Kirppislöytöjä

Aloittaja Aliisa, marraskuu 24, 2012, 14:57:08

« edellinen - seuraava »

Ninni-doll

Upeita löytöjä! Xara, jos joskus päätät myydä Ice Capades Barbien ja nuo kaksi tuolia, olisin kiinnostunut  :peukku:

Xara

Hyvä tietää! ;) Osaatko sanoa, kuuluuko nuo "metalli"tuolit johonkin settiin? Ovat 1984-vuodelta Meritus-merkkisiä, kuten myös tuo valkoinen tuoli ja pöytä(?).

Edit: Ai niin ja jos nähdään Suuressa Snadissa, niin voin tuoda nuo tuolit sinne! Muista sitten käydä myyntipöydälläni.  :D

karrieerik

Upeat löydöt, eteenkin Lumikin mekko viitan kanssa  :cuteyes: Muistuttaa todella paljon lapsuuteni Lumikin asua, ja olisinkin kiinnostunut siitä, jos ei jää omaan kokoelmaasi :cuteyes:

DarkJedi

Hasbro on valmistanut hirmuisen määrän 1:6 kokosia nukkeja. Itselläni on yksi naisnukke jolle olen välillä yrittänyt löytää identiteettiä ja on aikamoista neulan etsimistä heinäsuovasta. Voisiko vasemmanpuoleinen Hasbron mies olla Sindyn kavaljeeri, Paulko se oli nimeltään?

ja vasta huomasin tuon ompelukoneen!

Xara

On muuten Paul!  :cuteyes: Kiitos avusta. Sinne jäi tosiaan pari Sindyä, kun en kaikkea raaskinut ostaa. Niin käy järkeen, että Paulhan se. Googlesta löytyi heti yksi noissa samoissa vaatteissakin.

Aliisa

Nyt on miulla erityisen hyvä mieli, kun sain kuulla, että sanomiseni pelasti nuken roskakorista. :blush: :hbeat: Muistan, kun itse leikki-iän jälkeen heitin Joggin Kenin paperikoriin. Mutta ei se siellä pitkään ehtinyt olla, kun jo alkoi kaduttaa ja tuntui, ettei ole sydäntä heittää Kentsua pois. Onneksi pelastin, vaikkei nukke mikään arvokas olekaan, mutta silti osa lapsuuteni nukkekokoelmaa.

Voih, Lumiprinsessa on niin ihana. Sitä ei ole myyty muualla kuin ilmeisesti vain Pohjoismaissa. Harvinaisuudesta kertoo myös se, etten ole ikinä nähnyt sitä myynnissä missään eBayssä. Itse ostin nukkeni Huuto.Netistä todella edullisesti ja ei siellä tainut olla edes muita huutajia kuin minä. Joten jos haluat parhaan mahdollisen hinnan, niin suosittelen myymään eBayssä. Ulkomailla maksavat varmaan parhaiten. Mielummin laittaa lähtöhinnan vaikka yläkanttiin, eiköhän sen joku sieltä ennenpitkää löydä. :smiley:

Ninni-doll

En tiedä mihin kuuluvat  :D Onko ne punaiset vai ruskeat? ja ilman muuta nähdään markkinoilla, olen siellä Nukkeyhdistyksen pöydässä molempina päivinä

Aliisa

Kivannäköinen tuo DarkJedin jättinukke. Minkä valmistajan se on?

Xara, Jos tarvitset tunnistusapua, niin lotistasi löytyvät ainakin nämä nuket:
- Ski Fun Barbie
- Ski Fun Ken
- Holiday On Ice Barbie
- Holiday On Ice Ken
- Barbie and the All Stars
- St Tropez Barbie ja uikkari on kuvassa erikseen
- Jet Away Paul

Ja vaatteet:
- Dinner Date Fashions item 9261 asst 13121 (1989) -asu
- Fancy Frills Lingerie 7144 -asu
- Western Fun Fashions -asu
- Fancy Frills Fashions 1986 -rintaliivit
- Super Style Barbie -mekko

Tuo koira näyttää kivalta, se taitaa olla Mattelin?

DarkJedi

Mitään merkintöjä en vielä ole löytänyt niskasta tai selästä. Ranskasta kuulemma ostettu.

Xara

Aliisa, olet kyllä haka tunnistamaan! Vau, kiitos paljon. :D Että jopa yhdelle noista kaljuista räähkistä löytyi henkilöllisyys!

Löysin Googlesta, että Western Fun Barbiella on collie-rotuinen koira, Turquoise. Mutta sillä on suu auki ja vaalea pää - muuten kyllä ihan samannäköinen kuin omani. Oletan siis, että tämäkin on Mattelin, mutta en kyllä tiedä, mikä koira oikein on kyseessä.

Paukku

itselläni on tuo samainen koira (Western Fun Barbiella on collie-rotuinen koira, Turquoise)
olisiko sille vaihdettu Afkaaninvinttikoiran pennun pää, myös Barbien koira...
Ikuinen pikku tyttö

Xara

Ei kun ihan alkuperäinen tuo pää on, kaulan turkki on samaa väriä kuin vartalon turkki. Pää ja jalat eivät kyllä ole samaa väriä, että ota siitä sitten selvää! :smiley:

whitney

Xara, ei ole totta, meidän lapsuuden suosituin miesnukkemme juuri tuo kyseinen Paul!  :shock:  Paul sai aina kyllä naisia, oli huomattavasti paljon komeampi kuin imelät Kenit.
Lähteekö Paul myyntiin?  :pleeeaaasse:

Caroline

Xara, veikkaisin että koira on samanlainen feikki kuin minulla on lapsuudestani. Selkeästi mallia oli katsottu Mattelin koirasta mutta ei ihan putkeen mennyt. Aivan varma en ole kun kuvasta näkyi pää vähän huonosti.

whitney

Toukkero
voi ei mikä vahinko meinasi käydä tuon nuken kanssa!! ja jos on vielä harvinainenkin. Onneksi on tämä foorumi   :smiley:  Minusta nukke on kasvoiltaan todella kaunis.