Kirppislöytöjä

Aloittaja Aliisa, marraskuu 24, 2012, 14:57:08

« edellinen - seuraava »

Satumaa

Mahtavia löytöjä Ninni-doll!!  :aplause:

Varsinkin nuo keräilyasut ja tietty Dee Deetäkin vähän harvinaisempaa löytää.

Tuo "Barbie had a little Lamb"-asu (vai mikä sen nimi oikeesti onkaan) mullakin on, nukkeineen, mutta tuo ruskea eläinkuosillinen kyllä kelpaisi tännekin, jollekin hienolle rouvalle.  :peukku:

Sieltähän Silky Streetin Nichelle sai yhden serkun lisää, tai vaikkapa kadonneen kaksoissiskon... hmm....  :wink:
sometimes being invisible has it's advantage

Alitsa

Tuo Dee Dee on ihan törkeän hyvässä kunnossa! Minun omani oli aikoinaan lempinukkeni ja on siksi nykyään kaulavammainen ja muutenkin kulahtanut (ja silti rakas). Onko tuon tukkaa kukaan edes kammannut.

Missäpäin kirppistelit?
We Girls can do anything!

Ninni-doll

Näyttää ettei Dee Deen tukkaa ole tosiaankaan kammattu. Stadissa kirppistelin ja täältähän ei yleensä löydy mitään.

sininen

Stadissa kannattaa välillä vaihtaa lähilöihin: Pihlajamäessä sijaitsevalla itsepalvelukirppiksellä Pihliskirppiksellä on usein Barbeja ja muuta lelutavaraa. Nytkin oli useammassa pöydässä kaikenlaista kun tänään kävin  :smiley:

whitney

Wau mitä asuja Ninni löytänyt kirppikseltä  :shock: Aivan mielettömän hienoja. Tuo Nichellen päällä oleva raitamekko etenkin on tosi kiva.

Tuo Jussin mies on ihan Siaman näköinen  :shock: ?!  :tongue:

Siama

Aaaww  :blush: Kiitos, Whitney  :blush:

--------------------------------------------------

Ompa taas hienoja löytöjä!
Huurto, siä muovasit minut talviyöstä. Veistit kuurasta ja jäästä, valelit avannon veellä ja kovetit hyisellä viimalla.

- Siama -

Adalia

Kirppislöytö satamakirpparilta Lahdesta (joka tiistai heinäkuussa ja elokuun 1. tiistaina).

Ja 4eur oli pyyntö  :wink: Kengät puuttui, muuten asu täydellinen :) Lisäsin kengät kotivarastostani.

Life in plastic
It's fantastic!

whitney

:Look_Up:
Miten onnistutte löytämään noita tummaihoisia barbeja kirppiksiltä? Itse en muista nähneeni koskaan.

Satumaa

Täälläpäin on surkeet antimet Barbieissa yleensäkin...   :blaah:

Mutta miten on samaan aikaan juuri ollut kaksi Dee Deetä liikenteessä Hesas ja Lahdes?!  :D
sometimes being invisible has it's advantage

Jussi

Joo, ei täälläkään nää koskaan tummaihoisia leidejä myynnissä. Hieman aina kateus kaivaa kun katsoo noita kuvia :)

Letizia

Hienoja löytöjä teillä. En ole aikoihin kierrellyt kirppareilla, mutta ehkä tässä kesäloman kunniaksi pitäisi yrittää huvikseen.

Tuo Ninnin raitamekkoinen "Nichelle" on Cali Girl Christie. Vai olikohan se sittenkin California Girl... käsittääkseni jompikumpi on se jolla on isot räpylät ja kookoksentuoksu, ja toinen on tuo, mutta en koskaan muista kumpi oli kumpi. Mulla on kuitenkin sama nukke, ja se on yksi vanhoja suosikkejani. :)

// Jaa, no tässä kuvassa ainakin paketissä näyttää lukevan California:
https://www.flickr.com/photos/39141186@N04/4113249119

Adalia

Ihan keräilyni alkuaikoina löysin kirpparilta Sparkle Beach Christien, muistaakseni 15 eur oli hinta ja pidin sitä kalliina, mutta piti ostaa :D Eka AA kokoelmaan :D Mäihä on käynyt, että tummia tyttöjä olen löytänyt kokoelmaani  :cuteyes:
Life in plastic
It's fantastic!

Tinttufia

Heh, minäkin löysin viime viikolla Dee Deen kirppikseltä  :shock: Ja hinta oli vain kolme euroa  :cuteyes:

Ninni-doll

Ai se onkin Christie! Mulla on se ällöttävä Cali Girl Barbie ja tein siitä Tuksuun pohjautuvan hahmon (juuri siksi koska on niin ällö) Tuolla "Nichellellä" ei onneksi ole niitä lättäjalkoja  :D
Mun Dee Dee maksoi 50 senttiä. Ompas niitä löytynyt nyt ympäri Suomen! Voi kun ehtisi/jaksaisi kierrellä kirppiksiä, varmaan löytäisikin joskus jotakin. Käyn nykyään tosi harvoin kiertelemässä

Adalia

Kouvolan Fidassa oli Mary Had A Little Lamb Barbie!! (kaula rikki, ja huonosti liimattu  :whaddado:) Ja vaatekorista löysin Genuine Barbie -mekon sekä Fashion Avenue -takin.  :faint: Salkku nukkejen kantoon löytyi Kouvolan Kylähullu-kirpparilta.

Life in plastic
It's fantastic!