Kirppislöytöjä

Aloittaja Aliisa, marraskuu 24, 2012, 14:57:08

« edellinen - seuraava »

Aliisa

:Look_Up: Pitääpä minunkin koittaa etsiä tuota kirjaa jostain, eli kiitos vinkistä. :peukku:

HelloDolly

Onnea upeasta mekkolöydöstä, Louhi!  :peukku:  :aplause:

Tuota kyseistä mekkoa en oo juurikaan nähnyt myynnissä täällä (Suomessa), ehkä kerran-pari huutiksessa...(ja harmittaa, että aina on mennyt sivu suun!  :-\)

Evilbayssa tuohon kyllä törmää, nytkin näytti olevan muutama tarjolla.

whitney

Wau! :aplause: ihan uskomatonta että voi tehdä tollasen löydön ja saa tietämättään lähes ilmaiseksi jotain noin upeaa (ja vielä rahallisestikin arvokasta)  :shock:

DarkJedi

Eilen lähti kirpparilta mukaan eurolla Western Fun Ken vaatteineen, vain säärystimet puuttui. Taisi olla kunnon kasari-ysäriarkiston tyhjennys, oli nimittäin aikamoinen aikamatka tuohon aikaan koko pöytä. Kivipestyjä farkkuja, neonvärisiä vaatteita, neonpunainen Adidaksen reppu (minulla oli samanlainen mutta hillitymmän vihreä), My Little Pony talli (joka oli huonokuntoinen ja kuntoonsa nähden sikahintainen), niitä monenkirjavia muovitutteja,.... ^^

Dandelion

Muutamia löytöjä, vaikka vähemmän on nyt barbeja näkynyt kirpparilla. Noita disney-nukkeja senkin edestä.

Kuka muuten oli tämä punapää? Iloitsin hänen löytämisestään, koska aiemmin kesällä näin samanlaisen nuken kirpparilla, mutta silloin myyjä pyysi aivan ryöstöhintaa. Tämä on paremmassa kunnossa ja sain kohtuullisella hinnalla :)

Ja tytölle ostetut prinsessat:

Sen jälkeen, kun löysin Esmeraldan tentan kirpparilta, olen jostain syystä himoinnut itse Esmeraldaa. Sopivan lotin löydyttyä sainkin sitten kaksi, kun halusin ehdottomasti nuo kolme eri asua hänelle.  :smiley:

Tykkään myös siitä, miten Ariel on selvästi lyhyempi, kuin Tuhkimo.

Caroline

Pitkästä aikaa kunnon saalis.  :Yay: Nämä kaikki Pelastusarmeijalta. Sinne jäi vielä pari sälä/vaatepussia kun en raaskinut ihan kaikkea ostaa ja niissä ei näkynyt mitään pakollista. Taaimmaista Keniä en tunne, lähinnä ostin päällä olevien Lady Lovelycksin prinssin hatun ja viitan takia. Perfume Prettyn asussa taitaa myös olla väärä nukke, korut ainakin ovat erit ja muutenkin erilainen kun kokoelmasta jo löytyvä. Täytyy tunnistella se jossain vaiheessa. Pussissa on puutarhasetti, otin talteen kun oli melko halpa ja näytti tutulta mutta en ainakaan heti löytänyt netistä.

Bonuskuvassa yli-innokas kuvausassistentti.  :D

ETA. No voi hiisi, menin tutkimaan että mistäs setistä tuo rannerengas oli kun muistin sen täällä tunnistetun ja niissä pusseissahan sitten taisi olla loputkin tuosta Dinner Date Fashions setistä. Pitääköhän mennä huomenna vielä ostoksille...

Jennijee

No ilmankos siellä ei ollut mitään nukkeja, kun kävin katsomassa! :D Jos siis Tampereella tyhjensit Pelastusarmeijan kirppiksen? Onnittelut saaliista ja ihana kisuli kuvassa! :peukku: ^^

Caroline

Tampereella Itsenäisyydenkadulla nämä olivat kyllä, mutta sinne jäi vielä uudempia nukkeja joten varmaan eri paikassa kävit.  :smiley: Nyt alkavat muuten selvitä nuo huonekalutkin, Daisyn taitavat olla (taas, kuinka näitä minulla aina kävelee vastaan?).

Jennijee

Juuri siinä kävin tänään n. klo 11.00. Aika pikavilkaisulla katoin hyllyt, enkä nähnyt kuin Action Manin ja jotain sälää.

Kuutar

Löysin tänään ihan näpsän tuunattavan "seinäkkeen" olkkariin. Äsken huomasin, että siinä on paikka paristoillekin. Epäilen kyllä, ettei vekotin enää toimi, oletan siis että telkkariin pitäisi tulla valot. Vähän tekisi mieli sahata se osiin, että saisi kaapit ja taulutelkkarin irralleen, mutta katsotaan nyt... Yläkaapit olisivat kivat keittiössä, niissä on läpinäkyvät ovet. Alatasoa voisi käyttää vaikka missä, siinä on kaksi umpiovikaappia ja niiden välissä pienet avohyllyt. 

Hintaa oli 2,80€.

Aliisa

Upeat löydöt, Caroline!! :aplause: Tuossa pussissa olevat kalusteiden osat taitavat olla aurinkotuoli, puutarhapöytä ja siihen kuuluvat tuolit. Sarjaan kuuluu ainakin vielä puutarhakeinu ja tarjoiluvaunu. Nuo ovat lapsuudestani eikä ole mitään tietoa, minkä nuken ovat. Luulisin melkein, etteivät ole minkään tietyn nuken.

Jasmiina2

Hienoja löytöjä täällä taas ^^ On se uskomatonta miten te jotkut onnistutte aina löytämään hienoja nukkeja kirppiksiltä.

Ninni-doll

Ettei tuo vaan olisi sitä sarjaa jota mulla lapsena oli puutarhakeinu...? Laita kuvia sitten johonkin ketjuun mistä näkee kalusteet koottuna!!!  :peukku:

Jasmiina2, samaa kummastelen minäkin. Itse en ole löytänyt kertaakaan yhtään ainutta kivaa nukkea kirpparilta vaikka käyn niissä aika usein  :whaddado:

Tipitii

Näyttää samalta kuin puutarhakalustesetti jonka olen löytänyt saksan ebaysta -
sitä on myös valkoisena. Tässä laatikon kuva - siinä on valkoinen versio.

Päällä lukee Trifels Spielwaren
Gartenmöbel für Ankleidepuppen bis 30 cm
ja nämä on justiinsa sopivan kokoiset  :barbie: lle.

Caroline

Erilainen setti on, ihan samaa en ole netistä vieläkään löytänyt. Pistän kuvia töiden jälkeen ja muutakin tunnistettavaa. Kävin nimittäin hakemassa ne loput kaksi pussia myös ja niissä oli kaikenlaista hauskaa. Dinner Date Fashionsin lisäksi ainakin California Barbien kamera, aurinkolippa ja frisbee!  :dance-to-the-groooowe: (Ne olivat kassissa pussin sisällä, muuten olisin ostanut jo eilen)

Jäi mietityttämään Exclusively for Debenhams-leimainen Sindyn näköinen pikkunukke, olisikohan sekin pitänyt ottaa mukaan?