Kirppislöytöjä

Aloittaja Aliisa, marraskuu 24, 2012, 14:57:08

« edellinen - seuraava »

MarjaanaS

Toukkerolla on myös Barbien kultashortsit ja -hame asusta Fancy That Purple, ja alkuperäisessä kuvassa taisi olla myös Pleasantly Peasanty-mekko. Kaikki vuodelta 1972.

Skipperisi on jokin 70-luvun nukke, eli vähän nuorempi kuin useimmat vaatteet. Ja nyt minua oikein riivaa tuo purjeveneprinttinen asu, olen ihan varmasti nähnyt sen jossakin, ehkä jopa omistanut asun joskus. Tyylistä tulee mieleen Best Buy-asut.

Dandelion

Kiitos Marjaana!!!  :aplause: :hug:
Mietin jo, että tämä olisi jonkun itse tekemä. Minulla on myös tuon mekon alushame, mutta en ollut sitä viitsinyt kuvata, kun oli vähän tahrainen.

Vähänkö olisi ollut päheä tuo Fancy That Purplen kultainen takki! Mutta kaikkea ei vissiin voi saada :D On vain shortsit ja hame.

:EDIT:
Pleasantly Peasanty-asun toinen kenkä löytyy myös. Näköjään.

Pari liiloja korkkareitakin on, mutta kuvista ei ihan saa käsitystä millaiset niiden pitäisi olla tuohon Fancy that purple-asuun.

MarjaanaS

No nyt se löytyi, eikös se olekin tämä:
Aboard in Blue
http://www.dollreference.com/images/3346.jpg

Dandelion

Tuo se on  :aplause:
Mutta mille nukelle?

MarjaanaS

Se on Barbien itsensä, vuodelta 1973, numero 3346. Tuossa alkoi tuo huonompien vaatteiden kausi, eikä välttämättä mitään lappuakaan vaatteista löydy. Laita tunnistusalueelle loputkin, niin eiköhän täällä joku tunnista ne!

Dandelion

Joo, laatu on selvästi huonompi noihin muihin verrattuna.
En voi kuin ihailla noita vanhoja vaatteita, missä on vetoketjut ja oikeat metalliset vyönsoljet. Ja Kenillä hiihtosauvat puuta (tai siis tikkua)!

Voi kun näkisi aitoja materiaaleja nykyäänkin leluissa. Ei kaikki olisi aina sitä iänikuista muovia :/

Teen huomenna topikin tunnistusalueelle näistä ja lopuista vaatteista, jotka olen kuvannut. Jospa sitä nyt ryömisi nukkumaan. Kiitos kaikille jotka auttoivat tunnistamaan!  :joukkohali:

Louhi

Minullakin on tuo sininen puutuoli.

Aliisa

Hurjan nätit nuo Letizian puutuolit. :cuteyes: Näyttää kivalta, kun ovat vähän kuluneet reunoista (saatta olla myös kulutettu tarkoituksella?). Tykkään niin paljon vanhoista kalusteista. :blush:

Letizia

Minustakin tuo kuluneen näköinen pinta on kiva. Luulisin että tahallaan kulutettu, mutta en oo ihan varma. :)

Tipitii

Lainaus käyttäjältä: Toukkero - heinäkuu 22, 2013, 23:42:55
Merimiesasu on Skipperin "Ship Ahoy"-puku. Siihen kuuluu kamerakin, mutta niitä tuli lotissa vain yksi mukana ja luulen, että se kuuluu tähän toiseen "Fashion Editor #1635"-asuun:

Jos laitat vintage asuja myyntiin ja etsiskelet hintoja - ebaysta kannattaa katsoa asun nimellä ja valinnalla completed listings - niin näet millä hinnoilla on kauppa käynyt  :smiley:
Jenkkipuolella hinnat on selkeästi korkeat - euroopan puolella edullisemmat. Mm tämä Fashion Editor asu on yleensä hyväkuntoisena ja suht harvinaisena hyvähintainen - myyjän kannalta  :peukku:

Lainaus käyttäjältä: Toukkero - heinäkuu 22, 2013, 23:32:41
Tarkoititko jotain näistä, vai noista ylemmistä kuvista? Tarjouksia saa esittää :)
Myyntiin ovat menossa. Jätän itselleni lähinnä noita tarvikkeita, en niinkään vaatteita.

1 merkitty punavalkoinen näyttää aivan samanlaiselta materiaalista tehdystä kuin
Vintage Barbie Sweet 16 * MIX & MATCH * SEARS Exclusive (1974).
On kokonaisuus erillisiä vaatekappaleita - mutta tämän näköistä en ole nähnyt siihen kuuluvan.
Ovatko erilliset osat yläosa ja alaosa?

Tipitii

Letizian tuolilöydöt on ihanat !

Kävin tänään parilla kirpputorilla ja  :barbie: lle tai oikeastaan kapitääni Kenille sopivaa tilpehööriä löytyi sentään jotakin

Taustaksi 3d purjelaiva kuva - pari pientä purjelaivaa, kirjahylly kiinniliimattuine kirjoineen ja samasta pussukasta kamerayllätys - ja alpakkainen vaasi.
Vaasi on jonkun ensimmäinen palkinto vuodelta 1949 - ikää kertynyt reilusti.
Oli melkein musta, mutta pieni hinkkaus puhdistusaineen kanssa ja nyt kiiltelee nätisti,
sopii barbille art deco maljakoksi tai samppanja cooleriksi  :D

Kokonaisen yhden vaaleatukkaisen uuden barbien näin yhteensä kahdella kirpparilla.

Ivla

Letizian löytämät tuolit ovat uskomattoman suloiset  :cuteyes: Onnittelut löydöstä!

Tipitiin Kenillä on hieno paikka haistella raikasta meri-ilmaa - hyviä löytöjä  :aplause:

Dandelion

Aivan ihania nuo Tipitiin laivat! Ja tykkään ihan erityisesti tuosta hyvin lavastetusta kuvasta :photo:

Ja kiitos vinkistä, tuo MIX & MATCH asu setti on tosissaan samanlaista kangasta, mutta mitkään noista osista ei ole samat kuin tämä. Liivimekko on yhdessä osassa ja huomasinpas, että minullahan on tähän asuun takkikin:

Mutta nyt siirrän tunnistukset omaan topikkiin tuonne tunnistusalueelle :) Apu on edelleen tervetullut. Ja kaikesta saa esittää tarjouksia.

karrieerik

Tänään löytyi Barbeille vaatekaappi (onko tämä sama kuin aikaisempi ruskea Daisyn kaappi?), pitäisi hankkia uudet nupit ja korjata ovien tarroja ::)

Viime viikolla löytyi nämä nuket: Foam 'n Color Barbie alkuperäisellä asulla, sekä Movin' Groovin' Barbie Peaches 'n Cream-mekolla :aplause:

Aliisa

:Look_Up: Näyttäisi olevan Daisyn vaatekaappi. Noita on ainakin kolme erilaista: ruskea, vihreä ja turkoosi/valkoinen. Tässä linkissä kuvat vihreään ja turkoosi/valkoiseen:
http://www.jasellesdaisypassion.com/furniture-optimum.html
Ja tässä linkissä ruskea:
http://www.jasellesdaisypassion.com/furniture.html
Daisyn kalusteet on hurjan nättejä. :cuteyes: Onneksi Caroline diilasi mulle aikoinaan ruskean kaapin, sängyn ja pelipöydän. :blush: