Kirppislöytöjä

Aloittaja Aliisa, marraskuu 24, 2012, 14:57:08

« edellinen - seuraava »

minnastardust

Lainaus käyttäjältä: Adalia - joulukuu 02, 2013, 18:10:33
Lainaus käyttäjältä: minnastardust - joulukuu 02, 2013, 17:46:59
Voi ei! Meillä on tuo peli!! Pelattiin sitä paljon lapsena! :D

Muistatsä mitä sälää siihen kuului? Tuu meille pelaamaan :D :D

Voin tarkistaa kun lähden joululomalle Haminaan. Ja pakottaa pikkusiskon ottamaan pari erää mun kanssa. Meillä on se vielä kaikkine osineen tallessa muistaakseni. :cuteyes:

Xara

Aivan ihana tuo lautapeli, haluan kanssa!! :cuteno:

Tässä minun tämänpäiväinen löytöni:

Ostin erikseen tuon Monster High -nuken, mutta kaikki muut ostin yhtenä kasana samalta myyjältä. En jaksanut jäädä niitä setvimään siinä ahtaalla kirppiksellä vaan ostin koko laatikon. Mukana tuli paljon jotain epämääräisiä itsetehtyjä vaatteita ynnä muuta, mutta myös monta todella kaunista nukkea.

Kuva ei ole kovin edustava, mutta suosikkeihini noista lukeutuu ruskeatukkainen Sindy (ylärivissä kolmas vasemmalta). Myös  :barbie: vihreissä jumppahousuissa ja mustassa topissa on todella nätti, jää ehdottomasti kokoelmaani.

Tämän vasemmanpuoleisen Sindyn sen sijaan löysin pari viikkoa sitten Jäähallin kirppikseltä. Hinnankin sain tingittyä vaivaiseen kolmeen euroon! Aivan todella soma nukke tämäkin, liekö mekkokin alkuperäinen. (En ole vielä ehtinyt tunnistamaan.)

Kysyin muuten sen Ikkunaprinssin hintaakin tuossa taannoin... En muista oliko se 340 vai 360 euroa... :shock:

Aliisa

Ihanat löydöt, Xara. :aplause: Erityisesti nuo kaksi alimman kuvan Sindyä. :hbeat:

Ruskeahiuksinen Sindy on varmaankin Showjumper Sindy. :smiley: Jos sen jalat taipuu sivuille, niin se on varmaankin juuri se.

Xara

Kävin tänään Kirppis Kaboomissa ja ajattelin raportoida mitä sieltä löytyi, pöydästä nro 25. Siellä oli jotain säläpusseja paljonkin, 3 euroa/kpl, mikä oli mielestäni liian kova hinta. Ainakin siellä oli Barbien sukset ja sauvat, yhdessä hevosen värikkäät talvivarusteet. Eräässä pussissa oli kaksi kultaista kaulakorua, ankkuri ja kiikarit kumpikin kultaisessa narussa. Lisäksi oli 90-luvun Barbie-kissa, sellainen iso ja karvainen, pyörät alla. Jos jotakuta kiinnostaa nämä. :smiley: Itse kirppis ei ollut kovin viihtyisä, vaan sokkeloinen ja todella ahdas. En tiedä tuleeko toiste mentyä!

whitney

Xara on taas tehnyt upeita löytöjä!  :aplause: Shaving Ken on komea :)

Xara

Ai niin, Aliisalle kiitos tunnistusavusta! On varmaankin juuri tuo Showjumper Sindy. Mielestäni nuo uudemmat Sindyt onnistuvat kuvissa aina näyttämään jotenkin rumilta, mutta livenä ovat aivan kivan ja nätin näköisiä. :D Kiitos myös whitneylle, kävi kyllä tuuri tuon nukkekasan kanssa. Shaving Ken taitaa kyllä olla tuplakappale, luulen että löysin kesällä jo yhden.

Louhi

No nyt minuakin onnisti kirppiksellä. Olin vain vaunukävelyllä, mutta näin ikkunassa barbiekokoisen vaatekaapin kolmella eurolla. Kävin sitten ostamassa sen. Kaapissa ei ole mitään tehdasmerkintöjä. Onko tämä Daisyn vai kenen kaappi?

avotuli

Daisyn on. Hieno!
Käytiin mummua kattomas Kokkolas ja spr kirppis samalla. Sormuskippoja kristallimaljoiksi nukeille ja joulujuttuja nukeille 70% alesta,mm 2 kuusta ja kransseja. Ja musta pyöreä barbie-kukkaro!
Kauppiaasta keräilijäksi taas

whitney

Onnea Louhi! Meillä oli toi samainen kaappi lapsena. Mummo oli löytänyt sen jostain kirppikseltä, mutta se ei ollut noin hyvässä kunnossa kuin tuo löytämäsi :)

Adalia

Vallan Fashionistan löysin kirpparilta tänään! Huulia sotkettu, koitan putsata...

Life in plastic
It's fantastic!

whitney

Minäkin löysin kirpulta kaksi fashionistaa, 4 euroa kappale! Toinen oli kaamea blondi ja toinen oli tämä:

Hiuspanta ja lävistys ovat mun laittamia  :D

Adalia

Työkaveri kerran kysyi, että olisinko kiinnostunut hänen barbi-iän ohittaneen tyttönsä nukkeja + sälää katsomaan ennen kuin vie kirpparille. No toki  :chuckle: Tänään pääsin penkomaan lootallista ja yhden nuken (Trendy & Bendy Teresa) sekä vaatteita + asusteita haalin sopuhintaan :D

Kannattaa siis tulla töissäkin Barbie-kaapista ulos :D

Life in plastic
It's fantastic!

whitney

Vautsi!  :aplause: Rohkeasti vaan avautumaan :) Ihanat hiukset tuolla Teresalla.

Vivi

Joo, kyllä se "avautuminen" kannattaa! Silleen miekin sain vinkkiä siitä vintagelotista, kun kaverini oli siellä käynyt ja heti kertoi minulle, kun tiesi  :barbie: -keräilystäni. Nyt alkaa jo näköjään FF-kamppeitakin siis mennä kirppikselle (tuossa nuo pari paitaa ja housut)... Täytykin alkaa taas käymään kirppiksillä, jos vaikka löytäis lisää niitä huonekaluja!  :peukku:
If it makes you happy...

Xara

Tänään löysin kirpputorilta Fairlandtoy-yhtiön vuonna 1983 julkaiseman Pamela Love -nuken. Se on pikkuinen ja tosi hieno, mielestäni selkeä Pedigree Sindyn kopio. Mutta vain pieni! Ei siis ole edes Daisyn kokoinen vaan vähän enemmän sellaista Lesney-nukkejen kokoluokkaa (ehkä vähän isompi). Kamerani ei nyt ole saatavilla, mutta piti heti tulla päivittelemään tätä asiaa. :D Netistä ei löytynyt näistä melkein mitään tietoa, mutta onneksi poimin tuon mukaan niin oli hupia googlaillessa. Keräileeköhän näitä kukaan?