Kirppislöytöjä

Aloittaja Aliisa, marraskuu 24, 2012, 14:57:08

« edellinen - seuraava »

Aliisa

Xara, Onnea. :smiley: Erityisesti Veikka on upea löytö. :peukku:

Xara

Kiitos! Tuolla Veikalla on kyllä aivan upeat nuo kaikki sen kamppeet.  :smiley:

Piti vaan tulla päivittelemään tuota roskista. Löysin kirppikseltä sen viikonloppuna, ja eiköhän maanantaina roskienvientimatkalla tullut saman firman auto vastaan meidän pienellä sisäpihalla. En tiennyt, että tuo on joku oikea roska-/kierrätysfirma. Onpahan ainakin autenttista! :D

Aliisa

Tuo roskis on kyllä kans tosi hieno. :smiley: Mikähän se on ollut alunperin? Joku mainos vai onko siellä sisällä ollut jotain. Soveltuu kyllä nukkeiluun hienosti. :peukku:

Vaalealla nukella on muuten päällään Flying Hero Barbien asu ja nukke itse on ehkä Style Magic Barbie tai Super Style Barbie.

Satumaa

Jos tuo on oikee roskafirma kerran, niin se on voinut olla joku niiden mainostuote tosiaan, ku tuontyyppisiä miniatyyriroskiksiahan myydään pöytäroskiksiksi ihmisille. Mäkin ostin paikallisesta kaupasta kirkkaanvihreän ja tiimarista heiluriroskapöntön.
Sopii kivasti se heiluriroskis Barbiehuoneen pikkuroskikseksi tai vaikka Barbien taloonkin jos ei mittasuhteet haittaa... Eikä meillä oo niin tarkkaa.. :cuteyes:

Veikka on kyllä varmaan hyvä löytö, siihen nähden ettei niitä paljoa oo löytynyt. Mä ostin joskus sen varustepakkauksia jostain krääsäkaupasta monta vuotta sitten.
sometimes being invisible has it's advantage

Louhi

No nyt löysin minäkin kirppikseltä jotain. Kuudella eurolla löytyi tummanruskeahiuksinen vähän tummameikkinen Barbie BB-vartalossa. Mukana oli tarvikepussi, jossa oli vaatteita ja pikkutavaroita, esimerkiksi sampoopulloja, kitara, kasettimankka, kännyköitä.

Ulkokirppikseltä löysin 20 sentillä nivelletyn kopio-Petran Yhdysvaltain itsenäisyyssota -kuvioisessa mekossa.

Xara

Terveisiä taas nukkelöytöjen Hannu Hanhelta. ;)

Ihanaa kun löytyy joku iso lotti, jonka voi vaan ostaa kerralla ja kotona ajan kanssa hipelöidä kaikkia pikku yllätyksiä, joita paketeista kuoriutuu. :cuteyes: Inhoan kirpparilla sitä, jos joutuu kykkimään maan tasossa olevia leluja katsellen... Näistä Daisy on ostettu erikseen, samoin japanilainen nukke ja Michael Jacksonit. Mutta melkein kaikki muut nuket, vaatteet, tilpehöörit tuli samasta paikasta.

"Barbie-silmällä" löysin tuollaisen aika hienon lasisen maapallon (paperipainon?). Se on design Barbie-talon hieno koristus. :D Vaikka eihän minulla tietysti mitään Barbie-taloa ole...

Tuolla miesnukella on aivan älyttömän hienot vaatteet, jopa tuollainen kraka! Aivan huippu juttu!

Satumaa

Isot lotit on ihania, mä ostan aina silloin tällöin "sian säkissä" torista tai huutonetistä, ja sitten on kiva saada yllätyksiä kun löytyy seasta mm. jotain mitä varsinaisesti keräilee!  ^^ (Tosin pettymys-lottejakin on ollut, jossa on huonokuntoista halpa-arvoista tavaraa, eikä se ole käynyt myyjän kuvauksesta ilmi asiallisesti tai hinta on ollut liian kova...  :blaah:)

Näyttää hauskalta lotilta selattavaksi, hieno löytö!  :smiley:

Aliisa

Xaralla taas todella upeat löydöt, onnea. :smiley:

Louhi

Tässä tämä minun kopio-Petrani. Harmi, että pään kiinnitysmekanismi on erilainen kuin Barbien. Nukke jää siis tällä yhdistelmällä kokoelmaani. Huomasin ensin mekon ja sen takia tähän tartuinkin. Mekon kankaan kuviointi kuvaa Yhdysvaltain itsenäisyyssotaa 1700-luvulla (se missä oli George Washington). Hintaa oli peräti 0,2  :aplause:. Ahne sai hienon lopun!

Adalia

Life in plastic
It's fantastic!

Adalia

JA huomasin yhdestä Barbien asukirjasta, että tuo mekko on Barbien, vuodelta 1976  :palvoo:
Life in plastic
It's fantastic!

Satumaa

Joo ja aika hyvässä hinnassa Ebayssä  :shock:

http://www.ebay.com/itm/RARE-BARBIE-BEST-BUY-FASHION-9158-BICENTENNIAL-DRESS-1776-1976-MATTEL-/400565171863?pt=LH_DefaultDomain_0&hash=item5d438b7697

Että sikäli kun näyttää ihan hyväkuntoiselta tuossa Louhen kuvassa, niin on varmaan aika arvokas kyllä. ja hyvään hintaan löydetty arvoonsa nähden!!  :peukku:

Louhi

Herranjestas!!! Minä luulin, että se on OOAK. Huh huh. Kiitos tiedosta. Apua, nyt en tiedä, mitä teen sillä.

Aliisa

Louhi, Onnittelut upeasta löydöstä. :palvoo: Mie etsin yks ilta tuota mekkoa tunnistuskirjoista, sillä mulla oli kans vahva usko, että tuo on Mattelin vintagea, mutta ei löytynyt. Kiva bongaus Adalialta tuo tunnistaminen. :peukku:

Adalia

Mä sain just eilen postissa toiselta keräilijältä ostamani kirjan miniSeries, Barbie Four Decades In Fashion, ja sitä selaillessa tuo mekko osui silmiin  :shock:
Life in plastic
It's fantastic!