Kirppislöytöjä

Aloittaja Aliisa, marraskuu 24, 2012, 14:57:08

« edellinen - seuraava »

Milia C

OI, Ninnillä mitä löytöjä!  :faint: Kirjoituspöytä ja pelikortit kelpaisi tännekin :D
Sänkykin on hieno. Onko siellä pikkuinen pöllö? Ihana  :D
"I reject your reality and substitute it for my own"
-Adam Savage-

Ninni-doll

On siellä pöllökin  :cuteyes: (kerään niitäkin) Kirjoituspöytä tuoleineen oli 3€ ja sänky 6€. Nukkekin on harvinainen Mackie-nasuinen ysäri sarjasta Barbie in India (mulla on muut editiot jo sarjasta) Se maksoi 7€. Täällä nyt tyytyväisenä sitä vaatetan  :voltti:

Satumaa

sometimes being invisible has it's advantage

Jasmiina2

Tosi hieno tuo kirjoituspöytä  :aplause:

Aliisa

Upeita löytöjä Ninnille. :peukku: Ompas tyylikäs kirjoituspöytä. :palvoo:
P.S. Kiva pöllö. :cuteyes:

Ninni-doll

Täti Monika oli tehnyt pöydästä tyylikkään, se oli kai ollut epämääräisen kellertävänvalkoinen alunperin  :D
DOTW-ketjussa on nyt kuvat intialaisesta puettuna  :cuteyes:

Dandelion

Kiitos Satumaa tunnistuksesta, kyllä se tuo asu on! Piti ihan tarkastaa, ettei tukkanauha olekin sukkikset, mutta kyllä se vain nauha on.

Jasmiina2

Heh, kiitos Satumaa. Selvisipä minunkin liilan mekkoni alkuperä. Samaa sarjaa näkyy olevan kuin tuo pinkki  :peukku:

Satumaa

No hyvä että oli apua, mullakin on tuo lila versio ja nyt pinkkikin tulossa sitten  :D

Mä kun kerään tuota FA:ta niin oon niin miljoona kertaa kahlannut ne sivut läpi ja alkaa jo jäädä mieleen. Sieltä on sitten hyvä vielä tarkistella ja vertailla. Tosin tarkemmat kuvat saa hakien esim ebaysta, mutta sieltä saa asujen numerot/nimet millä hakea. :D

Noissa alkuajan vaatteissa kun ei tainnut lukea sitä Fashion Avenue-tekstiä lapuissa sisällä, niin voi olla ongelmallisempaa tunnistaa...

Dandelion

Sanokaas nyt kuka on tämänpäiväinen löytöni? On ihan kielenpäällä, mutta kun ei vaan muistu mieleen.

Samassa pöydässä olisi ollut Dolls of the world collectionin French barbie melkein kokonaisella puvustolla, mutta hinta oli hieman liian suolainen, 7€. Jäi kyllä mietityttämään, olisiko pitänyt ottaa. Hmm...

Adalia

:Look_Up: Olisit ottanut, 7 eur DOTW-nukesta on halpa  :faint:
Life in plastic
It's fantastic!

Jasmiina2

Dandelion

Kiitos Jasmiina!  :aplause:

Ehkä minun pitäisi käydä huomenna vielä katsomassa sitä ranskatarta :D Jos olisi vielä pöydässä.

Satumaa

Joo kyllä pelkkä DOTW-nukke nudenakin kannattaa ottaa 7€:lla! Saati jos sillä oli suurin osa vaatteistakin...  :cuteyes:

Oliko se tämä nukke siis:

http://www.ebay.com/itm/BARBIE-FRENCH-BARBIE-1996-DOLLS-OF-THE-WORLD-NRFB-/350236897351

Dandelion

Satumaa, tuopa hyvinkin. Paljonkohan semmoisen arvo on kun sillä oli hattu, kaulanauha ja mekko? Sukkia/kenkiä ei muistaakseni ollut.