Kirppislöytöjä

Aloittaja Aliisa, marraskuu 24, 2012, 14:57:08

« edellinen - seuraava »

Dandelion

Ainiin, unohtui sanoa. Korson Sokevan kirppiksellä oli isohko laatikollinen uudempia Barbeja ja Kenejä. Ne oli myynnissä aina kahden nuken pussissa, jossa oli myös irtovaatteita, hintaa 5€/pussi. En itse tiedä niistä mitään niin en arvannut ostaa.  :whaddado:

Ivla

Oho, Jasmiinat, tuosta Totally Hairista tuli hieno  :aplause: Kuin kokonaan eri nukke  :peukku: Muillakin hienoja löytöjä!

Satumaa

Jasmiina2, ehkä tyhmä kysymys, mutta miten kreppasitte hiukset?  :blush:
sometimes being invisible has it's advantage

Jasmiina2

No nuo krepit on tehty niin,  että kun olin pessyt hiukset hoitoaineella, laitoin pään täyteen pikkulettejä hiusten ollessa vielä kosteat. Sitten kastoin letit ensin kuumaan ja sitten kylmään veteen ja annoin niiden kuivua. Kun hiukset olivat kuivat avasin letit. Letit oli tosiaan aika pieniä, että tuli pientä kiharaa. Kreppaamiseen on kai muitakin tapoja, mutta tämä on ainoa jota olen kokeillut kun en ole ennen koittanut kreppejä tehdä.  :smiley:

Adalia

Wau mitä löytöjä kaikilla  :palvoo: Totally Hair varsinkin; maailman myydyin Barbie-nukke muuten ikinä :D

Mulla on tuo sama kauppa kun DarkJedillä, kiinnostaisi sen tunnistus.

Toukkero; polkkatukkanukke on vallan lentokapteeni; sillä on hieno sininen univormu ja tuo lakki. Mun nukellakaan hattu ei pysy päässä kunnolla, vaikka on kuminauhalenkki leuan alle...
Life in plastic
It's fantastic!

Dandelion

Adalia, minun nukella hattu on kiinnitetty päähän sellaisilla muovikiinnikkeillä, jotka menee kait pään sisälle. Ne voisi kait katkaista, mutta kun hatussa ei näyttäisi olevan kuminauhaa minkään laista :s outoa.

Letizia

Lainaus käyttäjältä: sininen - heinäkuu 11, 2013, 14:21:17
Taitaa olla kyseessä Kurvin Fida ;) Kyseinen Kira on kököttänyt siellä kohta vuoden päivät. Ostin vierestään viime viikolla jonkun 1970-1980 -lukujen taitteesta olevan alastoman suorakätisen blondin kuudella eurolla. Paikan myymäläpäällikkö huomasi ostokseni ja rupesi sadattelemaan hintalappua: oli tarkoittanut sille kymmenkertaisen (60 €!! :rofl:) hinnan kun oli kuulemma aito ja alkuperäinen "fööstbarbii", mutta hinnoittelijalla olivat menneet ohjeet ohi korvien. Yritin vinkata käymistä huuto.netin puolella hinnantarkistuksella, mutta ehdotukseni meni "ohi korvien". Kyseisessä paikassa hinnoittelu on kyllä aika sekaisin joka suhteessa. Sain kerran Artekin ison pöydän satasella ja sitten tuo Kira kummittelee siellä arvossa arvaamattomassa.

Hehe, sepä juuri. Kira on siis julkkis! :D No, minäkin olen toisaalta ostanut k.o. Fidasta 15 eurolla Askon tuolin, joka lienee uutena maksanut satasen pintaan.

Minä en jaksa käsittää, että miten kirpputorit/torimyyjät luulevat tai väittävät tietävänsä keräilykohteista enemmän kuin keräilijät? Jos minä myisin esimerkiksi postimerkkejä laatikon pohjalta, niin en yrittäisi ensimmäiseksi viilata postimerkkeilijää linssiin tai päteä jollain mututuntumalla?!

Pääsin katsastamaan Iisalmen kirpparitarjontaa, mutta ei käynyt flaksi sielläkään. Olisi ollut tarjolla Palm Beach Christie, mutta en ostanut kun en tarvitse. Muilla näyttää kyllä olleen parempi tuuri! Toukkerolla ainakin on ollut taas hyvät kirppisapajat. :)

Dandelion

Mikähän sekalainen seurakunta sitä tuli tänään ostettua  :pohdiskelua:
Tarvisin tunnistusapua melkein kaikille nukeille ja vaatteille.
Täti myi kirpparilla valtavaa kassillista nukkeja ja vaatteita, mutta koska hinta oli kova ja suurin osa nukeista rikki/ei-barbeja niin koetin kiireessä lonia mukaan edes niitä asuja jotka tiesin suurinpiirtein barbielle kuuluvaksi. Keitähän he siis ovat?

Adalia

Vasemmalla on Heart Familyn äiti, joku pusujuttu, kun on punahuulet... Oikeanpuolimmaisimman mekko on muistaakseni Style Magic Barbien, nukesta en tiedä.
Life in plastic
It's fantastic!

Dandelion

Googlailin myös ja vasemmanpuoleinen on tosiaan Heart Family äiti Kiss Cudle-setistä. Yllä hänellä on Bali Barbien asu.
Jumppa-asuinen barbie on varmaankin Aerobic barbie saman sarjan Teresan asussa.
Oikeanpuoleisella taitaapi olla Super Style Barbien mekko. Toivottavasti joku tunnistaisi barbienkin. Varmaan noista isoista korviksista joku ehkä muistaa?
Siniasuinen barbie olisi myös mukava tunnistaa, samoin hänen asunsa.

::edit::
Pinaiset korvikset omaava on Paint n dazzle Barbie :)

Aliisa

Sininen asu kuuluu Fashion Play Barbie 1991 -nukelle: http://static.diary.ru/userdir/1/3/1/2/1312050/64463049.jpg
Nukke tuossa sinisessä asussa on Glitter Beach Barbie 1992:http://farm7.staticflickr.com/6006/5959383563_b00fb61dec_z.jpg
Keltainen puku on tosiaan nuken Workin' Out Teresa 1996, mutta olisiko asua käyttävä nukke sitten Workin' Out Barbie?
Etualalla oleva bolero/hihat taitavat kuulua nukelle Fashion Party Courtney 2000.

Dandelion

Olet ilmiönäinen Aliisa  :aplause:
Arvelunkin että tuo yksi olisi joku rantabarbie, mutta en millään löytänyt vastaavaa. Äitinikin intoutui selailemaan barbeja googlesta niin saatiin muutama nimettyä :)

Aliisa

:Look_Up: Ei mitään, mielelläni autan tunnistuksessa. :smiley:

Dandelion

Selailin netistä vielä lisää kuvia noista ja voi että ihastuin tuohon Kiss Cuddle äitiin. Katsokaa nyt vaikka tätä, jonkun ottamaa kuvaa:

Nukelta on varpaat ja toinen käsi syöty, joten mietin ihan, että pitäisikö jättää se omaan kokoelmaan ja koettaa jostain löytää hänen oikea mekkonsa :) Suloinen kaunotar.
Muut joutaa myyntiin, jos jollakulla on tarvetta.

sininen

Lainaus käyttäjältä: DarkJedi - heinäkuu 12, 2013, 17:59:09
Viimeisimmät kirppislöydöt, hintaa tuli 1,50€.
Onko tuo kauppa Daisyn? Vaiko Sindyn? Jossain olen tuollaisen nähnyt mutta googlettamallakaan en löytänyt nytten sitten mitään. Mitään merkkejä ei löydy.

Kauppa ei ole Daisyn eikä Sindyn vaan suunnattu ilmeisesti vain lasten leikkeihin. Kaupan kassakone on nimittäin liki tuon myyntihyllyn kokoinen ja ostoskärryt puolestaan passaisivat hitusen nukkekotia suurempiin leikkeihin. Eli - kaikki on "vinksin vonksin". Hylly on siis osa "Supermarket set" -pakkauksesta, valmistajaa ei laatikossa kerrota, vain teksti "Made in Hong Kong". Ostin pakkauksen kirppikseltä vuosi sitten, joku oli säästänyt kaiken 20 vuotta alkuperäispakkauksessa. Muistelen noita myydyn 1980-luvulla erinäisissä "supersäästöissä" ja vastaavissa.