Kirppislöytöjä

Aloittaja Aliisa, marraskuu 24, 2012, 14:57:08

« edellinen - seuraava »

Avasund

Töihin siitä!!

Ninni-doll

Käytiin tänään Virpiiriksen ja Dolliwoodin kanssa kirppiksellä ja tällaisia löysin:

Omia lemppareita on tuo matto ja pienet siniset lasipullot. Nukeille löytyi jouluksi kiva kuusikin  :D Nuo oranssit jutut on loistavia roskiksia barbeille, niissä on sisällä jotakin ihme kumi öykkejä (mitä lie poikien leluja) Tuo mistä valo heijastuu on tarralla kiinnitettävä led-lamppu joita Satumaalla kadehdin käydessäni  :tongue: Ja tuo pöydänjalkaan nojaava paketti on muovisia coastereita, niistä saa nukeille pöytäliinoja

Tinttufia

Hienot löydöt Jasmiina2 sekä Ninni-Doll. Nuo roskikset on Trash Packs ja on kova sana meillä  :D Mun pojat keräilevät noita, eli jos siinä oli jotain "elukoita" voisin ostaa ne...

Ninni-doll

Laitanko kuvan niistä kumiöykeistä?  :D

Tinttufia

Ninni-doll

Tinttufia, kuvasin ne lierot ja sitten pakkasin kameran (menen ystävän luo barbi-yökylään  :D) Joten onko ok että vasta huomenna laitan niistä sen kuvan?  :pleeeaaasse:

Tinttufia

Joo, ei ole mitään kiirettä noitten kuvien kaa...

whitney

Ninni, onpa paljon löytöjä! :) Tuttu on tuo vaaleanpunainen kampaamotuoli, sehän taitaa olal sama kuin mikä minulla on vielä siskon lapsuudesta 80-luvulta tallessa.

Dandelion

Kirpparitoverini soitti minulle toissapäivänä ja kysyi kiinnostaisiko minua eskimo-barbie, jonka hän oli juuri bongannut kirpparipöydässä. Arvatkaapa vain innostuinko kun kuvauksen perusteella tunnistin Eskimo Barbien. Pieni pettymys tosin iski, kun sain nuken käsiini ja nukke itsessään olikin joku inha feikki, jolla oli rasvaiset hiukset ja vartalo. Yök.

Mutta asu on kyllä suloinen!

Mietin, pitäisikö pukea minun aiemmin löytämäni Kira tähän asuun  ::)

Kuuluvatkohan nuo pikkarit asuun?

Satumaa

Oi, mulla on kans tuo vaate, mutta saappaat puuttuu, tahtoo kans ne!  :shock:

En kyllä valitettavasti osaa sanoa kuuluuko pikkarit asuun, kun mun tuli ihan jossain lotissa.
sometimes being invisible has it's advantage

Aliisa

Tuo on myös samanlainen asu kuin Snöprinsessa / Lumiprinsessa Barbie (1981) -nukella, joka on hurjan harvinainen. Onko tuo "feikki" nukkesi jonkun muun valmistajan kuin Mattelin? Nimittäin mieleeni tuli tuosta kuvauksestasi "rasvaiset hiukset", että tuolla Lumiprinsessalla on myös rasvaiset hiukset (tiedän, kun itselläni on myös tuo). Lumiprinsessan kasvokuva löytyy täältä: http://farm9.staticflickr.com/8545/8707508874_57fe0dc2ed_z.jpg Ja laatikkokuva: http://farm7.staticflickr.com/6179/6205689114_12e39eee94_z.jpg

Upea asu, onnittelut. :peukku:

Dandelion

Ja ei kun roskista kaivelemaan............................................... ----->

::EDIT::

Noniin Aliisa, kun sanoit että "hurjan harvinainen" niin kuinka rahallisesti harvinainen tämä lumiprinsessa mahdollisesti saattaisi olla?

::EDIT2::

Nää on niitä onnen hetkiä keräilystä kun kaivaa roskapussista (onneksi oli vain paperisilppua tuossa minun työpöytäni roskiksessa!) Lumiprinsessaa kello kahdelta yöllä  :kaffitanssi:  :aplause:

Kiitos Aliisa!

Satumaa

Jos se on eskimona laittanut hiuksiin kiiltoa valaanrasvalla, niinkun nuo etelä-eurooppalaiset oliiviöljyllä! Heh  :rofl:
sometimes being invisible has it's advantage

DarkJedi

Ei kannata heittää oikeastaan mitään roskiin mistä ei ole 100%varma että se on roskaa joka ei kelpaa kellekään tai kiinnosta ketään.  :lecture: Muutama dyykkaava kaveri on kaivanut mielettömiä aarteita roskiksista sekä metallin- ja lasinkeräyspisteistä.
Vaikka joku tavara ei olisi rahallisesti hirmuisen arvokas se saattaa olla jollekulle tärkeä. Esim. eihän nuo perus- Steffit ole rahallisesti minkään arvoisia mutta lasten leikkeihin hyvinkin sopivia. Kun noita tai muita rahallisesti arvottomia nukkeja tulee nukkeloteissa niin myyn ne pikkusummalla eteenpäin leluiksi tai vien ne ennemmin vaikka kierrätyskeskukseen kuin heitän roskiin.

Postista haettiin eilen tämmöinen.

Xara

Aivan ihana tuo lumiprinsessa, onnea löydöstä! :) En kyllä voi tajuta, miten heitit sen roskikseen... Itse en heitä roskiin edes niitä kamalia onttoja feikkejä, jos vaikka keksisin niille joskus jotain käyttöä. Saati että noin nätin nuken! Hyvä, ettei ollut paperiroskia kauempana. :D

Sitten omiin kirppislöytöihini... Ei hyvä ihme... Joskus ihmettelen, että olenkohan ihan hullu!

Lisäkuva 1
Lisäkuva 2
Lisäkuva 3
Lisäkuva 4

Tällaisia löytöjä tällä kertaa. Puolet noista ei edes ole mitään, mitä keräilen. Apua, kuka pelastaisi minut tältä haalimisen hulluudelta! En raaski jättää mitään kirpputorille... Ei niitä kukaan muukaan sieltä ostaisi, tai sitten ehkä joku tussilla sotkeva lapsonen, jollaisen käsiin kolme noista vaatteita mallaavista nukeistakin oli joutunut. :P

Osaako kukaan tunnistaa noita kahta Hasbron miesnukkea? Aika omituisia, etenkin tuo isosilmäinen (oikeanpuoleinen). Onhan tässä taas sitten vaatetta setvittäväksi. Vaaleanpunainen sohva taittuu auki vuoteeksi!

Tuo koira on minusta aivan ihana. :)