Kirppislöytöjä

Aloittaja Aliisa, marraskuu 24, 2012, 14:57:08

« edellinen - seuraava »

Xara

Barbeilu on ollut vähän tauolla ja kaikki nukkekamppeet laatikoihin pakattuna... Mutta tämän päivän löytö vähän nosti innostuksen kipinää! 1 metrin korkuinen Barbie! :shock: En tiennyt tuollaisia olevankaan. Myyjä sanoi tuoneensa Jenkeistä, selässä lukee "(c) 1992 Mattel Inc. Mexico." Aivan hulvaton, vaikka oli tuolla hintaakin sen verran, että tällainen sunnuntaikeräilijä joutui vähän harkitsemaan, raaskinko ostaa vai en. No ostin sitten. ;)

Kuviakin postaan hetken päästä, piti vain heti päästä hehkuttamaan! Tietääkö joku tuosta nukesta jotain? Alkuperäisiä vaatteita ei ikävä kyllä tullut mukana, että mitähän tuolle nyt keksisi verhoksi...

Suippi

Lainaus käyttäjältä: Mosa - helmikuu 08, 2013, 16:17:34
Lisäksi jos joku osaa tunnistaa mikä Sindy tämä on ja kuuluuko tuo mekko sille, niin olisin kiitollinen. Sen verran sain pään leimoista selville että on valmistettu vuoden 83 jälkeen :)
On Sindyn mekko, en tiedä onko kyseisen nuken mutta Sindyn se on kumminkin.

Xara

Innostuinkin heti ottamaan nämä kuvatkin, eli edelliseen viestiin lisäykseksi:

En ole vielä pessyt tai huoltanut nukkea mitenkään, joten nenänpää on vähän musta ja kampaus villi... aika ihana silti!  :cuteyes: Korkeutta leidillä on vähän reilu 90 cm kun suurin piirtein mittailin!

tokkopahka

Muisti, palaa takaisin... Annan kaiken anteeksi..

DarkJedi

Voi vitsi Xara mikä löytö.  :cuteyes:

Xara

Minkä arvoisia tuollaiset My Size Barbiet ovat, onko niitä myyty Suomessa? Keräsin kyllä ratikassa paljon katseita, joku säpsähti että luuli ensin nuken olevan oikea lapsi. :D

Aliisa

Mie oon MySize -fani. :blush: Itselläni on vain yksi, mutta sitäkin ihanampi ja tärkeämpi. Oon koittanut jenkeistä ostaa, mutta postikuluineen päivineen yhden nuken hinta kipuaisi yli 100 euroa, joka jo kirpaisee liikaa. Vain yhden kerran oon nähnyt Suomessa tuollaisen myynnissä ja ostin sen. Xaran löytö on todella upea, onnittelut. :aplause:

Xara

Kiitos onnitteluista, ja kiva tietää ettei näitä ole Suomessa myyty. Onhan se aina sitä hauskempi löytää jotain aivan poikkeuksellista. :D Onko sinulla Aliisa kuvaa omastasi, millaiset vaatteet sillä on päällä?

tokkopahka

Alun perin niillä on samanlaiset vaatteet kuin normibarbilla.
Muisti, palaa takaisin... Annan kaiken anteeksi..

Ninni-doll

Herranjestas jos moinen nukke tulisi vastaan jossakin kirpparilla!  :shock: Minne minä sen laittaisin edes, sängylle istumaan? Saisi ukko illalla slaagin  :rofl:

DarkJedi

Tytöt varmaan tykkäisi jos saisivat omankokoisen  :barbie: :n.  :tongue: Silloin voisi sanoa että se olisi tosiaan My Size.  :D

avotuli

Mä ostin omani silloin kun Malla oli 90cm, ja jakoivat vaatteet sitten. Hyvin passaa 80-98cm lasten kledjut  :peukku: ONNEA LÖYDÖSTÄ!
Kauppiaasta keräilijäksi taas

Mosa

Mie löysin tänään Twirly Curls Barbien uimapukuineen 1,50€ hintaan :) Tukka on yllättävän silkkinen vieläpä. (Paljon parempi kuin lapsuuden nukella, jonka tukan keksin vrjätä vesiväreillä vihreäksi  :eieieiei: ) Uimapuvun neppari vaan on rikki :/

Louhi

Kävin eilen Vanhassa Aitassa ja siellä oli näitä perinteisiä steffejä ja barbeja kaula murtuneena ja likaisina 4 euroa/kpl. Sitten osuin timanttiin  :aplause:! Löytyi vaaleanruskea Sindyn hevonen tai kopio! Vaatii kyllä puhdistusta ja maalausta, mutta maksoi vain 2,5 euroa. Kävelin hevonen kainalossa kotiin.

Onko Sindyn hevosissa valmistajan merkki jossakin? Tässä hevosessa ei ollut mitään tehdasmerkkiä.

kitecat

Kyllä mie oon nähny suomalaisessa lelukaupassa My size Barbien, jotenka kyllä noita on Suomessakin ollu myynnissä. Mutta hieno löytö silti  :peukku:
Miksi olla vaikea,
kun vähällä vaivalla
voi olla täysin mahdoton?
                - Seinäkirjoitus-