  :cuteyes:

Itse löysin kirpparilta Totally Hair-ysärin. Tukka pelkkä hamppukasa ja hintaa 5e. Jätin sinne; en raaskinut maksaa eikä se kampaustyö oikein innostanut, mutta kuinkas kävikään... nukke tuli kuitenkin toista kautta minulle  :D  Äitini oli poiminut sen kirpparilta mukaansa pari päivää myöhemmin  :rofl: Sain tukan selviteltyä yllättävän helpolla, mutta kuvasta näkee että oishan sen kuumavesikäsittelyn voinut vielä tehdä.
Totally hair Barbie 1991 by Silky, on Flickr
~~~~
www.flickr.com/silkysdolls
~~~~

Louhi

Tässä viimeisin kirppislöytöni, tai oikeastaa miehen löytö. Kajaaniin oli ilmestynyt nukkelotti erilaisia bratzeja, barbeja ja moxieita. Tämä oli parhaimmassa kunnossa ja aika kallis. Kävin myöhemmin hakemassa vielä yhden halvemman nivelletyn kropaksi.

Minkähän aallon Fashionista tämä on?

Jasmiina2

Taitaa olla Fashionistas Clutch wave 1.   :smiley:

Louhi

Tutu

Tänään kävi onnenpotku!  :D
Hain postista Tori.fi paketin:

Juuri sopivasti 30-vuotis syntymäpäivälahja itselle! ja nateeksi tuuletukset, mutta harvoin käy tälläinen "pulla".
How we behave toward cats here below determines our status in heaven.

avotuli

Onnea synttärinä! Aika kiva munkki kävi tuon paketin kanssa  :peukku:
Kauppiaasta keräilijäksi taas

Tutu

How we behave toward cats here below determines our status in heaven.

Louhi

Jasmiina2

Tällaisia kivoja vaatteita löytyi Turun maalaismarkkinoilta tänään. Olivat myyjän itse tekemiä. Pinkin mekon sain kaupan päälle  :hbeat:

Jasmiina2

Nämä löytyivät myös eilen kirppikseltä. Etenkin viitoset oli kiva löytö, kun lapsena oli sellaiset, vaikkakin tummaihoiset, jotka edelleen tahtoisin ostaa uudelleen   :smiley:

Rana

Makee tuo kuntopyörä. Nuo viitoset on kyllä sööttejä kasvoiltaan
Olen vakavissani, se oli vitsi!

blogi

Louhi

Minkä merkkisiä nuo viitoset ovat tai kenen valmistajan?