Kirppislöytöjä

Aloittaja Aliisa, marraskuu 24, 2012, 14:57:08

« edellinen - seuraava »

Satumaa

Noilla veljeksillä on kyllä niin legendaariset kledjutkin!  :rofl: Oikein hippikukkia, ja tuon toisenkin printti on aika villi, puhumattakaan noista pienen pienistä kirkkaan keltaisista kasarishortseista! SOOO COOOL!  :peukku:
(Ei taitais nykymiehet laittaa noita päälleen...   :wink: Oikein stemmaavat shortsiasut)

Noi menis kyllä niin Pertinkin kavereista, että  :cuteyes:
sometimes being invisible has it's advantage

Satumaa

En siis tietenkään tarkoita loukata MarjaanaS:ää.  :blush:
Noi miehet on vaan niin hauskan kasareita!
sometimes being invisible has it's advantage

MarjaanaS

Mullehan olisi kunnia saada trio mukaan teidän tarinaan! Kuvaa saa käyttää, se vain on huono räppäisy kännykällä. Jos noita herroja tahtoo ihan livenä päästä hiplaamaan, niin kyllä ne edullisesti myynkin. En ole kovin kiintynyt heihin!

Ninni-doll

Hii!  :D Loistavaa!  :aplause:

Jasmiina2

DarkJedi

Tänne kelpaisi yksi tuollainen hupaisa herra.  :D

Dandelion

Kiitos Jasmiina, siltä näyttäisi kyllä!  :aplause:

Caroline

Vasta selailin omia Barbie journaleja ja tuo farkkuasu näkyi siellä. Kuului johonkin farkkuvaatesarjaan muistaakseni 90-luvun alkuvuosilta. En ole nyt kotona niin en valitettavasti pysty tarkistamaan.

Ninni-doll

Minäkin voisin ottaa yhden hupaisan herran jos hinta on hyvä. Vaikka tuon keskimmäisen  :cuteyes:

Aliisa

Toukkeron kuvassa näyttäisi olevan myöskin seuraavat vaatteet:

- Dreamwear Fashion (1992): http://i.ebayimg.com/t/MATTEL-BARBIE-DOLL-1992-DREAM-WEAR-FASHION-OUTFIT-CLOTHES-861-NIP-2-/00/s/MTEzNFg2MjY=/$T2eC16RHJFoE9nh6nwY4BQ8)JkQKOg~~60_57.JPG

- Fashion Play Barbie (1990) -mekko: http://www.barbievalues.com/barbieimages/20121120_7438715.jpg

Keltainen mekko näyttää hurjan nätiltä. Muistaisin nähneeni sen äskettäin jossain kasarikuvassa. Onko siinä Barbie-lappu?

Dandelion

Mistä sinä Aliisa vedät näitä? Olet ihan ilmiömäinen.  :hug:

Täytyy tarkistaa tuo keltainen mekko. Siivosin kaikki myyntiin joutavat nuket ja vaatteet pois, kun tuli vieraita. Täytyy huomenna kaivaa se esiin ja tarkistaa lapullisuus.

Dreamwearin keltaiset pikkarit löytyy myös. En olisi uskonut tuota Barbien mekoksi. Kangas on melko jäykkää ja pikkareiden kangasta olen nähnyt markettinukkejen asuissa.

Aliisa

Minua kiinnostaisi tuo Dream Date Ken, jos harkitset myymistä. :smiley:

Avasund

Hahaa! Aika hyvä tuo karkaaminen Barbien kammarista sukat ja yksi kenkä jalassa. Saataisikohan siitä Silky Streetille virikkeitä. Tai itse asiassa, minulla ei ole mitään ongelmaa keksiä...VIUHAHDUS karmea öinen.
Töihin siitä!!

Avasund

Mistä ihmeestä te kaikki kaivatte nämä ihanat kirppislöydöt. Meidän läheltämme löytää yleensä ihan kämäistä Barbie tai muuta nukketavaraa. Tai sit ei oo mitään. Nyyh...
Töihin siitä!!

Adalia

HEI! Myisitkö tuon punakeltaisen uikkarin + laivahuivin?  ^^ Minulla oli se setti lapsuudessa  ^^  ^^
Life in plastic
It's fantastic!