Fashionistat

Aloittaja Alice, joulukuu 01, 2012, 18:09:58

« edellinen - seuraava »

Freyr

Lainaus käyttäjältä: Nata - elokuu 07, 2016, 01:28:58
Lainaus käyttäjältä: Jussi - toukokuu 30, 2016, 23:51:15
Haluan olla utelias ja kysellä että on noilla Jenkki fashionistoilla liimapäät? Ite ostin sen vaalean Curvyn Saksan amazonista ja sillähän oli ihan kivikova pää. Onneksi se ei ainakaan vielä oo lähtenyt liikkeelle... (siis se liima, ei nukke. Se olis pelottavaa) :D

Mulle tuli tuo sama curvy ja pari muutakin niin ikään Saksan Amazonista juuri, ja kaikilla on kovat päät. Kyseisellä curvyllä on nyt jo niin liiskaiset hiukset, että sitä väritöntä tahmaa erottaa sen otsassakin kun hiuksia siirtää sivuun. Ei kyllä millään viitsisi kaikille alkaa tehdä uusia hiuksia, etenkin kun osalla on nämä nykyiset hiukset osa sitä "juttua", niinkuin esim. sillä pitkällä, jolla lyhyet kiharat punaiset hiukset, jotka muuten on hauskat semmoiset kuivan pörheän tuntuiset materiaaliltaan. Ainakin toistaiseks, kun ei oo (vielä) liiman sotkemat.  :whaddado:

Pitääkö tässä irroitella kaikkien päät ja koittaa estellä mahdollisia tulevaisuuden tuhoja niin paljon kuin pystyy ja koittaa saada sitä liimaa pois nyt mahd paljon...  :blaah:
Yksi ensiapu voisi olla, että jos pään irrottaa ja sinne pistää sisälle maissitärkkelystä (vauvatalkkikin ehkä tehoaa)  ja antaa olla päivän-pari ylösalaisin pää täynnä niin sen pitäisi sitoa itseensä pahimmat liimat ainakin
My Dream has come true, welcome home, Bastian.

Nata

:Look_Up: Kauppalistaan kirjoitetaan siis maissitärkkelys. Pakko kai se olisi viitsiä kyseinen hoitotoimenpide tehdä, vaikkei kyllä juurikaan kiinnosta alkaa uutta nukkea "korjailemaan". Ja siis suututtaa niiden kaikkien lastenkin puolesta joiden nukeille tulee limahiukset eikä sille sitten osaa kukaan mitään tehdä.  :mad:
"Light up the darkness"
* Bob Marley

Freyr

Lainaus käyttäjältä: Nata - elokuu 08, 2016, 01:32:30
:Look_Up: Kauppalistaan kirjoitetaan siis maissitärkkelys. Pakko kai se olisi viitsiä kyseinen hoitotoimenpide tehdä, vaikkei kyllä juurikaan kiinnosta alkaa uutta nukkea "korjailemaan". Ja siis suututtaa niiden kaikkien lastenkin puolesta joiden nukeille tulee limahiukset eikä sille sitten osaa kukaan mitään tehdä.  :mad:
Ymmärrän täysin, itsellä monstereissa paljon liimahiuksia.  Mutta paras tehdä se aikaisessa vaiheessa ja nimenomaan että pään sisään, niin se sitoo sitä liimaa ennenkuin se kerkeää alkaa valumaan ja tahmaamaan kaikkia hiuksia.

Nutti

Just tänään irrottelin nukkejen päitä ajatuksena poistaa sitä liimaa. Aikamoiset kasat sitä päiden sisässä näyttää olevankin, myös kasvojen kohdalla, vaikkei siinä ees hiuksia ole. Ja liima vaikuttaa laadultaan samalta kuin se liima, jolla aikakauslehtien väliin liimataan keskelle sivua jokin tilauskuponki tai muu mainos. Eli ei kuivu kovaksi vaan kumimaiseksi ja nihkeäksi, joten ihmekös tuo, että lähtee valumaan.

Yksi pääpotilaistani oli blondi petite, jolta yhden liimaklimpin mukana irtosi myös plugillinen hiuksia (onneksi niskasta). Tarkastelin sitten tuota irronnutta plugillista todetakseni, että hiukset tökitään päähän ja kiinnitetään sitten vain aimo turauksella liimaa. Tämä on ilmeisesti uusi hieno keksintö, jolla tuotantoa tehostetaan ja halvennetaan. Todella raivostuttavaa!  :Swearing_by_Emotikonz:

Taidan irrotella nyt mahdollisimman monta päätä valmiiksi ja ostaa seuraavalla kauppareissulla kans maissitärkkelystä.

Nata

Nyt on täälläkin ensimmäinen potilas pää maissitärkkelystä täynnä. Tosiaan blondi curvy oli jo ihan tahmahiuksinen, että varmaan sille joutuu kaikki hiukset jossain kohtaa vaihtamaan, mutta jos nyt vähän aikaa vois olla näytillä omillakin hiuksillaan ilman, että näyttää siltä, että rasvaiset hiukset roikkuu yhtenä liiskana pitkin päätä. Mulla itse asiassa meni niin hermo, että hiersin sitä tärkkelystä ihan hiuksiinkin... Hieman väri vaaleni entisestään, että tyyppi on nyt kunnon vetyperoksidiblondi, mutta on ne ainakin nyt normaalimman ja puhtaamman näköiset. Tiedä sitten mikä reaktio tuosta vielä seuraa, mutta kuten sanottu, ne hiukset oli jo paketista otettaessa niin kamalat, että ei ne siitä huonommaksi voi enää mennä. :eieieiei: :blaah:
"Light up the darkness"
* Bob Marley

Louhi

Tosi törkeää tuommoinen! Olin harkinnut ostaa näitä ensi viikolla kesämatkalla, mutta pistää nyt vähän epäilyttämään, jos ovat jo lähtökohtaisesti näin huonolaatuisia  :mad:.

Freyr

Itse jännitän vieläkin mitä minun curvyn hiukset tulee  olemaan, kunhan saapuu.  onneksi löysin mukavan kaarevan neulan roottaukseen, ni jos on superhuonot, niin sit vaa ostaan kuitua ja harjoittelemaan roottaamista.

Nata

Lainaus käyttäjältä: Louhi - elokuu 20, 2016, 10:33:15
Tosi törkeää tuommoinen! Olin harkinnut ostaa näitä ensi viikolla kesämatkalla, mutta pistää nyt vähän epäilyttämään, jos ovat jo lähtökohtaisesti näin huonolaatuisia  :mad:.

Jep. Kyllä itelläkin on nyt lisäostohalut vähissä näiden suhteen. Olin siitä yhdestä pitkästä sänkitukasta haaveillut, mutta en tiiä sitten viitsinkö. Aiemman sänkitukan ("L.A. Girl) ajattelin vaihtaa toiseen kroppaan, niin siinähän sitä samalla näkee mitä sen pään sisällä on. Se ei ainakaan päälle päin vaikuta niin pahalta ja on siis suht pehmeäkin. Voi kunpa se pysyis hyvässä kunnossa kun on yks suosikeistani!  :pleeeaaasse:
"Light up the darkness"
* Bob Marley

Satumaa

Mirvan kanssa testailtiin Curvylle asuja, ja Mirva kuvasi nämä:

sometimes being invisible has it's advantage

Freyr

Itselläkin juuri tuo Curvy (kuvia tulee kunhan saan aikaiseksi).  Tuo kakkoskuvan mekko on aivan ihana. Itseläl ei oikein ole vielä mitään mikä sopisi omalle Curvylle, joka myös nimeä vailla vielä,  yksi mekko on ainakin tuossa, mitä pitää hänelle vielä kokeilla

Satumaa

Uudet TALL- ja CURVY- tytskät:

Nyt on kampauksessa särmää, tuolla tall-tytöllä...  :D
sometimes being invisible has it's advantage

HelloDolly

Jep, toi kampaus on aika rock ja mukavaa vaihtelua!  :beast:

Freyr

Itse vielä haluan jonkun söpön Petiten.  ma curvy on ominut kultaisen juhlamekon itselleen (kuvia edelleen kkun saan aikaiseksi).  Siskontytöltäkin tuli kiitosviesti ja kuulemma kovin tärkeä on uusi Curvy- barbie jonka homasin hänelle samalla kun itselleni.

Ninni-doll

Minulla on vasta 2 näitä

Louhi