Kirppislöytöjä

Aloittaja Aliisa, marraskuu 24, 2012, 14:57:08

« edellinen - seuraava »

DarkJedi

Wau!
Siskolla oli tuo suihku/ amme, osin enää on vain seinät jäljellä.  :-\

Vivi

No ohoh!  :shock: Onpas Ninnille osunut hienot löydöt!  :deal: Muistan, kun lapsuudessa kaverillani oli tuo suihku ja se oli niin hieno! Aikuisiällä onnistuin sitten löytämään itsellenikin yhden leikityn kappaleen kirpparilta muutamalla markalla. On se edelleen ihana, mutta itselläni on ainakin pienoisia säilytysongelmia tuon kanssa.  :D

Noi kuntoiluvehkeet on kyllä kans hieno löytö!  :peukku: Kohta varmaan nähdään sitten Caitlin kuntosalilla pudottelemassa raskauskilojaan!  :cuteyes: Noista Barbien sisaruksista saatkin sitten nukkeja Caitlinin lapsiksi, kun he kasvavat. Ja tietysti vanhemmathan eivät ikäänny yhtään, aivan kuten saippuasarjoissa kuuluukin!  :D
If it makes you happy...

Adalia

WAU Ninni! Onnea  :aplause: Pikkusiskolla on tuo Barbien joulusisarus-setti - häntä naurattaa kun mekanismi (laulu) on jo rikki  :rofl:
Life in plastic
It's fantastic!

Milia C

Oijoi! Onnea Ninni löydöistä. Kuntopyörä ja juoksumatto olisi kiva löytää...  :cuteyes:
"I reject your reality and substitute it for my own"
-Adam Savage-

whitney

Ninni, vau mitä löytöjä olet tehnyt! Niin kaunis tuo ruskeatukkainen Skipper!  :aplause:

Karina Usein barbien selässä oleva 1966-merkintä harhaanjohtaa ihmisiä, mutta kyseessä ei ole valmistusvuosi vaan kyseisen vartalotyypin patentoimisvuosi. Esim. lähes kaikkien (ellei jopa kaikkien) 80-90-luvun nukkejen selässä lukee tuo 1966. Nukkesi jalkapohjassa olevat "muoviläpykät" kuulostavat minun mielestäni 1997 vuoden Moving Groving Barbien jaloilta, saatan kyllä erehtyäkin!  :smiley: Laita ihmeessä kuva nukestasi joko tänne tai tuonne tunnistusalueelle niin saat apua nukkesi tunnistamiseen  :smiley:

Satumaa

Mulle tuli mieleen sama kuin Whitneylle...
sometimes being invisible has it's advantage

Nata

Jopa minä olisin varmaan ostanu tuon joulusetin jos olisin ite löytänyt, vaikken näistä uusista niin välitäkään! Hyvät löydöt!  :peukku:
"Light up the darkness"
* Bob Marley

Jasmiina2

Onnittelut Ninni! Tosi hienot löydöt.  :aplause:

Ninni-doll

Vivi, juu vanhemmat säilyy saman näköisinä, lapset vaan kasvaa. Olis kiva omassakin tarinassa että Caitlinin tytöt kasvaisi teini-ikään, mutta vähän hankalaa, kun se on reaaliajassa  :cuteno:

DarkJedi

Äkkiäkös 10 vuotta menee... :tongue:

Xara

Tänään tuli kirppiksellä vastaan vanha hevonen, jota kokonsa puolesta luulin Pedigree Sindyn hevoseksi omalle ratsastaja-Sindylleni... Silmätön, mutta äkkiäkös ne maalaa. ::) No pitihän se tietysti ostaa. Mutta kotona pollea tunnistellessa huomasin, että sehän on itse asiassa Daisyn heppa! Siis sama jolla punamekkoinen nukke ratsastaa täällä.

Lisäksi löytyi joku vessanpytty, oli pakko ostaa se kun niistä on täällä foorumilla ollut niin paljon puhetta. :rofl: Jos joku sattuu tarvitsemaan!

minnastardust

Tänään löytyi Diva Starz Nikki sekä Fashion Fever Teresa, joka tarttui mukaan erikoisten keltaisten luomivärien vuoksi. Diva Starzeista minulla ei ole minkäänlaisia muistikuvia lapsuudesta ja kirpparilla mietin että mikäköhän ihmetys tuokin on. Mattelin leima vähän hämmästytti. :D

Adalia

:Look_Up:Kuvia, minnastardust  :aplause:

Kiersin äsken liki kaikki Lahen Launeen alueen kirput, vikalla tärppäsi, nämä kaikki samalta (Lanttila):

tämä ?? oli täysin vaatetettu ja reppuineen :D

Koruteline, josta tulikin Barbien vaaterekki (vaatteet omasta takaa) :D

Simban myyntipöytä (hintalapputarran tahra  ::) )

Ja sokerina pohjalla (liki) täydellinen setti, Ski Fun Barbien Ski Shop  :shock:

Life in plastic
It's fantastic!

Ivla

Kivoja löytöjä, minnastardust ja Adalia! Tuota korutelinettä olen minäkin nähnyt jossain kaupoissa ja välillä on houkuttanut ostaa :cuteyes: Tuo Adalian ekan kuvan nukke on Cool Blue Barbie  :Look_Up: