Kirppislöytöjä

Aloittaja Aliisa, marraskuu 24, 2012, 14:57:08

« edellinen - seuraava »

whitney

Lainaus käyttäjältä: Satumaa - elokuu 05, 2013, 10:53:09
Mikä tuuri sinulla oikein on Whitney86!?  :D

En todellakaan tiedä  :D pian joudun hetkeksi pitämään taukoa hankinnoista kun meillä on muutto ja siihen liittyy paljon rahanmenoa. Ehkä siksi minun on suotu nyt ostaa varastoon paljon ihania nukkeja jota voin sitten hypistellä  :cuteyes:

Xara, onpas hienoja löytöjä ja paljon! Myytkö Beauty Blossom mekon? Jos myyt laita YV.tä :)

Xara

Mietin noita myyntijuttuja vaikka tuossa viikonloppuna. :smiley: Kyllä näitä kokoelmiin liikenee, itselläni kun uudemmat nuket menevät lähinnä leikkikäyttöön siskontytön vierailuja odottamaan.

Tuo Elvis oli kyllä hauska löytö! Olin juuri ottanut sen käteeni niin myyjä kauhean touhukkaana siinä jotain puuhasi ja sanoi etsivänsä nukelle kuuluvaa kitaraa. Kiva löytää soittimineen tuo herra!

Adalia

Whitney:  :faint:

Mä löysin kolme barbia äsken kirpparilta; Fashionista maksoi vaan 2,20 :D Luistelija-Barbie oli täydellisessä kunnossa  :shock: ja tuo playlinenukkekin on ihan kiva löytö.

Life in plastic
It's fantastic!

whitney

Wau tuota luistelijabarbia! Luistimet tallella ja kaikki! Ja oikeanpuoleisimmalla on aivan ihastuttava mekko. Onnea löydöistä! :)

Satumaa

Hei, kiva tietää että tuollaiselle nukelle kuuluu tuo mun irtotakki. En oo vielä saanut tunnistettavia laitettua...  :cuteyes:

Xara, laita yksäriä tosiaan jos olisit myymässä näitä:
Tähtihame iso ekasta kuvasta
Hopeakuvioinen vaaleanpunainen  pikkuhame ekasta kuvasta
Pinkkikirjava jakku jossa kultatehostetta tokasta kuvasta
Sininen valkopilkullinen takki tokasta kuvasta
Elvis kitaroineen ja 90210 Dylankin kiinnostaa, jos satut luopumaan, riippuen tietty hinnasta :)
sometimes being invisible has it's advantage

kuuma92

Hienoja löytöjä   :smiley:

täällä päin kirppareilla  on harvoin barbi tavaraa   :-\ 

kiinostas  Xaran löydöistä   toi  pantterikuviolinen tuoli  jos  myyt  niin lähetätkö yv 

Aliisa

Tosi hyvä löytö tuo Adalian luistelija. :cuteyes: Ja tuo oikeanpuoleinen ruskeahiuksinen on myös ihana. Olisiko se Chic tai joku prinsessa.

MarjaanaS

Ei löytynyt sopivaa aihetta tällaisille nukkelottilöydöille, jotka eivät ole kirppikseltä. Pahoittelen kuvien huonoa laatua. Minulla oli tuolla Hehkutusketjussa yksi kuva tästä samasta lotista, mutta tässä muutamia ei niin paljon ihastuttaneita löytöjä samasta laatikosta:

Sport & Shave - veljestrio  :D

Pienipäinen Ken (Superstar Ken) esittelee ylpeänä hiukan liikaa juhlinutta tyttöystäväänsä. Muut poikaystäväehdokkaat: Ruskeatukkainen takana voisi olla All Star Ken, mustatukkainen on Dream Date Ken (jonka mukaan en kyllä Barbieta päästäisi!) ja kolmantena on ehkä New Good Lookin' Ken. Tuossa asussa, jossa se mulle saapui (sukat ja yksi kenkä) se näyttää siltä, kuin olisi tullut äkkilähtö Barbien tai jonkun muun neidin kammarista. :D

Satumaa

Toi veljestrio on niinkuin vanhempi painos Jäykän kolmosista!  :Look_Up: Tai jotkut niiden sukulais-setämiehet!  :rofl: :peukku:
sometimes being invisible has it's advantage

Ninni-doll

En kestä!  :D Olet Satumaa oikeassa  :rofl: Jos MarjaanaS:lle sopii, kuvataan ensi Silky Street-jaksoon joku juttu missä nuo kolmoset esiintyy  :D Tai tuotakin kuvaa voisi käyttää jos vaan saa luvan (keksin jo juonenkin)  ^^

Onko tuo tummatukkainen tuolla takana Western Ken? Jos sillä on sellainen ihme heiluva pää  :D

Dandelion

Aika hiljaista on ollut elokuun barbierintamalla. Tänään lähti mukaan tällainen lotti kirppikseltä (hintaa oli ihan liikaa  :grumble: ). Mahtaisiko kukaan tunnistaa noita vaatteita? Vasemman puoleinen on vissiin Ocean Friends Barbie, jonka takia koko paketin ostinkin, koska olen halunnut tuon ihan omaan kokoelmaani. Hauska muuten nyt helteellä, barbien sääret vaihtavat väriä kosketuksesta ja ihan itsekseenkin.

Tuo farkku puku näyttää tutulta, mutta ei tule nyt nimi mieleen. Vasemmassa reunassa olevassa laiva-huivissa on takana Barbie fashions-lappu.
Häähuntu on todella outo, siihen on ommeltu tuollaisia varrellisia kukkasia kiinni.

Aliisa

Dandelion

Ai se ei ollutkaan joku toinen sukellusbarbie? :o

Xara

Kivat löydöt hinnasta huolimatta! Minulla pitäisi olla tuon Ocean Friends Barbien se mustavalkoinen valas jossain ylimääräisenä, jos Toukkero tarvitset nukelle kaveriksi. :)

Dandelion

Kiitos Xara tarjouksesta, mutta en taida tarvita sitä :) Lähinnä tytön leikkeihin noita ostelen, eikä ole niin väliä onko setit täydellisiä.

Sattuipa muuten hauskasti, kun alettiin tytön kanssa pukemaan myynnissä oleville nukeille vähän nätimpiä mekkoja päälle niin tuon "Barbie & Gringer" nuken jumppapuvun alta löytyi hänen oikea alkuperäinen puseronsa! Sainpa siis setin täyteen!

Jotain ihmeen värjäymää tuolla on tukassa ja sukissa. Muuten hyvässä kunnossa. Mailia voi laittaa, jos jotakuta kiinnostaa  ::)